Skylines Skrevet 22. juni 2010 #1 Del Skrevet 22. juni 2010 Da har jeg omsider laget meg shoppingdagbok! Det siste døgnet har jeg brukt opp månedens lønn på ebay! Jeg fikk endelig tak i Mulberry Alexa i fargen oak! Den kommer på fredag!! Mitt andre kjøp ble Mulberry Mabel Wallet–Textured Blue Buffalo Leather, altså en dueblå lommebok fra Mulberry, nesten som en liten clutchveske. Gleder meg stort, spesielt til Alexaen! Håper noen finner min shoppingdabok interessant! Personlig har jeg bare lest Rosenrød og Aurelias dagbøker, men skal finne flere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylines Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 23. juni 2010 I dag ble det nok et sminkekjøp.. En av mine store laster, har så mye sminke og hudpleieprodukter at jeg kunne solgt halvparten! Dagens kjøp fra Jane Iredale ble Jewel Box eyeliner, kan sammenlignes med MAC Fluidline. Den har fire farger; metallisk og tropisk grønn, turkis, lilla og mørk burgunder. Utrolig stilige farger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyedea Skrevet 23. juni 2010 #3 Del Skrevet 23. juni 2010 Da har jeg omsider laget meg shoppingdagbok! Det siste døgnet har jeg brukt opp månedens lønn på ebay! Jeg fikk endelig tak i Mulberry Alexa i fargen oak! Den kommer på fredag!! Mitt andre kjøp ble Mulberry Mabel Wallet–Textured Blue Buffalo Leather, altså en dueblå lommebok fra Mulberry, nesten som en liten clutchveske. Gleder meg stort, spesielt til Alexaen! Håper noen finner min shoppingdabok interessant! Personlig har jeg bare lest Rosenrød og Aurelias dagbøker, men skal finne flere nå Gleder meg til å se Alexaen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå