Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Hei! Merket noen mystiske gravid-symptomer for ca 2 uker siden. Tok en test, og den var negativ. Så fikk jeg mensen forrige torsdag som varte i 3 dager, intense smerter og feber fulgte med. Så kommer de vemmelige detaljene; Blodet var aldri rødt mens det pågikk, eller flytende. Bare svart og klumpete. Tenkte dusjen var en grei plass for å få gravd ut dette herket (ja, jeg sa det var vemmelig) og da sto det i kø, masse svarte klumper. Fikk feber over helga også. Er dette hysteri, eller bør jeg ta en tur til gynekolog?
Siiw Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 uffda;/ En time hos lege hadde nok vært på sin plass:-), OM det var spontan abort (vet ikke hvordan det ser ut) . så må det utskrapning til, for å se om alt er borte!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Hadde du vært gravid, hadde du fått utslag på testen. Det er HCG som gir graviditetssymptomer, og er det nok av dem til å gi symptomer, er det nok av dem til å gi utslag på testen. Med mindre du fortsetter å være dårlig, ha feber eller blør lenge er det uansett ingen vits å gå til legen. Kroppen ordner opp i de aller fleste tilfeller, og må man ha utskrapning pga. rester, får man symptomer. Hysteri i mine øyne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå