Gå til innhold

"Pynte" seg til GU?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jenter! (og gutter?)

Jeg har vært på noen GU oppigjennom, og skal snart tilbake på min 3års-kontroll.

Mitt spørsmål til dere er om dere stæsjer dere opp før dere skal på GU? Hva gjør dere isåfall?

(Ler av historien om dama som skulle til GU og hadde dårlig tid på morgenen.oHun tok bare vaskekluten kjapt i underlivet. Gynekologen smilte litt og sa "skal si du har pyntet deg idag", og dama tenkte at det var merkelig. Da hun kom hjem så hun kluten hun hadde vasket seg med, og den hadde datteren brukt dagen før til å tørke opp glitter med.....)

Men altså, hva gjør man for å se best mulig ut til GU? Jeg er ikke en som barberer meg noe særlig nedentil, og trenger litt tips :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Marlo
Skrevet

Nei, det er grenser for hva jeg gidder å gjøre :fnise:

En gynokolog har sett det meste, så om jeg er ubarbert bryr jeg meg fint lite om.

Jeg dusjer, men det gjør jeg nesten hver eneste morgen og da vasker jeg meg selvfølgelig nedentil også, men det holder i massevis

Skrevet

Jeg bryr meg fint lite om hva gynekologen mener om musa mi.

Jeg dusjer som vanlig hver dag, regner ikke med gynekologen krever noe mer enn det.

Skrevet

Bare du har vasket deg har det ingenting å si om du møter opp barbert, ubarbert, med blå mohawk eller har barbert et hjertemønster der nede :)

Om du selv synes håret er i veien, kan du jo stusse litt med saks rundt åpningen slik at du slipper lugging.

Skrevet (endret)

Tja, litt kanskje.

Jeg passer på å ikke ha sex på morgenen. Så slipper han å få fersk sæd som kanskje ikke har rent helt ut på hanskene. Glemte det èn gang, og synes det var litt pinlig. Tar på meg en truse jeg liker og er komfortabel med å spankulere over halve kontoret i, fra stolen til skiftekroken. (Grå-vaska hvit mensentruse uten strikk igjen og den minste stringtrusa lar jeg være hjemme, for jeg liker å se ordentlig ut selv om det bare er gynekologen, og selv om han sikkert har sett verre ting, uten at han bryr seg i det hele tatt.) Også dusjer jeg naturligvis.

Barbering og utseende er jeg ikke SÅ nøye på, for det tar jeg når det passer meg og ikke gynekologen, for han er vel en av de mennene som vet best i verden at kvinner ikke alltid er kjempefreshe og nybarberte nedentil.

Endret av ecureuil
Skrevet

Så for meg mye rart pga overskrifta. :fnise:

Her blir det vasking og kun stuss om nødvendig.

Jeg som en over her,gir blaffen i hva Gyn legen måtte mene om utseende på mitt underliv. "Hu" funker fint for meg og jeg er fornøyd.

Men mohawk kunne jo ha vært artig, for å få litt variasjon i hverdagen :ler:

Skrevet

:ler:

Jeg tar iallefall ikke på meg glitter! ;)

Vask og stuss holder i massevis :)

Skrevet

Takk for svar! Greit å vite hva som er "normalt" ute blant andre folk, og at jeg ikke blir ledd av på pauserommet etter å ha vært der og er bustete :)

Vasking og stussing skal bli! Iallefall frem til jeg får stor mage, da blir det vel sikkert vanskeligere å stusse også...

Har forresten hørt endel historier om jordmødre som klager på dårlig vedlikehold nedentil på fødende, det synes jeg er dårlig. Det er liksom ikke det man tenker på når vannet går og man skal på sykehuset? Oi, vent, jeg må stusse meg litt først...

Ha en fin dag!

Skrevet

Har forresten hørt endel historier om jordmødre som klager på dårlig vedlikehold nedentil på fødende, det synes jeg er dårlig. Det er liksom ikke det man tenker på når vannet går og man skal på sykehuset? Oi, vent, jeg må stusse meg litt først...

Ha en fin dag!

Det er det verste jeg har hørt!

Har generelt hørt mye skrekkhistorier om jordmødre, spesiell rase det der..

Lykke til på GU!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ha en fin dag!

Ikke tro på alt du hører.

Jeg gjør ikke noe annet enn det jeg pleier å gjøre, jeg vasker meg og stusser. Bryr meg fint lite om hva gynekologen mener om utseende mitt.

Gjest Elfrida
Skrevet

Det eneste jeg gjør er at jeg pleier å ta på meg en litt lang topp, for da føles det litt mindre rart å være truseløs på legekontoret. Ellers dusjer jeg uansett hver dag, men hvis jeg ikke gjorde det ville jeg helt klart vaska meg før jeg dro til legen/gynekologen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Gynekologer er bare mennesker de også, og som alle andre ser de jo hva de synes er pent og mindre pent.

Sånn er det bare.

Men nei, jeg pynter meg ikke for gyn.

Skrevet

(Ler av historien om dama som skulle til GU og hadde dårlig tid på morgenen.oHun tok bare vaskekluten kjapt i underlivet. Gynekologen smilte litt og sa "skal si du har pyntet deg idag", og dama tenkte at det var merkelig. Da hun kom hjem så hun kluten hun hadde vasket seg med, og den hadde datteren brukt dagen før til å tørke opp glitter med.....)

Dette er en kjent vandrehistorie som jeg har hørt i flere varianter. :fnise:

Første gangen var i 1996. Hun som fortalte om hendelsen sa det hadde skjedd med en kollega av moren hennes, og at hun selv visste hvem det var. Kvinnen som skulle til gynekologen trodde hun hadde sprayet seg med intimspray, men dessverre hadde hun tatt feil i farta, og brukt glitterspray i stedet for.

En annen variant er om henne som var blitt forelsket i gynekologen sin og gjerne ville pynte seg litt ekstra. Jeg lurer på om det var Mari Maurstad som fortalte den, og påsto at det handlet om en venninne av henne, men jeg er ikke sikker.

Skrevet

Jeg synes det er greit å gjøre en liten innsats der nede, sånn for din egen del. Man ville ikke gått til tannlegen uten å pusse tennene vel?

Før en GU har jeg ikke sex (for å unngå sæd som renner ut), pluss at jeg vasker meg ordentlig og barberer meg som jeg vanligvis gjør.

Skrevet (endret)

Jeg barberer meg nedentil, så om det har gått noen dager siden sist, barberer jeg før jeg skal til GU. Dusjer og sørger for å være ren. Har ikke sex samme dag. Har gjerne på en litt lang topp, så jeg slipper å spankulere på kontoret helt "naken" nedentil.

Endret av Zaphireh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...