Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #1 Skrevet 21. juni 2010 Har vert forkjølet i en ukes tid nå, men i natt våknet jeg av en helt vannvittig smerte bak høyre ribbebein på innsiden på en måte, det er mer vondt når jeg beveger meg enn når jeg sitter stille, og det gjør vondt når jeg hoster eller puster tungt. Når jeg har slappet av å sovet litt blir smerten mindre, men hvis jeg har ligget på den siden gjør det sinnsykt vondt! Noen som aner hva dette er? hvis det ikke gir seg snart skal jeg selvfølgelig ringe til legen, men lurer på om noen av dere vet hva dette kan være?
Sugerøret Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Har vert forkjølet i en ukes tid nå, men i natt våknet jeg av en helt vannvittig smerte bak høyre ribbebein på innsiden på en måte, det er mer vondt når jeg beveger meg enn når jeg sitter stille, og det gjør vondt når jeg hoster eller puster tungt. Når jeg har slappet av å sovet litt blir smerten mindre, men hvis jeg har ligget på den siden gjør det sinnsykt vondt! Noen som aner hva dette er? hvis det ikke gir seg snart skal jeg selvfølgelig ringe til legen, men lurer på om noen av dere vet hva dette kan være? mulig det er muskulært .En muskel eller fler som har blitt irritert/betent og gir smerte. Men du må til lege for å få det bekreftet /avkreftet. Hos legen kan du også få betennelsesdempene og smertestillendes for en periode.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå