manji Skrevet 25. september 2003 #41 Skrevet 25. september 2003 Ja' date=' d må du jo seff få lov til å mene........ :-? Er d ikke litt....hmmm.....useriøst.... å blande en diskusjon om tegnsetting inn i denne tråden som handler om gjesteinnlegg?????[/quote'] Kanskje det fremhever en påståelighet?
chimp Skrevet 25. september 2003 #42 Skrevet 25. september 2003 Kanskje det fremhever en påståelighet? Kanskje d du...... hva ER en 'påståelighet'..... :oops:
Gjest Mayamor Skrevet 25. september 2003 #43 Skrevet 25. september 2003 Jeg behandler gjester på lik linje som faste brukere...: * vær koselig/frekk/(u)saklig mot meg - og du få tilbake med samme mynt Sånn er det bare... Hvorvidt en er gjest eller ikke har ikke så mye å si. Oppførsel derimot - har ALT å si. Mayamor
Dødspingvinen Skrevet 27. september 2003 #45 Skrevet 27. september 2003 Jeg har opplevd nesten bare positive ting fra gjester. Har fått mye fin hjelp når jeg har problemr, og mange gode diskusjoner ellers. Det som er et problem, er de få av gjstene som absolutt skal slenge med leppa. Dette er noe alle gjør, også vi faste brukerne fra tid til anen, men dersom drittslengingen kommer fra en fast bruker så har vi andre en mulighet til å klage. Det at vi ikke kan ta tak i problemet skikkelig når det er en gjest som er ekkel, kan føre til litt generell skepsis mot gjester. Men som sagt, jeg har nesten bare opplevd hyggelige gjester, og tror jeg har vært hyggelig tilbake.
Gjest Atacand Skrevet 27. september 2003 #46 Skrevet 27. september 2003 Det eneste problemet er at en har problemer å skille de forskjellige gjestene fra hverandre.Det beste hadde jo vært om de registrerte seg. Ha en fin dag både brukere og gjester.
Gjest Malena Skrevet 27. september 2003 #47 Skrevet 27. september 2003 Gjeste-skrivere er like mye brukere som de som har laget seg et slags image her ved å finne på et nick og et passende eller upassende bilde til. Graden av anonymitet velger man selv - enten man er innlogget eller ei. Noen er opptatt av å få flest mulig innlegg, da er det jo forståelig at man logger seg på om det så kun er for å legge inn et "smile-fjes". For andre så betyr antall innlegg på Kvinneguiden svært lite, det viktigste er å få sagt sin mening i forskjellige diskusjoner - da spiller det liten rolle om man er logget på eller ei - dette tror jeg gjelder de fleste av oss. Så har man også en gruppe brukere som jeg forstår leser og legger igjen meldinger i "faste" dagbøker og dermed får tilbakemeldinger i egne dagbøker, er aktive på "Snikk-Snakk" og "Personlige meldinger" - her er det jo helt klart nødvendig at man logger seg på - ellers så vet jo ingen hvem man er. Det er blant denne gruppen de fleste skeptikerne til "Gjeste-brukere" finnes - fordi det er helt fjernt for denne gruppen å være uinnlogget på Kvinneguiden. Vet ikke om det er riktige iakttagelser - men det er ihvertfall min oppfatning av "livet på Kvinneguiden"...
Gjest Hilde K S Skrevet 27. september 2003 #48 Skrevet 27. september 2003 : Akkuratt ett slikt svar jeg hadde forventet å få fra en av dere med brukernavn :o Så enormt typisk *Ler inni meg*
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #49 Skrevet 28. september 2003 Hilde K.S : Du verden hvor forutsigbar du er, ventet den også jeg...
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2003 #50 Skrevet 29. september 2003 Hilde K.S : Du verden hvor forutsigbar du er' date=' ventet den også jeg... [/quote'] Dette er faktisk et godt eksempel på dette med gjester. For det første er det flåsete kommentar- hvorfor henge deg oppi en kommetnar når du har fått masse utfylende svar med kommetarer. DE velger di og ignorere og istedet svare flåsete. For det andre så vet ikke vi om dette er svaret til den første gjesten som skrev innlegget eller om det er en annen gjest som bare slenger med leppa :evil: .
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2003 #51 Skrevet 29. september 2003 Teit og irritere seg over at folk skriver harde ord uten å logge seg inn som noe annet enn gjest. Jeg kan godt skrive harde ord jeg også, er det noen av dere der ute som vet hvem jeg er uansett? Hvem er mysan?? Noen som har peil?
Eowyn Skrevet 29. september 2003 #52 Skrevet 29. september 2003 Jeg er nok ganske rasisitisk mht gjest og deres intensjoner om å være her på KG forum Fordi: at enkelte gjester misbruker gjestfriheten på d groveste. Helt enig!!!! Er helt ok når gjester skriver innlegg som ikke inneholder kritikk osv.mot andre brukere og lignende. Men er enig i at gjestfriheten av og til blir misbrukt.... Hva er så vanskelig med å registrere seg og få et brukernavn da???? Man kan jo i det minste lage seg et navn den gangen man skriver.
Gjest Hilde K S Skrevet 29. september 2003 #53 Skrevet 29. september 2003 Hilde K.S : Du verden hvor forutsigbar du er' date=' ventet den også jeg... [/quote'] Dersom jeg er så forutsigbar vil jeg gjerne at du fyller inn det som skulle vært kommenatren her :_______________________________ Lover å gi deg tilbakemelding på om du kunne forutse den kommntaren som skulle ha stått der !
Gjest Hilde K S Skrevet 30. september 2003 #55 Skrevet 30. september 2003 Skulle det ikke mer til for å stoppe kjeften på deg ? *Fyrer opp under...*
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2003 #56 Skrevet 30. september 2003 Dette er faktisk et godt eksempel på dette med gjester. For det første er det flåsete kommentar- hvorfor henge deg oppi en kommetnar når du har fått masse utfylende svar med kommetarer. DE velger di og ignorere og istedet svare flåsete. For det andre så vet ikke vi om dette er svaret til den første gjesten som skrev innlegget eller om det er en annen gjest som bare slenger med leppa . Du har så rett så rett, Gamle Alex, bøyer meg i støvet, skal ikke henge meg opp i slike flåsete kommentarer. Takker heller for de andre svarene som inneholdt fornuftige ord :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå