Gå til innhold

Jeg blir så våt!

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Alltid, når jeg kysser noen, eller blir veldig tent, eller tenker veldig på sex, så blir jeg så våt.

Husker flere ganger, nå jeg skulle ha sex med en jeg elsket, så måtte jeg tørke meg for jeg var så altfor våt. Ble nesten for mye av det gode ...

Har ofte skjedd at jeg må bytte truse når jeg kommer hjem fra jobb eller skole fordi jeg har tenkt på sex på veien hjem, så våt blir jeg noen ganger.

Jeg er jo heldig sånn sett, men lurer på det er normalt?

Er helt i slutten av 20-årene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er normalt.

Gjest gjest36
Skrevet

Alltid, når jeg kysser noen, eller blir veldig tent, eller tenker veldig på sex, så blir jeg så våt.

Husker flere ganger, nå jeg skulle ha sex med en jeg elsket, så måtte jeg tørke meg for jeg var så altfor våt. Ble nesten for mye av det gode ...

Har ofte skjedd at jeg må bytte truse når jeg kommer hjem fra jobb eller skole fordi jeg har tenkt på sex på veien hjem, så våt blir jeg noen ganger.

Det går ikke an å bli for våt.....jeg synes at jo våtere.....jo bedre:)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det går ikke an å bli for våt.....jeg synes at jo våtere.....jo bedre:)

Ja, hadde du ikke blitt våt så hadde det vært mye værre liksom .... :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir også sinnsykt våt, jeg bytter truser en gang om dagen. Det har holdt på en god stund, men det går i perioder. Jeg er 19 år, har vært av og på siden jeg var 18 år

Gjest Helsesøster
Skrevet

Er da meningen fra naturen det da.

At jenter skal være kåte, når de allerhelst bør få barn.

Og det er da i 18-års-alderen (Fra naturesn side da).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...