Gå til innhold

Kjole i stor str


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg skal i bryllup om en mnd og trenger derfor en pen kjole. Men å finne en fin kjole i stor str var visst ikke så lett. Jeg trenger ca str 48. Og siden jeg er student så har jeg ikke all verdens råd heller. Har vært i de vanlige butikkene, som H&M, Lindex osv. men fant ingenting som jeg synes om.

Noen som har noen tips, både internett og vanlige butikker tas mot med stor takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zizzi har ofte fine kjoler, og de er ikke så innmari dyre heller, synes jeg. Bonusen på den butikken er at på merkelappen for str 46/48 står det M :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder en knapp på Zizzi, de ligger på Gunerius, ellers er det en

del butikker som tar for seg pluss-size, men de tar inn trollete og sirøva klær...Forstår ikke at det ikke er flere kjeder som Zizzi egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlo

Jeg syns Zizzi bare har tantete klær jeg ...

Har vært på flere av deres butikker, og hver gang jeg prøver noen klær der så føler jeg meg 10 år eldre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Jeg syns Zizzi bare har tantete klær jeg ...

Har vært på flere av deres butikker, og hver gang jeg prøver noen klær der så føler jeg meg 10 år eldre :(

Jeg synes Zizzi er den beste og mest ungdommelige på plusstørrelser, jeg.

HM, Lindex og KappAhl er mer tantete enn alle tantene mine til sammen, og de rene stormotebutikkene er bare tragiske etter min mening. (Neitakk, jeg ønsker meg ikke storblomstrete ermeforkle med rund hals denne sommeren, heller!)

Utover dette er det nok mye mer å få tak i på nett, men selv liker jeg best å prøve klærne før jeg kjøper dem. Har fått både positive og negative overraskelser når jeg har kledd på meg det som henger i butikken. Noen ting er fint på bilde eller på kleshengeren, men ser bare rart ut når jeg har fått det på. Heldigvis også omvendt.