lillemy8808 Skrevet 19. juni 2010 #1 Del Skrevet 19. juni 2010 Midt i denne "pengekrisa" med streik og alt som er, så skal jeg ta buss. Nærmere bestemt Timeekspressen til Oslo. Så er spørsmålet: Kan man betale med kort på bussen? Det er år og dag siden sist jeg tok den bussen, så jeg husker ikke. Jeg har rett og slett ikke nok kontanter og jeg SKAL til Oslo idag, punktum. Så da må jeg skaffe før klokka blir seinest 10 Hjemmesiden deres sa ingenting fornuftig, jeg prøvde å google, fortsatt ikke noe klart svart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 19. juni 2010 #2 Del Skrevet 19. juni 2010 Ring opp å spør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 19. juni 2010 #3 Del Skrevet 19. juni 2010 har forresten betalt med kort med timesekspressen fra hønefoss hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy8808 Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Og sjansen for at noen svarer lørdag før kl 10 er? Dessuten hater jeg telefoner. Må jo være noen på dette svære forumet som har tatt bussen innen de siste måneden og kan si ja eller nei vel. Oppdatert: der ja. Om du har tatt denne bussen siste året f eks så burde man jo tro jeg får dratt kort der idag og. Endret 19. juni 2010 av lillemy8808 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 19. juni 2010 #5 Del Skrevet 19. juni 2010 Ring trafikanten og spør. 815 00 176. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå