Gå til innhold

Oppmuntringstråd


Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har vært uten skole og jobb i 3 år nå, men har bestemt meg for å prøve hardere enn noensinne og få til å holde på en jobb i lengre enn 1 måned! Ga meg før jeg fikk lært rutinene fordi jeg ikke orket, hadde dårlig selvtillit, taklet ikke press og hadde "tennårings"angst. Nå føler jeg meg mer voksen og klar.

Men noen dager sliter jeg litt med motivasjonen, kan ikke dere komme med noen oppmuntrende ord eller egne erfaringer? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

prøv å finn deg en jobb selv med noe du har lyst til å drive med, hvis det viser seg vanskelig å få det til selv kan NAV kanskje hjelpe deg på vei med jobbsøking og/eller kurs så du kan få en god jobb. :) Broren min har vært der du er nå, og han begynner sakte men sikkert å bli mer selvstendig og selvsikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...