April Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #481 Skrevet 20. juni 2004 Hei alle jentene mine :klem2: Naa har vi hatt noen dager i Fort Lauderdale med bl.a shopping!! Har brukt noe penger, men fremdeles en del som kan brukes Fikk morgengaven min i gaar! En Ralph Lauren hettejakke og en en-stens diamantring 0.50 carat :hoppe: Snille mannen min Den ringen er saaaaa nydelig... Vi har nesten akkurat kommet ombord paa baaten og den er utolig flott! Gleder oss masse!! Pulverheksen er glemt, hun er en vanvittig stor taper og det er helt merkelig at voksne folk er paa en slikt nivaa!! Naa maa jeg ta meg av mannen, han kjeder seg etter data og shopping :-? Stor klem, kanskje jeg titter innom igjen
Siam Skrevet 20. juni 2004 #482 Skrevet 20. juni 2004 Gratulerer med et fantastisk bryllup! Det hørtes jo helt perfekt ut. Og du var så vakker på bildet! Kjempefine var dere! Kos dere masse på bryllupsreisen, og prøv å overse "den onde stemoren", du fortjener ikke å bruke krefter og energi på sånne. Desverre må du nok ha noe med henne å gjøre, men ikke la henne dra deg ned i alle fall. Stor klem fra meg som akkurat har kommet hjem fra en fantastisk bryllupsreise! (Alle p-pillene er oppspist, venter på pillemens og så er vi i gang! ) Håper å høre fra deg snart.
Diva Skrevet 20. juni 2004 #483 Skrevet 20. juni 2004 Gratulerer med flott overstått bryllup, Juni :D Høres ut som en flott dag! Synd at din stemor må ødelegge idyllen og gleden som dere har nå, men prøv å fokuser over det og send en liten mail til din far og si hva du mener. Slike folk som din stemor burde tenke seg om et par ganger før de spyr ut noe slikt :o Det er virkelig umodent og ikke minst dårlig gjort! :trøste: Men nå må dere i allefall kose dere masse på bryllupsreisen! Høres ut som om dere har hatt det fantastixk hittil og jeg ønsker dere en flott "honeymoon" videre! Ta godt vare på hverandre og slapp av :D Husk å ta bilder Sikkert mye fint dere kommer til å se! Kjempeklem fra meg: - )
9na Skrevet 21. juni 2004 #484 Skrevet 21. juni 2004 Så godt å høre at dere nyter bryllupsreisen sammen! Klem ,9na.
Siam Skrevet 24. juni 2004 #485 Skrevet 24. juni 2004 Hei, hvordan går det a'?? Koser dere sikkert, siden jeg ikke har hørt noe fra dere... :klem2:
Holly Hobbie Skrevet 25. juni 2004 #486 Skrevet 25. juni 2004 Hei Junivennen! Haaper og tror dere koser dere faelt naa!! Tenk, sol og varme og late dager....og bare dere to! Dere faar nyte tiden og hverandre! Venter spent paa referat!
April Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #487 Skrevet 25. juni 2004 Hei,hei.. Jeg maa skrive fort, mannen faar saa leia naar jeg skal inn paa Kvinneguiden :oops: Vi har akkurat kommet tilbake paa baaten etter aa ha vaert i land paa Grand Cayman, her var det helt fantastisk! Turkis vann og hvit strand, akkurat som paa postkortene Vi har det veldig bra, men enkelte ganger skulle jeg onske vi hadde reist til et sted som bare var strand og sol og ikke saa mange andre mennesker og shoppingmuligheter!! Men, men...Vi koser oss da alikevel! Siden det er forste mnd som provere, er jeg kjempe spent! Vet at det har klaffet med egglosning, saa jeg er veldig spent paa om det gir resultater! Er jo lov aa haape.. Men naa maa jeg gaa..Maa prove aa ikke komme innom for jeg kommer hjem :-? Mannen blir gaaaal... Stor klem til dere alle
Holly Hobbie Skrevet 26. juni 2004 #488 Skrevet 26. juni 2004 Skal krysse fingrene for at det klaffer på første forsøk! Men ikke bli lei deg hvis det ikke gjør det, da, det hender jo man må vente litt på det som er bra!! Jeg begynner å få skikkelig store sommerfugler i magen nå, og selv om jeg er trøtt så klarer jeg ikke være i ro! Skal prøve å sove leeenge i morgen og lade batteriene.... Grand Cayman hørtes nydelig ut. Så heldige dere er! Gleder meg til full rapport! Stor
Siam Skrevet 28. juni 2004 #489 Skrevet 28. juni 2004 Kos dere videre og prøv i vei! Stor klem til deg!!! :kysse:
Siam Skrevet 2. juli 2004 #490 Skrevet 2. juli 2004 ...skal du ikke komme hjem snart a'.... *utålmodig tromming på bordet*
April Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #491 Skrevet 2. juli 2004 Nå er jeg er igjen, vennen! Har tenkt på deg skjønner du! Da har vi kommet hjem fra bryllupsreise og det har vært fint..Har slappet av masse og det er deilig! Har ikke helt glemt det som skjedde før vi dro, det er ikke så lett..Men jeg skal prøve å la være, det er hun som ødelegger og taper på det :-x Venter på mens og jeg er så spent på om det har skejdd noe..Kjenner litt nede i magen, på den ene siden litt innimellom! Men jeg har jo vært "gravid" tuuusen ganger før, så nå tar jeg ikke test før mensen skulle vært her..Tror jeg :oops: Lurer litt på om jeg kanskje skal starte prøvedagbok nå og avslutte denne dagboken... Kanskje jeg bør finne sengen snart, er litt overtrøtt nå!! Vi har vært hos mamma og vist video og bilder fra turen+at 1. utkastet til filmen fra bryllupet kom i dag, så vi måtte se den også!! Og så har vi hentet lille skatten min :-) Uff, det ser ikke ut her..Ligger litt bryllupsgaver her og litt saker og ting vi har shoppet på turen der..Ja,ja, får rydde litt i morgen! Da skal vi levere engangskameraene til fremkalling og bytte noen gaver etc.. Nattinatt
Siam Skrevet 2. juli 2004 #492 Skrevet 2. juli 2004 Sov godt da, lille venn!!!!! *glad for at juni'en min er tilbake*
Diva Skrevet 3. juli 2004 #493 Skrevet 3. juli 2004 Heisann vennen :D Dere har hatt det supert på bryllupsreise, tenker jeg Godt dere har det bra, er sikkert greit å være vel hjemme igjen og. Så dere skal prøve på familieforøkning ? Så koselig :D Bare husk å være tålmodig, og ikke "overfokuser" på det å bli gravid med en gang. Det klaffer ganske ofte når en ikke tenker på det hele tiden, men heller "tar det som det kommer" en stund Krysser fingrene for dere og håper at dere har det kjempebra nå :D Dere har ikke noen bilder å vise fram ? ::håpefull:: Kos dere masse i helgen! Klem, Diva
April Skrevet 5. juli 2004 Forfatter #494 Skrevet 5. juli 2004 Da er jeg tilbake på jobb :-x Vil ha mer fri jeg..Fikk mensen i går og det var kjempe vondt!!! Og jeg var sikker på at jeg var blitt gravid, men neida!! Ikke at jeg er utålmodig altså!! Det er ikke enkelt å la være å tenke på det..Men man må vel nesten det, ellers blir man helt besatt! Usj, det er så mye å ta igjen på jobben også :evil: Det er mas fra alle kanter!! Så var det dette dagbokgreiene da! Tror jeg oppretter en prøvedagbok jeg.. Diva- tenkte du på bilder fra turen eller bryllupet?
9na Skrevet 5. juli 2004 #495 Skrevet 5. juli 2004 Hei og velkommen hjem! Så spennende at du har startet prøvedagbok. Jeg stikker innom der straks jeg har litt bedre tid! 9na.
Diva Skrevet 5. juli 2004 #496 Skrevet 5. juli 2004 Diva- tenkte du på bilder fra turen eller bryllupet? Begge deler ? ::spørre pent:: Om du vil vise fram noen da, skjønner om du ikke vil vise dem til folk du egentlig ikke "kjenner" Kjøpte du sko forresten ? Jeg får nok ta meg en tur over dammen og shoppe sko selv snart, om vi begge får jobber, så blir det jo mye enklere å ta seg en liten utenlandstur Ha en fin dag, vennen :D *klem*
April Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #497 Skrevet 6. juli 2004 Tusen takk for hilsner, 9na og Diva! Sender deg noen bilder på mail jeg, Diva! Bilder fra turen har jeg bare på kamera ennå, har ikke lagt de over på dataen! Sender deg noen straks jeg har det klart! "Kjenner" jo deg Kjøpte ikke sko, de hadde dem ikke :-( Og jeg som gledet meg sånn til å kjøpe de!! Kanskje jeg skal få tremenningen min som bor der borte til å bestille de over nettet fra Neiman Marcus, hvis det var mulig!? :-) Hun kommer til Norge nå i august..:klø: HA en super dag! Klem
April Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #498 Skrevet 7. juli 2004 I går kom det en ny sms fra stemoren min..Skriver om det her, siden jeg gjorde det med den forrige også! Jeg sendte pakker nedover til søstrene min på lørdag, som jeg hadde handlet i USA. Sms`en var som følger: Søstrene takker for gaven.Jeg hørte alt du sa til faren din i telefonen da vi kjørte nedover,takk for det.Ikke send mere :evil: Faen altså, nå er jeg drittlei!! Skal hun nekte meg å sende gaver til søstrene mine? Hun må jo ha vanvittig store problemer med seg selv. Jeg ringte til pappa og han sa at jeg måtte roe meg ned Hallo...!!! Han burde vel heller snakke med den jævla kjerringa si?! Vi snakket frem og tilbake og han påpeker hele tiden at jeg må jo se det fra hennes side også..Hvorfor må jeg det? Det er jo hun som har overreagert så til de grader over den talen!! AAAARRRGHH, jeg blir så sabla sint og lei meg!! Pappa sa at jeg fikk la være å kontakte de på en stund..Koselig å høre det fra sin egen far! Etterhvert skjønte han vel hvor såret og lei meg jeg ble, så han sa at jeg måtte jo bare ta kontakt med han. Det var vel ikke det han hadde ment, men alikevel Fikk ikke sove før kl.2 i natt og opp igjen kl.6, herlig! Jeg er sliten, lei og skuffet.. Jeg føler meg ikke lykkelig som nygift og bryllupsreisen kunne også vært mye bedre, men takket være den hurpa så er det altså sånn! Dette er den ene gangen man er nygift og på bryllupsreise og så blir det sånn!! Det er IKKE lett å la være å tenke på det, sånn som alle ber meg om. Fordi jeg er et følelsesmenneske og blir veldig fort lei meg. Oppi alt dette har mamma og stefaren min tatt en pause...Akkurat nå har jeg mest lyst til å sykemelde meg og reise langt vekk!
Siam Skrevet 7. juli 2004 #499 Skrevet 7. juli 2004 :trøste: :trøste: Uff, stakkars lille venn! Jeg kan ikke fatte og begripe at voksne folk kan oppføre seg sånn! Jeg skjønner godt at du er sint og lei deg, det er jo så utrolig urettferdig. :evil: Tenker på deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå