Gå til innhold

Sopp i underlivet?

Fremhevede innlegg

Gjest jente17
Skrevet

Hei.

Jeg er en jente på 17 år, og tror jeg muligens har fått en sopp-infeksjon. Jeg sliter med mye, hvit og klumpete utflod og kløe i underlivet. Har ikke fullført samleie, så kjønnssykdommer er vell rimelig utelukket?

*Det jeg lurte på var hva skjer viss jeg oppsøker lege?

*Skal jeg oppsøke skolehelsesøster?

*Hva blir hun eventuelt å gjøre?

*Er det noe jeg kan gjøre uten å oppsøke lege?

Har aldri vært hos verken lege eller helsesøster anngående underlivet, så er virkelig nervøs og vet ikke helt hva jeg skal gjør... :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det høres ut som sopp det du beskriver. Siden du ikke har hatt sex utelukker jo det kjønnsykdomer å. Kjøp canesten repfritt på apotek. Det burde hjelpe. Vis det ikke bedrer seg da oppsøk lege.

Lykke til

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville også ha prøvd canesten først, kjøp en kombinasjonspakning.

Virker det ikke så må du til lege. Skolhelsesøster kan ikke gjøre så mye, du må til lege. Da blir det tatt prøver for å se hvilken type sopp det er (om det i det hele tatt er sopp). Veldig greit, smertefritt og veldig fort gjort.

Skrevet

Jeg ville også gått til apoteket først og kjøpt canesten. Da får du en pakke med stikkpiller og krem som du skal bruke.

Du putter pillen langt inni skjeden og så smører du deg med kremen utenpå noen ganger om dagen (står på pakken)

Dette følger du til punkt og prikke, og det er veldig viktig at du fortsetter behandlingen så lenge den skal. Du må ikke stoppe opp selv om problemet forsvinner før du har fullført kuren. Da kan det fort hende at soppen kommer tilbake hvis det er det du har.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...