Gå til innhold

Sperring av telefonkontakter (personer)

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Finnes det mobiltelefoner hvor man kan sperre uønskede personer? Det hender jo av og til at ting kan skjære seg, at man ikke ønsker videre kontakt, men at den andre parten fortsetter å ringe og skrive meldinger. Det hjelper ikke å slette vedkommende, i hvert fall ikke på min Sony Ericssonmodell, nummeret synes ved oppringning. Det går selvfølgelig an å la være å svare, men det er en annen sak :) . Det er ikke aktuelt å bytte nummer.

Jeg har opprettet en profil som jeg har kalt "natt", der har jeg lagt inn navnet på personer som kan ringe i tilfelle plutselig sykdom eller annet akutt. Hvis andre ringer, høres det ikke. Men meldinger høres. Jeg har ikke funnet ut om det også kan unngås.

På msn kan man blokkere hvis det er noen man ikke har lyst til å skrive med der og da, men vil være åpen for andre.

Jeg takker på forhånd for gode ideer :) .

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

jeg vet at Telenor har et "mobbefilter" som skal blokkere all trafikk menjeg vet ikke om andre operatører har det samme,

Gjest Eurodice
Skrevet

jeg vet at Telenor har et "mobbefilter" som skal blokkere all trafikk menjeg vet ikke om andre operatører har det samme,

Jeg har telenorabonnement, da kan jeg undersøke der. Takk for hjelpen! :)

Skrevet

Det går også an å ringe tlfselskapet ditt og be de blokkere et nr, da får du hverken sms eller anrop fra det nr.

Skrevet

Jeg tenker at det bare er å slette meldingene, om du har sagt du ikke ønsker kontakt og personen ikke aksepterer dette. Ville ikek brukt tid og energi på det, men bare slettet meldingene

Gjest Awsome
Skrevet

Kunne blokkere innkommende samtaler og sms på gamle-telefonen min. Det var ein Samsung, og eg meiner å ha hørt at det er ein funksjon som fins på de fleste nyere Samsung mobilene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...