Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer søke på Bartenderskolen, det programmet TV3 reklamerer voldsomt med for tiden.

For og imot?

Vil du? Hvorfor/hvorfor ikke?

Tror dere det er noe a la Paradise? Jeg vil ikke bli forbundet med fest og sex i fremtiden:s Spesiellt mtp jeg snart er ferdig utdannet lærer.

Litt skummelt å melde seg på noe man ikke vet hva er (dette er jo første sesongen). Eller er det noen som vet om det har gått i utlandet?

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

jeg har også vurdert å melde meg på men er også litt redd for at det er "Paradise Hotel light".

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Trodde det var noe masterchef greier jeg...

Skrevet

Hva går serien ut på?

Skrevet

Etter å ha sett reklamen, så ser du for meg ut som at de er ute etter unge, pene single folk som de lærer å blande drinker en kort periode hver dag, og hvor resten av tiden går med på fyll, soling og puling. Men mulig reklamen for programmet er misvisende.

Skrevet (endret)

...Og reklamen er tydeligvis noe misvisende...

http://www.side2.no/underholdning/article2925461.ece

Hadde jeg vart 20 år og uten sommerjobb, skulle jeg gjerne deltatt på dette. Men jeg hadde nok blitt fremstilt som "hun kjedelige", da jeg ikke hadde kommet til å drikke eller pule på TV. ;)

Endret av Wadjet
Gjest padawan
Skrevet

da kommer jeg iallefall til å være "han kjedelige" :gjeiper: har uansett sendt inn skjema så vi får se hva som skjer.

Skrevet

Du bestemmer jo selv hvordan du vil oppføre deg, for ingen kan tvinge deg til å drikke, ha sex eller noe annet du selv ikke vil. Du kan bli fremstilt på en annen måte enn du vil, men da må du jo ha sagt og gjort enkelte ting som gjør at de fremstiller deg på den måten.

Skrevet

Vil du bli tatt seriøst i fremtiden anbefaler jeg deg å unngå realityprogrammer på TV3.

Skrevet

Jeg tenkte med en gang at dette hørtes ut som "Baren" som gikk på TV3 på begynneslen av 2000 tallet.

(skrevet slik hørtes det ut som hundre år siden)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

TS her. Takker for svar;)

Jeg er "pen og ung", men ikke singel. Sistnevnte er litt kjipt pga er redd for å gjøre noe dumt på tv, blir flørete i fylla... Men det hadde jo vært gøy da! Litt lyst å prøve meg.

Er bartender fra før da, men ikke veldig erfaren når det gjelder drinkmiksing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...