Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #1 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Troll IKKE mat trollet! Endret 18. juni 2010 av Phaedra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredagslunch Skrevet 16. juni 2010 #2 Del Skrevet 16. juni 2010 Troll IKKE mat trollet! Har sett dette med "ikke mat trollet" her på KG før. Hva betyr det, hva menes med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2010 #3 Del Skrevet 17. juni 2010 Har sett dette med "ikke mat trollet" her på KG før. Hva betyr det, hva menes med det? At man dikter opp historier. Jeg tror mere det handler om folk som aldri opplever noe i sine liv og som derfor tror at verden er slik. Eller som gjerne vil tro det. Selv kunne jeg ha opplevd det meste av det som er blitt fortalt her inne! Og om man dikter -hva er galt med det? Dette er vel neppe stedet å få best hjelp. Det er jo problemstillingen man må se på! Det dreier seg ikke akkurat om å ringe et nødnummer falskt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestgjest Skrevet 18. juni 2010 #4 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg visste ikke hva "troll" var for noe - jeg trodde jeg var "et troll for å si han har liten penis" - kommentaren om at dette er tull er faktisk veldig sårende etter det jeg forsøker å stå i. Vel, det siste du trenger er å være såret over noen som kaller deg et troll på et internett forum... Det verserer mange rare historier her, og det er sunt å være skeptisk også. Fokuser heller på de som har tatt seg tid til å gi deg fornuftige tilbakemeldinger. Mye bra svar her også! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2010 #5 Del Skrevet 18. juni 2010 Vel, det siste du trenger er å være såret over noen som kaller deg et troll på et internett forum... Det verserer mange rare historier her, og det er sunt å være skeptisk også. Fokuser heller på de som har tatt seg tid til å gi deg fornuftige tilbakemeldinger. Mye bra svar her også! Lykke til! Vel, trolling er faktisk en fiskeform. Du har en krok som henger ned fra noe som kan minne om en liten treflåte, denne treflåten står du inne på land og trekker til sidene, til venstre og til høyre, i håp om at noen fisk langt der ute skal bite. Nå innbiller seg jo mange at dette handler om faktiske "troll", men det kommer av at det er så mange nerder der ute som aldri har vært ute i frisklivet eller tatt i en fiskestang i hele sitt liv! Grrrrr! Men det er altså trolling som er det opprinnelige uttrykket, og det kommer av å "slenge ut et åte og håpe noen er dum nok til å bite på det". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå