Gå til innhold

Har du noen gang hatt lyst til å...


bippbipp

Anbefalte innlegg

...myrde noen?

Hvorfor, hvem og på hvilken måte??

Selv hadde jeg ( det klødde i fingrene mine da etter å gjøre det, eller iallfall noe jævlig) lyst til å drepe exen...fordi han mishandlet meg psykisk i mange år....måten jeg skulle gjøre det på ( i fantasiene mine, dagdrømmene) var å hugge hodet av ham..

Eventuelt forgifte exen med et eller annet som ikke kunne la seg spore opp.

Mannen var/er jo diger, og lille meg :wink: , hadde vel aldri klart å drepe ham med håndvåpen.

Var skikkelig opphengt i tanken for mange år tilbake...så min egen konklusjon er at vi kan alle bli mordere hvis bare sjansen hadde vært tilstede...eller??

Hva synes du? Kunne du drept et menneske?

Mener av spesielle grunner, ikke med kaldt blod og uten noen som helst årsak.

Artig å høre hva andre tenker om dette siden jeg ikke har diskutert med så mange...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kveldsvisitt
:roll: Ups, skal aldri prøve å ta det siste Ordet fra deg, bippen, lover ! Du er så snill og grei du..... *Lister meg ut igjen i frykt for å bli drept... *:sprettoy:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: Ups' date=' skal aldri prøve å ta det siste Ordet fra deg, bippen, lover ! Du er så snill og grei du..... *Lister meg ut igjen i frykt for å bli drept... *:sprettoy:[/quote']

Næmmen Kveldsvisitt da, du er vel ikke redd lille søte meg, hehe :sjarmor: lover å la deg være i fred...

Forsvar er jo som kjent det beste angrep, og denne bippen har en slem, stygg ulv i hælene bestandig. :hakeslepp: ..hjeeeeeelp, nå kommer han og vil spise meg...., ta heller Kveldsvisitt for han er mye større og smaker sikkert mye bedre enn n bippen :hoho: ...ser du ikke hvor mager jeg er da ulvefar.... :pirat:

Ulven: Joda, bippelippen min, jeg venter til du har blitt litt fetere, hehe :sjarmor: , og da kommer jeg og spiser deg opp, knegg knegg.... :hoho:

Kveldsvisitt, er du der????? :hår: hadde du ingen morderdrømmer du da...uff, da er du sikkert lykkelig. :hjerter: ..ikke deppa som bippen. :grine: .bippen trenger litt trøst i dag, :grine: for en sorg kommer sjelden alene, og jeg har hatt mitt for i går, i dag og for lang tid fremover..er du der, kvelden??

:engel: Du synes sikkert bippen er sprø, ikke sant?? :hakeslepp: meld deg inn i fan-klubben min, hehe...såvidt plass til deg og noen få andre her... :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig følelse, ikke sant Lavendel og andre :o eventuelle mordere her... :wink: må få det ut, bare MÅ, og det tror jeg mange egentlig er enig med meg i...ikke??

Trenger vi virkelig alle disse drittjævlene ruslende iblandt oss...hmmm....Dessverre er de gjerne de som lever lengst, gjerne til de er 100 og mer enn det... :evil: Snille, gode verdensborgere går oftest først, og det er fordi de er dypt savnet av Gud; jesus og alle englene... :engel: tror mange...vel, kanskje, kanskje ikke...skulle blitt med deg på vidda og fått ut masse gammel frustrasjon...grrr.

Hei Perser, deg har jeg hørt mye positivt om, fortsett med det... :wink: titter innom en tur etterpå jeg, ha kaffen klar.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kveldsvisitt
bippen trenger litt trøst i dag' date=' :grine: for en sorg kommer sjelden alene, og jeg har hatt mitt for i går, i dag og for lang tid fremover..er du der, kvelden??[/quote']

Jada, jeg er her ennå, er ikke så feig allikevell. Trøste, Trøste :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken har vel fristet. Skal ikke nekte for det, men jeg vet at jeg hadde aldri klart å leve med tanken på at jeg hadde tatt livet av et annet menneske. Uansett hvor grusom denne personen måtte være.

Jeg har heller ikke tro på en samfunnsform som tillater dødsstraff. Mulig at sjansen for at en uskyldig skal bli dømt og henrettet er minimal, men den er tilstede. Dette mennesket kan være deg eller meg.

Jeg vet ikke, men jeg tror at mennesker som er helt for jævlige får sin straff uansett om jeg bidrar til det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

D er ihvertfall en gammal maniac av en taxisjåfør som jeg har ønsket dau......En trailersjåfør også, forresten

Henviser til tidligere innlegg.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

far til min eldste kunne jeg skutt mellom øya om det var en mulighet for det :evil: ja har tenkt tanken, men heldigvis bare blitt med tanken :wink: kunne jo kalt det sinnsyk i gjerningsøyeblikket eller noe slikt :oops: farlige tanker, men egentlig ikke så lenge det blir med tanken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk hatt den tanken ja...

For noen år tilbake levde jeg med en voldlig mann,og en kveld etter han hadde rundjult meg forlangte han sex.

Det var hans måte og ordne ting på igjen.

Ettersom det ikke hadde noen hensikt og nekte ham sex,så fikk han det som han ville,og gjorde seg ferdig.

Da mannen hadde sovnet gikk jeg på kjøkkenet og hentet den største kniven jeg fant.

Jeg sto over ham i senga,og jeg var nær ved å kjøre kniven i ryggen hans!

Jeg var så inderlig lei av å bli slått,og så ingen annen måte og bli kvitt ham på, enn å drepe ham.

Heldigvis gjorde jeg ham ingenting,men du verden så nærme det var....

Jeg er bare så glad for at forholdet er over.

Gud vet hvordan det ellers ville ha endt.

Jeg tror rett og slett at jeg hadde tatt livet av ham til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

D er ihvertfall en gammal maniac av en taxisjåfør som jeg har ønsket dau......En trailersjåfør også, forresten

Henviser til tidligere innlegg.... :-?

Min voldlige X var trailersjåfør!

Er de psykopater hele gjengen eller? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...myrde noen?

Hvorfor, hvem og på hvilken måte??

Selv hadde jeg ( det klødde i fingrene mine da etter å gjøre det, eller iallfall noe jævlig) lyst til å drepe exen...fordi han mishandlet meg psykisk i mange år....måten jeg skulle gjøre det på ( i fantasiene mine, dagdrømmene) var å hugge hodet av ham..

Eventuelt forgifte exen med et eller annet som ikke kunne la seg spore opp.

Mannen var/er jo diger, og lille meg :wink: , hadde vel aldri klart å drepe ham med håndvåpen.

Var skikkelig opphengt i tanken for mange år tilbake...så min egen konklusjon er at vi kan alle bli mordere hvis bare sjansen hadde vært tilstede...eller??

Hva synes du? Kunne du drept et menneske?

Mener av spesielle grunner, ikke med kaldt blod og uten noen som helst årsak.

Artig å høre hva andre tenker om dette siden jeg ikke har diskutert med så mange...

Jeg har hatt akkurat den samme greia med en ex som mishandlet meg psykisk... Det er vel bare en naturlig reaksjon for å ville hevde seg.. ?

Lenge siden nå :D

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke lyst. Men jeg fantaserer ofte om rare ting, som eks drap, hoppe ut fra verandaen, reise seg opp på møter og prumpe skikkelig høyt osv. Betyr IKKE at jeg skal gjøre noen av delene. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...