ecathari Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Hei. Jeg sluttet på p-plaster for en uke siden, etter å ha godt på det i snart 6 år.. Det siste døgnet har jeg hatt en del smerter i siden, og den siste timen har det bare blitt værre og værre. Jeg har ikke anledning til å dra til legen min før om 14 dager, så tenkte jeg skulle spørre her om noen andre har opplevd noe lignende når de sluttet på p-plaster/p-piller... Smerten ligger på venstre side, litt bak på ryggen... På samme "høyde" som navelen, bare på siden bak... Det er en slags stikkende smerte, nesten som om noen stikker en kniv inn og trekker den ut igjen... Jeg har hatt slike smerter før, og som regel går de over fort, men denne gangen er det mye sterkere og varer mye lengre.... Hjelp...? Takk for alle svar -ecathari-
Gjest Tanja Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Høres mistenkelig likt som da jeg fikk vondt i nyrene av å drikke melk (tåler ikke melk). Så et eller annet med nyrene? Prøv å drikke mye vann, det kan hjelpe (hvis det er nyrene). Jeg har aldri sluttet med p-piller, så aner ikke om det fører til slike smerter. Virker lite trolig, men hva vet jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå