Gå til innhold

Kjole i stor str


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg skal i bryllup om en mnd og trenger derfor en pen kjole. Men å finne en fin kjole i stor str var visst ikke så lett. Jeg trenger ca str 48. Og siden jeg er student så har jeg ikke all verdens råd heller. Har vært i de vanlige butikkene, som H&M, Lindex osv. men fant ingenting som jeg synes om.

Noen som har noen tips, både internett og vanlige butikker tas mot med stor takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zizzi har ofte fine kjoler, og de er ikke så innmari dyre heller, synes jeg. Bonusen på den butikken er at på merkelappen for str 46/48 står det M :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder en knapp på Zizzi, de ligger på Gunerius, ellers er det en

del butikker som tar for seg pluss-size, men de tar inn trollete og sirøva klær...Forstår ikke at det ikke er flere kjeder som Zizzi egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlo

Jeg syns Zizzi bare har tantete klær jeg ...

Har vært på flere av deres butikker, og hver gang jeg prøver noen klær der så føler jeg meg 10 år eldre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Jeg syns Zizzi bare har tantete klær jeg ...

Har vært på flere av deres butikker, og hver gang jeg prøver noen klær der så føler jeg meg 10 år eldre :(

Jeg synes Zizzi er den beste og mest ungdommelige på plusstørrelser, jeg.

HM, Lindex og KappAhl er mer tantete enn alle tantene mine til sammen, og de rene stormotebutikkene er bare tragiske etter min mening. (Neitakk, jeg ønsker meg ikke storblomstrete ermeforkle med rund hals denne sommeren, heller!)

Utover dette er det nok mye mer å få tak i på nett, men selv liker jeg best å prøve klærne før jeg kjøper dem. Har fått både positive og negative overraskelser når jeg har kledd på meg det som henger i butikken. Noen ting er fint på bilde eller på kleshengeren, men ser bare rart ut når jeg har fått det på. Heldigvis også omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torrid (torrid.com) synes jeg har mye fint, amerikansk butikk men de sender til norge.

Liker ikke Zizzi jeg heller, altfor mye "flagrende" tunikaer i lin og liknende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Takk for svar.

Jeg synes ikke Zizzi hadde noe som kan brukes i et bryllup, var mer hverdagsklær. Men jeg leter videre, det er ikke lett nei. Jeg liker også å prøve klærene først, derfor er jeg litt skeptisk til å kjøpe over internett. Men blir man desperat nok så...

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes igigi har mange fine kjoler,

f.eks denne :)

Der var det kjempemye fint! Men jeg lurer på... Hvordan regner man størrelser der i forhold til norske? Og hva koster frakten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Torrid og Igigi (nevnt over) har frakt på rundt $40 etter min erfaring. Du kan prøve Asos' Curve linje http://www.asos.com/Women/Curve---Sizes-20-26/Cat/pgecategory.aspx?cid=9577 billigere frakt der. De fleste produktene her ser faktisk bedre ut på litt større kropper da butikken av mystiske årsaker benytter seg av modeller som er litt for små for klærne. Ellers er det gratis frakt på ordre over $40 på SWAKdesigns http://www.swakdesigns.com ikke alltid like mye fint der, men man kan skyte blinkskudd fra tid til annen. Ellers er det jo ellos da... http://www.ellos.no/ListPage/Category.aspx?CategoryId=46675 Du KAN jo ha flaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...