Gå til innhold

vondt bak høyre ribbebein

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har vert forkjølet i en ukes tid nå, men i natt våknet jeg av en helt vannvittig smerte bak høyre ribbebein på innsiden på en måte, det er mer vondt når jeg beveger meg enn når jeg sitter stille, og det gjør vondt når jeg hoster eller puster tungt. Når jeg har slappet av å sovet litt blir smerten mindre, men hvis jeg har ligget på den siden gjør det sinnsykt vondt! Noen som aner hva dette er? hvis det ikke gir seg snart skal jeg selvfølgelig ringe til legen, men lurer på om noen av dere vet hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vert forkjølet i en ukes tid nå, men i natt våknet jeg av en helt vannvittig smerte bak høyre ribbebein på innsiden på en måte, det er mer vondt når jeg beveger meg enn når jeg sitter stille, og det gjør vondt når jeg hoster eller puster tungt. Når jeg har slappet av å sovet litt blir smerten mindre, men hvis jeg har ligget på den siden gjør det sinnsykt vondt! Noen som aner hva dette er? hvis det ikke gir seg snart skal jeg selvfølgelig ringe til legen, men lurer på om noen av dere vet hva dette kan være?

mulig det er muskulært .En muskel eller fler som har blitt irritert/betent og gir smerte.

Men du må til lege for å få det bekreftet /avkreftet.

Hos legen kan du også få betennelsesdempene og smertestillendes for en periode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...