Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Jeg er på jakt etter butikker i Oslo som selger vårrullark. Ikke rispapir, men sånne som minner mer om filodeig. Fant det i frysedisken på en innvandrerbutikk på Grønland, men det ligger veldig tungvindt til så jeg skulle gjerne hatt tips om andre, mer tilgjengelige, butikker.
tineline Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Wonton-plater altså? Du må nok helst i asiatiske butikker, og disse finner du gjerne nettopp i sentrum. TT-marked i Torggata er den jeg vet om som fører disse. Ellers kan de sikker bestille slikt på ICA eller ULTRA osv.
Lady Lovelylocks Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 Jeg var nettopp på Smart. Der hadde de i frysedisken.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Tror de fleste grønnsaksbutikkene ol. i Torggata har sånt. Skal også være i en butikk i gata bak Oslo City
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Takk for svar. Ser noen nevnte SmartClub og jeg fant det der før jeg leste om det her i tråden. Det passer fint siden det er enklere å komme seg dit for oss.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 Hva er det/hva gjør man med de? Hvordan lager man ekte kinesiske vårruller, vegetar og ikke-vegetar?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå