Gå til innhold

Gå ned til på denne måten?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal gifte meg om 7 måneder, og i den forbindelse trenger jeg å gå ned 5 kilo. Tenkte jeg skulle legge om kostholdet mitt, og begynne med aerobic 3-4 ganger i uken. Vil dette funke?Eventuellt noen andre råd?Er veldig glad i aerobic, derfor denne treningsformen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis litt mindre karbohydrater, kutt ut brus og gotteri i ukedagene og det kommer til å gå unna i akkurat passe tempo! :wink:

Lykke til!

Skrevet

mer trening, sunnere kosthold og et realistisk mål. burde funke det. lykke til!

Skrevet

Heisann,

jeg går på Libra kurs nå og vi spiser fem måltider om dagen. Årsaken er fordi vi skal få igang forbrenningen, og dette virker utrolig bra! Anbefalers på det sterkeste.

Vi spiser ofteog lite av gangen samtidig som vi må prøve og være litt mer aktive enn det vi før var.

Lykke til med bryllupet.................skulle ønske det var meg som skulle gifte meg til sommeren, men kanskje neste sommer hvem vet?????

Skrevet

Har hatt gode resultater med Grete Roede kurs - (for menn) Poenget er at man spiser seg ned i vekt med sundt og stabilt kosthold. Dette sammen med litt trim får man gode resultater. Du kan jo sjekke ut sidene på nettet.

Lykke til.

Skrevet

Nå kan jeg egentlig lite om vekt og sånn ettersom jeg aldri har fulgt noe spesielt med på vekten min selv. Men 5 KG høres ut som litt ekstra mosjon, og så skulle det være gjort.

Dette kommer selvfølgelig HELT ann på personen, men 5 KG er ikke mye.

:wink:

Skrevet

Legg om kostholdet ditt- begynn også å trene.

Men husk også at muskler er tyngre enn fett.

Det er viktig at du planlegger slankingen din og har noe fast å forholde deg til. Fokus er også viktig. Et godt program vil også ha fokus på målsetninger, delmål, endelig mål osv. Dette sammen med forklaringer rundt kostholdet, fysisk aktivitet, føring av daglige notater samt gode tips, er andre gode og viktige ting programmet bør inneholde for å øke motivasjonen og lysten din.

Kroppen kvitter seg med overflødig væske og mat som har hopet seg opp i tarmsystemet. Du føler deg snart lettere, mer våken og fylt av energi. Det er mulig at du får noen antydninger til slapphet de første dagene, men dette går snart over. Mange lar seg overraske over at de under slankingen faktisk kommer til å føle seg bedre enn ellers. Dette er en direkte konsekvens av at kroppen fungerer bedre når den får mindre mat.

Blir etterhvert en rutine. Og da går det "av seg selv"..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...