Gå til innhold

Onani - galskapen kan stoppes


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Her var det fader meg mye rart

"Til tross for sine psykiske problemer og flere år med motgang er Morten Sæle ved godt mot.

- Da jeg våknet etter en lur på sofaen, klarte jeg ikke å bevege min høyre arm, den var nemlig blitt helt nummen. Jeg ropte i takknemlighet ut til Jesus, og priste hans navn mens jeg flere ganger kastet meg i stuegulvet og talte i tunger." :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det fader meg mye rart

"Til tross for sine psykiske problemer og flere år med motgang er Morten Sæle ved godt mot.

- Da jeg våknet etter en lur på sofaen, klarte jeg ikke å bevege min høyre arm, den var nemlig blitt helt nummen. Jeg ropte i takknemlighet ut til Jesus, og priste hans navn mens jeg flere ganger kastet meg i stuegulvet og talte i tunger." :ler:

han lå oppå armen sin når han sov så klart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens gledelige bibelsitat:

Jeg jager mine fiender, tar dem igjen, og snur ikke før jeg har gjort ende på dem. Jeg knuser dem, så de ikke kan reise seg, men ligger under mine føtter. Jeg knuser dem som støv på jorden, jeg sønderknuser dem, tramper dem ned som søle på gatene. Fremmede kryper for meg, ja, de fremmede er utmattet, de kommer skjelvende ut fra sine borger. Det er Gud som lar meg få hevn, han legger folkeslag under meg. (Salme 18:38f - 2. Sam. 22:40)

Jepp, den var skikkelig gledelig gitt :ler:

Morsom side!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:oops: Trodde det var sant jeg !!! :o :oops: :oops: :oops:

Huff ...helt til jeg kom på at det var vel Levende ord det het .....ikke svevende ...men det er jo så mange rare sekter så det kunne jo vært orntlig også da ....huff ............tenk om det hadde vært på ordentlig !

:oops: huff ....ikke tro alt du leser Virgo !! :fy:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...