Gå til innhold

garderobe/veldig enkel "stangløsning"


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg har sett noen slike veldig enkle garderobeløsninger som omtrent bare er en stang på et stativ, og trodde det var noe IKEA har eller har hatt. Men jeg finner ikke denne løsningen på nettsidene, og har heller ikke sett den på IKEA. Er det noen som skjønner hva jeg mener, og vet om det er å få tak i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Det er jo utrolig billig, jeg kommer sikkert til å kjøpe for mange og fylle opp den lille leiligheten vår, hehe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, det ser stilig ut om man har plass til det og klarer å holde det nogen lunde ryddig! :jepp: "dessverre" så er garderobeplassen min erstattet med babyseng og kommoder nå... :sjenert: stangen måtte vike!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Koselig med babyseng også da :) Og jeg er usikker på hvor fint det blir med hele leiligheten som et billig walk in closet :fnise: Men synes det virker som en smart løsning når en har litt begrenset plass (og økonomi), da en kan fylle opp stanga med ulik innredning etter behov. Jeg synes også det kan være veldig fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg har sett noen slike veldig enkle garderobeløsninger som omtrent bare er en stang på et stativ, og trodde det var noe IKEA har eller har hatt. Men jeg finner ikke denne løsningen på nettsidene, og har heller ikke sett den på IKEA. Er det noen som skjønner hva jeg mener, og vet om det er å få tak i?

De er absolutt å få tak i ja :)

Som Gaby sier så har de dem på Ikea, og på Jysk har de dem i denne utførelsen.

Har ikke prøvd Ikea sine, men har et par fra Jysk og de er meget velegnet til formålet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en annen modell fra IKEA, som koster 300,- (fant ikke bilde av den)

Den har i tillegg til stangen, 2 hyller til sko nede. På hver hylle får du inn 2 rader med sko, så den er skikkelig effektiv. Toppen har også en hylle, så der kan du oppbevare andre ting. Den er i sort stål (jern), og trehyller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...