Gå til innhold

Sy klær selv


LukaFrost

Anbefalte innlegg

Jeg er i gang med å sy klær til meg selv. For inspirasjon hadde det vært fint å fått link til bloggere som har dette som tema. Hvilke nettsider bør jeg besøke? Jeg har ikke sydd noe siden jeg sydde dukkeklær for 100 år siden, men ambisjonene er på plass. Noen som kan hjelpe meg på veg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Marlo

Henger seg på.

Har et stort ønske om å lære meg å sy klær, og er i gang med å kjøpe bord og symaskin - trenger bare massevis av tips siden jeg starter helt fra scratch :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne vil jeg også ha på mine innlegg. Håper det dukker opp noen som har gode tips. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

craftster.org har ett ganske bra klesforum, der det hender at folk legger ut tutorials også <3. Hvis du leser litt der er det også mange som legger ut gode linker til blogger o.l. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lett en del, men har enda ikke funnet noen syblogger som faller i smak hos meg.

Har vurdert å starte min egen! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Har dere vært inne på sykroken.net? :) Man må riktignok ha skrevet et visst antall innlegg før man får tilgang på hele forumet (tror det er ca 40 stk), men det går ganske greit å få til. Og når man først er inne får man tilgang til forumene hvor medlemme viser frem klær de har sydd (både til seg selv og til barn, andre voksne osv). Mange av disse medlemmene har linker til bloggene sine i signaturen sin. :)

Veldig inspirerende forum, med mange hjelpsomme mennesker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...