Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #1 Skrevet 24. september 2003 Trenger litt hjelp av dere jeg.. Fått meg ny mobil, og jeg lastet ned en mms-animasjon, for på siden jeg lastet den ned fra stod det at jeg kunne bruke den som skjermsparer. Jeg har nå leita og leita gjennom tlf og bruksanvisninga, men jeg finner ikke noe sted man kan forandre på skjermspareren jeg?? Noen av dere som vet?
Gjest Zalomine Skrevet 27. september 2003 #2 Skrevet 27. september 2003 Har ikke fått til å sende mms mde min enda engang jeg... Eller jo, det gikk til slutt, når sambo gjorde noe greier med den, men jeg er ikke sikker på om den kom ferm, fikk ikke noe svar i alle fall (og det er litt rart, siden jeg sendte til min fjortiss-kusine) men jeg er ikke 100% sikker på om telefon-nummeret stemmer, så det KAN ha noe med saken å gjøre... Så synes jeg forsåvidt at det er greit å ha klokka der, men om du finenr ut hvordan man endrer den, så vil jeg gjerne vite det. (synes boka til denne telefonen forklarte veldig lite jeg. Joda, den forkalrte det grunnleggende, det de som "aldri før har sett en mobiltelefon" trenget å vite, men om det som vi som ikke har kjøpt vår FØRSTE mobiltelefon ville vite, nei det syntes jeg den boka forklarte lite om....
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2003 #3 Skrevet 27. september 2003 Har en 3510 så jeg vet ikke om det er likt, men på den går du inn på profiler, velger en profil, går så inn på tilpass, velger skjermsparer, inne i den menyen kan du velge forskjellige skjermsparere. Vet jo ikke om dette hjalp, men jeg vil tro det er noe lignende du må gjøre.
Gjest Zalomine Skrevet 27. september 2003 #4 Skrevet 27. september 2003 Finnes ikke et valg om skjermsparer på menyen for tilpass, under profiler nei.. ikke på min i alle fall
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #5 Skrevet 6. oktober 2003 Nei ikke på min heller.. Noen andre her som vet?
koldbruna Skrevet 6. oktober 2003 #6 Skrevet 6. oktober 2003 Det går ikke ann å bytte ut skjermspareren på nokia 3510i,jeg har i allefall ikke fått det til. Koldbruna
koldbruna Skrevet 6. oktober 2003 #8 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg har prøvd men ikke fått det til så derfor antar jeg at det ikke går ann. Koldbruna
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #9 Skrevet 6. oktober 2003 Nei jeg har prøvd alt mulig jeg og, så du har sikkert rett i at det ikke går an..
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #10 Skrevet 8. oktober 2003 Ser ut som at du kun kan ha mms bakrunner o.l. i stedet for skjermsparer, se denne linken.
Marianne Skrevet 8. oktober 2003 #11 Skrevet 8. oktober 2003 Du kan ikke ha skjermsparer på 3510i pga at det er fargeskjerm på den. Den klokken som kommer opp er sort hvitt og kan heller ikke skrus av dessverre.
Gjest Zalomine Skrevet 8. oktober 2003 #12 Skrevet 8. oktober 2003 som bakgrunnsbilde ja, DET får jeg også til, men ikke skjermsparer! skjermspareren er ei digital klokke som dukker opp (og dekker halve skejrmpen, hopper opp og ned et par ganger i minuttet) når man ikke ha trykket på noe det siste minuttet eller noe sånn. (trur man kan stille inn tida selv) en festlig, annen animasjon enn den klokka, som skjermsparer hadde sikkert vært kult, for noen i alle fall (liker klokka jeg, mobilen er den eneste klokka jeg har med meg, klokke på hånda har jeg ikke hatt på et par år)
Gjest Zalomine Skrevet 8. oktober 2003 #13 Skrevet 8. oktober 2003 Nei, du kan ikke slå den av, men kan sette tidsavbruddet, tida før den kommer, til en time (jeg undersøkte nå) Min står på to minutter den da. Liker klokka jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #14 Skrevet 8. oktober 2003 Ja jeg vet at man kan forandre tida på når den skal dukke opp, og det har jeg og gjort, men jeg syns den er ganske kjedelig jeg da.. MMS bilder får jeg kun til på bakgrunnsbilde, ikke som skjermsparer. Men jeg får nå bare ha den klokka da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå