Gjest lillagubban Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Jeg skal ta et fly klokka 15:00 imorgen, innenlands (Oslo-Stavanger), hvor tidlig ute bør jeg være? Skal reise med SAS. Pleier å komme tre kvarter-en time før avgang vanligvis, men tenker i forhold til vekterstreiken. Noen som har flydd gjennom gardermoen i det siste?
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 3 timer før ville jeg vært der. Reiste samme strekning mandag for snart to uker siden, og da hadde jeg egentlig dårlig tid selv om jeg var der 1 og en halv time før.
brainstorm Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 På Gardermoen forventes det køer på rundt en halvtime på det lengste, står det i avisen. Kan jo alltid være greit å beregne seg litt ekstra tid. Samt sjekke inn på nettet eller automat så det blir en kø mindre
Gjest lillagubban Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 3 timer før ville jeg vært der. Reiste samme strekning mandag for snart to uker siden, og da hadde jeg egentlig dårlig tid selv om jeg var der 1 og en halv time før. Huff, at det kan holde på så lenge! På Gardermoen forventes det køer på rundt en halvtime på det lengste, står det i avisen. Kan jo alltid være greit å beregne seg litt ekstra tid. Samt sjekke inn på nettet eller automat så det blir en kø mindre Takk for info og tips, jeg skal huske på å sjekke inn før jeg drar ihvertfall! Prøver å være der 2 timer før tenker jeg, det må vel gå!
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 Det er jo ikke innsjekkingen som er problemet, men sikkerhetskontrollen. Det er laaaaaaaaange køer.
Gjest lillagubban Skrevet 19. juni 2010 #6 Skrevet 19. juni 2010 Det er jo ikke innsjekkingen som er problemet, men sikkerhetskontrollen. Det er laaaaaaaaange køer. Ja, selvfølgelig. Men hvis jeg sjekker inn på forhånd slipper jeg å stå i kø for det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå