Gå til innhold

Shorts på jobb


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest SmallTalk

Kommer an på hva slags jobb man har og hva slags shorts. Jeg kunne fint gått på min kommende jobb i shorts, men ikke type hotpants eller bermudashorts. Mer en type shorts som går til midt på låret i jeans eller litt fint stoff. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på hva du jobber med. Jeg kunne ikke gått i shorts, men en litt kortere bukse med noen pene sandaler til hadde gått fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg jobber som bartender og hadde på meg hotpants sist helg. Visste den var kort, men den var tydeligvis veldig kort! Fikk mange merksnodige kommentarer fra folk den kvelden, men bare positive. I en sånn type jobb går jeg kledd som jeg selv vil, takk gud for det:)

Tidligere har jeg bl.a jobbet i butikk og på de varmeste dagene måtte vi være lettkledte for å ikke dø av varme. Brukte ikke type strandshorts og hotpants da, men dongeri minishorts og sånn. Så anstendelige ut selv om shortsen var kort.

Det skader ikke å vise litt lår i de aller fleste jobber:) Bare det ikke ser vulgært ut.

Også kommer det litt an på om man har en kropp som kler det mener jeg. Hadde jeg vært 20 år eldre og 20 kg tyngre hadde jeg neppe hatt på meg de minste shortsene på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Det skader ikke å vise litt lår i de aller fleste jobber:) Bare det ikke ser vulgært ut.

Nja... Det er en sannhet med modifikasjoner. Har man uniform man skal bruke, så går ikke dette. Og jobber man i typiske kontoryrker så er heller ikke dette det beste. Jobber man i mer frie yrker så er derimot shorts greit.

Og for meg som nå er dataingeniør, så er det ingen som kommer til å bry seg så lenge jeg kommer ganske anstendig kledd og klærne er relativt hele. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker