Gå til innhold

Hvor kåte er dere voksne damer?

Kåt voksen mann

Anbefalte innlegg

Plasserer du deg selv i kategorien "voksne kvinner", sexysadie. Det er mulig at du definert ut fra alder, kan kalles voksen, men neppe alltid når det gjelder adferd her inne... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Sexysadie har et glitrende svar på et ikke fullt så glitrende spørsmål.

(Og har du noe å si til henne personlig, så legg det inn på personlige meldinger.)

Det kommer nemlig an på anledning, mannen, situasjonen, været og føret, dagsform, etc etc etc... skjønner dere ikke dette?

Hvor kåt er du? Vil ikke du legge noen forutsetninger til før du svarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusenfryd skriver:

"Jeg synes Sexysadie har et glitrende svar på et ikke fullt så glitrende spørsmål. "

Nå var det ikke spesielt hennes svar her i denne tråden jeg siktet til, det var generelt hennes adferd her inne, som ETTER MIN MENING neppe alltid kan karakteriseres som "voksen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Plasserer du deg selv i kategorien "voksne kvinner"' date=' sexysadie. Det er mulig at du definert ut fra alder, kan kalles voksen, men neppe alltid når det gjelder adferd her inne... :sjarmor:[/quote']

Med fare for å skuffe deg Malvin, men jeg definerer meg selv som rimelig voksen ja.Jeg er så voksen at jeg våger å være litt barnslig innimellom.

HA EN GOD DAG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det ikke spesielt hennes svar her i denne tråden jeg siktet til' date=' det var generelt hennes adferd her inne, som ETTER MIN MENING neppe alltid kan karakteriseres som "voksen".[/quote']

Det var da også derfor jeg ba deg skrive en melding i tråden for nettopp det, istedenfor å herpe denne tråden!

Eller sende en pm hvis du registrerer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...