Gå til innhold

Aldri tenkt over..


Gjest Mia

Anbefalte innlegg

Den nye kjæresten min får helt "panikk" hvis jeg lener meg mot eller tar på den hvite veggen i huset hans. Fks holder meg til veggen når jeg tar på meg skoene. Når jeg har gjort det har jeg aldri vært skitten på hendende, men han mener at der kommer så lett flekker på hvite vegger så dett må vi unngå.

Tenker dere også slik? er det bare jeg som synes slikt er altfor perfeksjonistisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Er enig med gubben din, jeg. Det er alltid hudfett på hendene, og i årenes løp vil det samle seg mye fett på veggene om du ikke finner en annen måte å få på deg skoene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Den nye kjæresten min får helt "panikk" hvis jeg lener meg mot eller tar på den hvite veggen i huset hans. Fks holder meg til veggen når jeg tar på meg skoene. Når jeg har gjort det har jeg aldri vært skitten på hendende, men han mener at der kommer så lett flekker på hvite vegger så dett må vi unngå.

Tenker dere også slik? er det bare jeg som synes slikt er altfor perfeksjonistisk?

Jeg tenker som ham, at det blir flekker når man lener seg på veggen, men i motsetning til ham, tenker jeg også at "det er jo bare å vaske bort".

Jeg nekter å bo i et hus som ikke kan brukes, der jeg må tenke på hver en bevegelse jeg gjør.

Blir det flekker på veggen, så vasker jeg veggen, så enkelt er det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitaminbjørn

Tenker slik når jeg er på jobb fordi vi må, men aldri ellers. Er en litt merkelig ting å reagere på.

Endret av Vitaminbjørn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos andre tenker jeg slik, men hos meg selv: nei. Hus er til å brukes. :) Og man kan vaske. Og male, noe man ofte må uansett etter noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Jeg tenker som ham, at det blir flekker når man lener seg på veggen, men i motsetning til ham, tenker jeg også at "det er jo bare å vaske bort".

Jeg nekter å bo i et hus som ikke kan brukes, der jeg må tenke på hver en bevegelse jeg gjør.

Blir det flekker på veggen, så vasker jeg veggen, så enkelt er det! :)

Signerer.

Går det ikke an å vaske vekk flekken går det an å male over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆ? Jeg har ALDRI tenkt over at det er galt å lene seg mot en vegg på grunn av eventuelle fettflekker! Er dette en vanlig problemstilling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for menn, men damer har ofte sumpnever, fulle av feite kremer og kliss. Egentlig burde det være egne damehandlevogner også, for det er vanskelig å se, før det er for seint... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemma hos andra tänker jag så, men hemma ger jag blanka fan i det! Skaffar man vita tapeter får man väl skylla sig själv om det blir fläckar.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hvorfor skal man ta på veggene i utgangspunktet? :klø: Jeg føre aldri noe behov for å klå på veggene når jeg tar på meg sko; kanskje jeg bare har bedre balanse ennn gjennomsnittet? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg hadde sagt, velkommen hjem til meg, men jeg kommer ikke til deg flere ganger. det får være måte på hysteri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Selvsagt blir det flekker, men det er da bare å vaske veggene en gang i mellom... tror ikke jeg pleier å ta så mye på veggene, men det hender jo jeg gjør det, eller lener hodet borti veggen bak en stol eller sofa osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Syns det er litt hysterisk, men skjønner ikke helt vitsen med å ta på vegggen for å kle på seg skoene da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg forstår han veldig godt. Jeg har en del hvite vegger og jeg har sagt til unger og mann (ikke gjester) at de ikke må holde seg i veggen når de tar på seg skoene. Ikke fordi jeg er perfeksjonist ang. renhold, men fordi jeg ikke har tid til å springe å vaske vegger i ett.

(Men jeg må vel innrømme at jeg nok er over gjennomsnittet interessert i arkitektur/interiør).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...