Gå til innhold

Treningsdamer, er det slik dere er?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har datet en dame på 28 år, jobber som instruktør minimum 2 dager i uka, å trener hver dag ellers. Hun har ikke hatt mensen på nærmere 2 år, som følge av all treningen. Lever sinnsykt sunt, å er hun ikke å trener, så er hun ute i fjellet eller på sykkelritt. Første gangen jeg traff henne uten å trene eller være på fjelltur ble det klining, dagen etter havnet vi i senga. Etter det har det vært en del klining, hun virker super forelsket. Har delt seng i ettertid, men ikke noe kos.

Det jeg da lurer på fra dere sporty damer er, når dere er så aktiv med trening og styr, får dere nedsatt sex lyst? Vet jo at ved veldig mye trening så produserer damer mindre østrogen og mer testosteron. Så virker jo logisk. Men vil høre fra dere som faktisk lever et slikt liv.

Er ikke at jeg vil ha meg mer med henne, har tenkt å snakke med henne og heller bare være venner, da vi ikke hadde fungert i et forhold. Men er greit å vite i forhold til om jeg vil ha ei så sporty dame igjen. Ikke at jeg har gjort noe for å få meg noe med henne, har holdt tilbake å ventet på å se om hun noen gang ever vil ta initiativ til sex. Er vel cirka 1-1.5 måned siden vi hadde oss, å ikke en anntydning til å gjøre noe for å ha sex med meg, men er skikkelig på å kline og ta på meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Dersom dama har trent vekk mensen og ikke har hatt den på to år grunnet trening. Så er hun ikke sunn men helt forstyrret. Og da er antakelig det grunnen til manglende sex.

Jeg trener og spiser sunt (er mamma til fler) skeier ut innimellom og har overhodet ikke dårlig samvittighet for å ligge på sofaen en hel dag. Normal altså, og ja, treningen gir overskudd til sex. Fordi jeg ikke er så sliten, men mest fordi jeg liker meg selv bedre i en ikkeslapp utgave.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...