Gå til innhold

å ha den dypt i munnen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, tips til hvordan en jente best gjennomfører en oralsex så sypt som mulig - deep throating??

Hvordan klare å ta i mot sæden dypt inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så mange tips her utenom øving. Men ser ikke hvorfor damer higer etter dette. Heller lære seg å gjøre det skikkelig. Jeg er 24 år og fikk min første BJ som faktisk var bra, og faktisk så bra at jeg nesten heller ville ha det enn sex når jeg var i en alder av 23. Deepthroat er noe jeg aldri hadde bedt en dame om, da jeg ikke har opplevd og ikke kan se hva som skal være så godt, er bra å få den helt inn 2-3 ganger i løpet av en BJ, men ikke noe som kan få gutter til å komme skikkelig som regel.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hmm. Jeg har lært meg det, men vet ikke egentlig helt hvordan :ler: Men, et par ting jeg kan si: Hold tunga så langt ned du klarer...og, øvelse gjør mester også når det gjelder brekningsreflekser :)

Skrevet

Dersom du vil ha den helt inn, så legg deg på ryggen i sengen med hode utenfor kanten.. dersom han står utenfor sengen kommer han langt ned uten at du brekker deg... prøv deg frem med denne metoden..... etterhvert kan han knulle deg i munnen når du finner denne stillingen konfortabel...

Kona elsker det ! Jeg og ! :yvonne:

Gjest Marlo
Skrevet

Hele greia er at man må slappe helt av og ikke anspenne seg, mannen må for all del ikke bare dytte den inn sånn uten videre.

Har opplevd at penisen bokstavelig talt satte seg fast bakerst i halsen - men det var fordi han bare dyttet den inn uten at jeg ville og jeg ble livredd og spente alle musklene.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hele greia er at man må slappe helt av og ikke anspenne seg, mannen må for all del ikke bare dytte den inn sånn uten videre.

Har opplevd at penisen bokstavelig talt satte seg fast bakerst i halsen - men det var fordi han bare dyttet den inn uten at jeg ville og jeg ble livredd og spente alle musklene.

Jeg vrir meg i grøssing akkurat nå... har faktisk sinnsykt vondt i halsen og nakken i dag og burde holdt meg langt unna denne tråden :ler:

Skrevet

Har ikke så mange tips her utenom øving. Men ser ikke hvorfor damer higer etter dette. Heller lære seg å gjøre det skikkelig. Jeg er 24 år og fikk min første BJ som faktisk var bra, og faktisk så bra at jeg nesten heller ville ha det enn sex når jeg var i en alder av 23. Deepthroat er noe jeg aldri hadde bedt en dame om, da jeg ikke har opplevd og ikke kan se hva som skal være så godt, er bra å få den helt inn 2-3 ganger i løpet av en BJ, men ikke noe som kan få gutter til å komme skikkelig som regel.

Finnes jo mange gutter som får skikkelig kick av å pule munnen til jenta. (Nesten alle de jeg har vert utsatt for faktisk). Da må den nødvendigvis langt ned.

Et nyttig tips for å kvitte seg med brekningsrefleksen er å pusse tunga hver morgen og kveld når man pusser tennene. Til slutt blir man så vant med en børste bak i svelget at man ikke sliter så veldig med en kuk.

Skrevet

Takk for tips!

Håper jeg er et naturtalent...

Gjest sue84
Skrevet

et lite tips er og gjør det i dysjen første gangene.. du kommer nok til å kaste opp :P

Gjest langt-ned-jente
Skrevet

KAN da trene da.

Bøye hode bakover, og la dildoen skli så langt ned som mulig.

Må være våt og glatt. Etter en stund så føles du ikke lengre at du vil kveles.

Er du gutt: Vær snill, la den skli sakte inn.

Er temmelig oppkåtende for både jenta og gutten dette da.

Så det er da noe begge har glede av.

Og ingen skade av.

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Slapp av, bestem farten selv, og gi dere hvis du begynner å brekke deg. Til slutt vil det gå greiere. Og du må ikke ha noen motforestillinger mot det, da tror jeg det skal mye til før du blir så sikkert at du får det til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...