Gå til innhold

Antall kalorier i en Pizzabakeren/Dolly/Peppes-pizza


Neshorn

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen vet ca hvor mange kalorier det er i en Pizzabakeren-pizza (ca det samme som Dolly og Peppes, for de som ikke vet hva Pizzabakeren er)

Det står ikke på esken.

Jeg spiser det ikke ofte, men de gangene jeg gjør det har jeg lyst å vite hvor mange kalorier jeg faktisk spiser, så jeg kan regulere resten av måltidene den dagen etter det.

Pleier spise varianten uten noe kjøtt om det har noen betydning.

Noen med peiling?:D

Jeg har spekulert litt i om det ikke er så altfor fetende, fordi når jeg har spist det er jeg mett resten av dagen nesten og spiser derfor lite annet. Spiser 3-4 stykker så er jeg stappmett i timer etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det beste er jo ikke å spise kun en gang om dagen om du tenker på vekta. Da sparer kroppen din på alle kaloriene i fare for ikke å få mer mat. Kanskje du føler deg stappmett fordi det er hvete, og det kan få deg til å føle deg oppblåst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Mellom 200 og 300 kcal i hvert stykke, sikkert litt mindre uten kjøtt, men det er uansett bunnen det er mest kcal i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er jo ikke å spise kun en gang om dagen om du tenker på vekta. Da sparer kroppen din på alle kaloriene i fare for ikke å få mer mat. Kanskje du føler deg stappmett fordi det er hvete, og det kan få deg til å føle deg oppblåst?

Jada, er fullt klar over det:) Vanligvis spiser jeg hver 3.time, men de gangene jeg tar en Pizzabakeren-pizza blir jeg så mett at det varer veldig lenge.

Kan godt hende det er pga hveten ja, føler meg ofte litt oppblåst og tung etter mye pizza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er jo ikke å spise kun en gang om dagen om du tenker på vekta. Da sparer kroppen din på alle kaloriene i fare for ikke å få mer mat. Kanskje du føler deg stappmett fordi det er hvete, og det kan få deg til å føle deg oppblåst?

Akkurat dette er det vel ganske så delte meninger om, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...