MonThe Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Hei:) Gifter oss i Ørland Kommune neste sommer. Har booket vielsen, og maten Noen som har noen tips til konditori/bakeri, fotograf, sted hvor man kan leie skyss til brudeparet+ buss til gjestene og frisør/sminke? Setter veeldig stor pris på tips, ikke så lett å planlegge på avstand når de er lite nettsteder å finne!
Ma03 Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Jeg er ikke kjent i Ørland, men det ligger vel ikke langt i fra Trondheim? Fant litt ved å søke på nett Søkte litt og fant bla et bakeri/konditori iallefall - Bakeribaren AS. Fotograf fant jeg en av: Fotografen Jens O Hegvik, men vil tro det finnes fotografer i Trondheimsområdet som kan ta turen og frisør regner jeg med dem har på Libra kjøpesenter Skyss aner jeg ikke, men det skal nok ikke være noe stort problem, lykke til!
MonThe Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2010 Hei:) Ligger ikke så veldig langt unna Trheim, en time med Kystekspressen, og en god time med bil+ ferge.. Er ganske godt kjent selv på Ørlandet, så vet at de har frisør, bakeri etc, er mer ute etter om noen vet av hvor de er flinke/hvor en skal styre unna osv;) Men takk for svar, du er snill som setter deg ned å sjekker ut for andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå