Gå til innhold

Lukke øynene under sex?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Lukker du øynene under sex? Det gjør jeg, hvertfall i misjonæren o.l

Ikke fordi jeg ikke vil se på han, men fordi jeg vet ikke helt hvor jeg skal se. Stirre hverandre i øynene hele tiden blir så rart. Er litt sjenert av meg.

Dessuten føler jeg at jeg nyter det hele bedre om jeg bare fokuserer på det fysiske og slipper tenke på hvor jeg skal ha blikket.

Hvor ser dere hvis dere har øynene oppe?

Sikkert et veldig rart spørsmål, men jeg lurer faktisk på om jeg er helt rar eller om dette er normalt:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har øynene lukket nesten hele tiden. Lukker dem opp noen ganger for å se på han. Tror han ser mer på meg enn jeg på han. Du er nok ikke unormal :)

Skrevet

Jeg tror det varierer om man har øynene oppe eller igjen - for min del varierer det hvor i akten vi er - altså, er jeg veldig nær orgasmen lukker jeg nok oftest øynene og forsvinner litt inn i meg selv - men jeg kan også ha dem åpne fordi jeg liker å se på ham mens han.. ehm.. "tar meg" eller se på at han nyter og da ser jeg på ansiktet hans eller på kroppene våre sammen.

Jeg vil igrunnen råde deg til å ta det som det kommer og gjøre det som faller deg naturlig mens du har sex - ikke tenk på om andre gjør det samme eller om det er rart og spar deg selv mye bekymringer og tapt ekstase ;)

Gjest Elijah
Skrevet

Jeg foretrekker intens øyekontakt når det er mulig, særlig i misjonæren. Sjeldent er vi nærmere hverandre enn da.

Den forrige jenta jeg var med rullet øynene bak i skallen og lukket de når hun red meg. Håper det ikke var noe galt med henne. Jeg for min del la armene bak hodet og nøt synet de 30 sekundene det varte :fnise:

Skrevet

Jeg blir nesten sur viss han har øynene igjen :P

det er veldig viktig for meg å se øynene hans, det tenner meg at han har de super kåte øynene!

har de igjen av og til for å ikke stirre, men jeg nyter ikke sex på samme måte som viss vi ikke ser på hverandre.

jeg ser også på musklene hans mens jeg tar på ham :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir nesten sur viss han har øynene igjen :P

det er veldig viktig for meg å se øynene hans, det tenner meg at han har de super kåte øynene!

har de igjen av og til for å ikke stirre, men jeg nyter ikke sex på samme måte som viss vi ikke ser på hverandre.

jeg ser også på musklene hans mens jeg tar på ham :)

Enig. Mmmmmm.... muskler er deilig :)

Gjest petre
Skrevet

har dem som regel lukket, greit å stenge en sans ute, synes det forsterker følelsene :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mest øynene lukket og det har han også - jeg synes det er best å kjenne ham enn å se hele tiden. Se gjør vi etterpå :)

• 4 år senere...
Skrevet

Jeg som kvinne, har alltid øynene lukket. Det har alltid vært sånn, og har trodd at alle har gjort det. Dog har jeg funnet ut, at hver gang jeg åpner de, stirrer partneren intenst på meg. Min "nye" partner lukker de aldri, og det gjør meg faktisk ukomfortabel. Å vite at han konsentrerer seg så mye om meg, og ser så nøye etter alt ved kroppen min, bevegelser. Jeg klarer ikke lenger lukke øynene, nettop på grunn av at jeg vet han stirrer, og da føler jeg selv at fokuset forsvinner.

Derfor lukker jeg øynene.

Anonymous poster hash: 9aad6...22b
Skrevet

Jeg som kvinne, har alltid øynene lukket. Det har alltid vært sånn, og har trodd at alle har gjort det. Dog har jeg funnet ut, at hver gang jeg åpner de, stirrer partneren intenst på meg. Min "nye" partner lukker de aldri, og det gjør meg faktisk ukomfortabel. Å vite at han konsentrerer seg så mye om meg, og ser så nøye etter alt ved kroppen min, bevegelser. Jeg klarer ikke lenger lukke øynene, nettop på grunn av at jeg vet han stirrer, og da føler jeg selv at fokuset forsvinner.

Derfor lukker jeg øynene.

Hvorfor gjøre det så komplisert med analyser og tolkninger hele tiden?

Skrevet

Jeg pleier å se opp på ham av og til mens jeg gir ham en bj.Er det noe menn liker? Han ligger som regel der med øynene lukket og vrir hodet fra side til side mens han banner stille....

Anonymous poster hash: 6a856...5c3
Skrevet

Nei å ligge med lukkede øyne ser bare teit ut. Ligger men der med lukkede øyne og ikke stønner, så ser man dø ut. Lukker dere øynene når dere blir tatt bakfra og rir? Eller er dere den typen som kun skal ha misjonæren i mørke?

Anonymous poster hash: 2856c...194

Skrevet

Hvorfor gjøre det så komplisert med analyser og tolkninger hele tiden?

Det er ingen av delene. Det er egen preferanse basert på hva som gir best utnytte av sex for meg.

Skrevet

Nei å ligge med lukkede øyne ser bare teit ut. Ligger men der med lukkede øyne og ikke stønner, så ser man dø ut. Lukker dere øynene når dere blir tatt bakfra og rir? Eller er dere den typen som kun skal ha misjonæren i mørke?

Anonymous poster hash: 2856c...194

Ja, lukker øynene når jeg blir tatt bakfra og rir også. Stønner og vrir, men øynene er fremdeles lukket. Det tar jo bort all spenning! Forsterker jo også alle andre sanser å ha de lukket.

Skrevet

Det er ingen av delene. Det er egen preferanse basert på hva som gir best utnytte av sex for meg.

Joda, men det er jo trist at tankene går på slike ting under sex. Må lukke øynene for å slippe tankene om usikkerhet liksom for å kunne fokusere på det som er godt.

Skrevet

Gjør både og, varierer fra gang til gang, uten at det er noen tanker bak det.

Anonymous poster hash: a6822...6d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...