Gjest Malvin Skrevet 11. november 2002 #21 Del Skrevet 11. november 2002 Plasserer du deg selv i kategorien "voksne kvinner", sexysadie. Det er mulig at du definert ut fra alder, kan kalles voksen, men neppe alltid når det gjelder adferd her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. november 2002 #22 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg synes Sexysadie har et glitrende svar på et ikke fullt så glitrende spørsmål. (Og har du noe å si til henne personlig, så legg det inn på personlige meldinger.) Det kommer nemlig an på anledning, mannen, situasjonen, været og føret, dagsform, etc etc etc... skjønner dere ikke dette? Hvor kåt er du? Vil ikke du legge noen forutsetninger til før du svarer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malvin Skrevet 11. november 2002 #23 Del Skrevet 11. november 2002 Tusenfryd skriver: "Jeg synes Sexysadie har et glitrende svar på et ikke fullt så glitrende spørsmål. " Nå var det ikke spesielt hennes svar her i denne tråden jeg siktet til, det var generelt hennes adferd her inne, som ETTER MIN MENING neppe alltid kan karakteriseres som "voksen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. november 2002 #24 Del Skrevet 11. november 2002 Plasserer du deg selv i kategorien "voksne kvinner"' date=' sexysadie. Det er mulig at du definert ut fra alder, kan kalles voksen, men neppe alltid når det gjelder adferd her inne... [/quote'] Med fare for å skuffe deg Malvin, men jeg definerer meg selv som rimelig voksen ja.Jeg er så voksen at jeg våger å være litt barnslig innimellom. HA EN GOD DAG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. november 2002 #25 Del Skrevet 11. november 2002 Nå var det ikke spesielt hennes svar her i denne tråden jeg siktet til' date=' det var generelt hennes adferd her inne, som ETTER MIN MENING neppe alltid kan karakteriseres som "voksen".[/quote'] Det var da også derfor jeg ba deg skrive en melding i tråden for nettopp det, istedenfor å herpe denne tråden! Eller sende en pm hvis du registrerer deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå