Gå til innhold

Juni04`s dagbok

April

Anbefalte innlegg

En siste "lykke til" osv. hilsen fra meg - snart er det gjort!!

Haaper og tror dere faar en uforglemmelig dag i morgen - gratulerer paa forskudd og KOS DERE MASSE!!

Stooooor klem

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var det gjort!! Ryggen er tvers av og jeg har brannsår på lårene etter stay-up`ene. Men jeg er lykkelig og nygift :hjerter:

En uvirkelig dag! Det er alt jeg kan si! Jeg kunne ikke fatte at det var vi som var midt oppi det..Helt uvirkelig! Men alle skrøyt og sa det var en perfekt fest, alt var så planlagt og de likte alle detaljene mine!!

Mannen min har nå fått sin morgengave og han sa jeg var gal..Han var veldig fornøyd! Og jeg skulle få smykker når vi er i USA!

Men nå skal vi hjem til mamma og ha brunsj for nærmeste familie.

Klem fra en lykkelig juni04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vennen!!

Håper dagen ble akkurat som du hadde håpet, og litt til!!!

Ønsker deg hell og lykke videre i ekteskapet!!!

blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer et litt lengre referat..

Jeg stod opp kl. 8.30, spiste frokost og etterhvert kom sminkør, frisør og forlover! Jeg var ganske rolig, men forloveren min var kjempe nervøs. Lillesøsteren min ble også pyntet og hun var så nydelig! Jeg ble også kjempe fornøyd med meg, tenkte jeg skulle lagt ut et bilde, men har glemt kamera mitt hos mamma! Vi begynte å bli klare og da pappa kom å skulle hente meg, gav han meg en klem og tårene bare sprutet! Jeg var så rørt, hadde kjent tårene presset på innimellom, men da rant det over! Jeg så også brudgommen da han skulle dra og han var helt nydelig..

Vi kom litt tidlig til kirken, så vi ventet før vi kjørte helt ned dit. Men da vi kom dit, var dørene lukket, så vi gikk ut! Der ventet brudesvenn og han var jo så skjønn! Vi stilte oss opp i gangen og både pappa og jeg tok noen veeeldig dype magedrag! Så sluttene klokkene å kime og musikken begynte og dørene ble åpnet! Jeg fikk ikke med meg så mye av musikken, annet enn at jeg hørte trompetisten spillte litt falskt! Jeg tror jeg smilte litt i begynnelsen, så måtte jeg bare konsentrere meg om å holde tårene tilbake. Mannen kom ned trappen og hilste på pappa og gav meg et kyss på kinnet og tok meg med opp trappen. Vi satte oss og solisten sang Det Vackraste, det var helt rått! Hun hadde en stemme som var helt ubeskrivelig, alle har kommentert det etterpå. De hadde lyst til å klappe! Resten av vielsen gikk bra, jeg var litt rørt underveis, men det gikk greit! Da vi skulle ut, prøvde jeg også å smile litt, men jeg kom på når vi var ute at vi hadde gått litt vel fort!!

Vi stilte oss opp i "gangen" og tok i mot gratulasjoner. Her var jeg også sikker på at tårene skulle komme, men det gikk overraskende bra! Vi gikk ut på trappen og folk tok noen bilder og da vi skulle gå, blåste de såpebobler! Det var så stilig, håper det blir noen bra bilder med det! Men jeg synes det hele gikk litt fort! Vi tok bare et kyss på trappa, men men!

Så reiste vi tilbake til kroa og tok masse bilder! Vi hadde kjempe fint vær! Det hadde regna mens vi var i kirken, så vi hadde flaks! Det var nydelig vær resten av dagen også! Vi tok bilder med forlovere og brudebarn. Men jeg er overbevist om at bildene ikke ble bra! Håper jeg tar feil..

Før middag kikket vi litt på gavene, fikk sinnsykt masse! Og mesteparten var greit! Skal på en liten bytterunde i dag! Under middagen kom det noen tårer, pappa holdt en fin tale og jeg fikk sang fra søstrene mine. Og så sang lillesøsteren min en sang til meg, den var kjempe fin! Tårene bare trillet, pappa var ganske rørt også! Mannen min innrømmet også det i går at han ble rørt han og! Vi fikk mange fine og morsomme taler og sanger! Middagen var ferdig akkurat rundt den tiden vi beregnet. Så var det kaffe avec og vi gikk litt rundt å snakket med folk. Junimannen gruet seg til brudevalsen, men den gikk kjempe fint og jeg var så glad. Det var så fint å danse til From this moment on. Mamma og pappa begynte å danse litt uti sangen og etterhvert fulgte flere på. Vi danset en dans til..Han kan hvis han vil!

Så var det kaker og mannen fikk sin egen marsipankake. Folk synes den var så flott og jeg fikk mye skryt av den og kommentarer på at alt var så god planlagt og vel gjennomført :-) Resten av kvelden ble litt dansing, prat med gjester og mye hygge! Men jeg var så sliten og vondt i ryggen, så det var deilig å komme seg i seng! Og der hadde min forlover vært å strødd roser og roseblader på sengen! Det var så koselig! Jeg sovnet som en stein og noe mer spennende bryllupsnatt ble det ikke, pga mine sår på lårene etter strømpene :evil: Men vi tar det igjen på bryllupsreisen :sjarmor:

I går var det brunsj for den nærmeste familien og det ble en tung dag..Pappa og kona og søstra mi kom ikke! De har hatt en krangel over en av talene som ble holdt til oss, hvor hun ikke ble nevnt, mens stefaren min ble det(hun som holdt talen hater stemoren min, men er i omgangskretsen til mamma og stefaren min, så det var mest naturlig sånn også!) Så pappa ringte til mamma og sa at de ikke kom! Vi var så skuffet og på gråten hele dagen. Jeg fikk endelig tak i han i går kveld og jeg kjeftet han opp og ned, jeg gråt og var kjempe lei meg! Pappa sa jeg måtte se det fra hennes side også!! Han er blitt helt totalt blind og en stor dott, hun er en manipulativ heks og jeg har tilgitt mange nok ganger, det kommer ikke flere nå! Tenk å ødelegge min første dag som nygift slik...

Men igjen kommer det frem hvorfor jeg hart valgt min kjære og hvilken uunværlig støtte han er for meg! Jeg elsker han over alt på jord og han er min sjelevenn :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni04!

Gud, det høres ut som en fantastisk dag... får sommerfulger i mage nå!! :wink:

Dere var så heldige med været, og gjett om jeg tenkte på deg mange ganger!! Jeg håper virkelig vi får se bilde av deg så fort som mulig!!

At det ble litt krøll dagen derpå, må du ikke henge deg opp i. Det hørtes ut som resten av bryllupet var helt fantastisk ut, og jeg håper jeg får det like bra som du!!

Ønsker deg en god sommer, og en fin bryllupsreise!!

Kos blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjaere deg! Grattis som nygift og ha en fantastisk bryllupsreise! Gleder meg til aa se hvor fine dere var!

Du faar bare proeve aa ignorere den heksa, hun kan jo ikke vaere helt riktig oppe i hodet?!

Men kos deg og nyyyt Florida og cruise!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Juni!

Gratulerer så mye med vel overstått!

:hoppe:

Håper dere får en fantastisk bryllupsreise (det er jeg sikker på!) og at du klarer å blåse i den utrolig selvopptatte stemoren din (voksne mennesker sjokkerer meg stadig...).

Ha det herlig på cruise; gleder meg til å høre fra deg når du kommer tilbake!

Klem, 9na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, alle sammen :vinke:

Stemoren min hadde ringt til mamma i går og vært ganske spak, mamma hadde forklart henne at hun hadde misforstått talen. Hun trodde hun fikk skylda for skilsmissen. Pappa hadde visst blitt med ned igjen fordi hun var i dårlig form og ikke orket å kjøre hele veien alene! Hun hadde gråti i telefonen til mamma og hadde vel vært lei seg..Pappa hadde også gråti på søndagen etter min telefonsamtale!! Får litt dårlig samvittighet for det, men jeg ble så skuffa! De burde løst det på en annen måte. Kunne tatt seg en liten tur før de dro nedover! Når de fant ut hvem som skulle være der, så ville de ha snudd hvis de ikke var så langt avgårde! Men hadde det ikke gått an å ringt før da og spurt? De handler først og tenker etterpå, og det er frustrerende!! Men jeg prøver å ikke tenke på det, selvom jeg har det vondt ovenfor pappa! Tror jeg skal sende han en mail jeg..Orker ikke ha dårlig samvittighet ovenfor han!!

Godt å være tilbake på KG i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, og takk for hyggelig hilsen og gode råd på veien i dagboken min!!

Ville bare ønske deg en riktig god bryllupsreise!! Kos dere masse, og slapp godt av, og nyt hverandre!!

blyg :)

P.S. Får vi ikke se noen bilder snart da? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa har sendt meg mange bilder nå!! :hoppe: De ble helt greie..

Har lagt ut bilde av oss og bryllupskaken, men venter på godkjenning!

Her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fine dere var!!Og bryllupskaken!!WOW! :o

Og katten din er faktisk heelt identisk av min, skulle tro du hadde lagt inn bilde av min katt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk!

Jeg fatter ikke hva enkelte mennesker får seg til å gjøre!! Helt uprovosert og uten at jeg hadde tatt noe som helst kontakt på forhånd, tikket denne meldingen inn på telefonen min i går kveld, fra min stemor:

Du får sitte der i din lille fantasiverden, kanskje en dag du klarer å ødelegge for søstrene dine, så også de får foreldre som er skilt. Lykke til i ekteskapet, men ha også respekt for andres valg :o

Hun må jo være syk? Jeg er hvertfall ferdig med henne, nå har jeg tilgitt nok ganger! Og sånne kommentarer slenger man bare ikke fra seg!! Jeg tenkte jeg skulle være et bedre menneske, så jeg har ikke svart henne og det kommer jeg heller ikke til å gjøre!! Jævla heks :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Hei vennen!

... Her kommer jeg tilbake fra ferie og gleder meg som en liten unge til å komme inn her og lese om drømmebryllupet ditt, om hvor fint dere har hatt det og hvor lykkelige dere er.

Og så er det jo det jeg finner, men så finner jeg også en hurpe-bitchy kjerring som tydeligvis skal ødelegge den nygifte stemningen. Noen mennesker!!! :evil:

Synes det er voksent av deg at du ikke svarer. Sånne sms-er skal bare slettes og glemmes.

... Men hadde jeg vært deg, så ville jeg kanskje ha ringt henne i kveld og prøvd å snakke rolig med henne om hva hun egentlig mener?

Uansett: ikke la henne ødelegge for dere!! Dere var fantastisk flotte, jeg har kost meg med bilder av dere, og lest og tørket en liten tåre over referatet ditt.

GRATULERER!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juni: denne dama er ikke god!

:evil:

Å være så selvopptatt at hun ikke kommer på brunchen deres fordi hun ikke ble nevnt i en tale?! :evil:

Og det var da ikke deg som holdt talen, så hvorfor straffe deg ved å ikke komme?

:evil:

Og den smsen? Å kommunisere sinte beskjeder pr. tekstmelding er en skikkelig uting. :evil:

Det fortjener ikke svar, synes jeg. Jeg tror det er lett å bli dratt med inn i hennes greie og falle ned på hennes nivå med sinte meldinger fram og tilbake.

Hun virker ikke som en dame med mye selvtillit når hun ikke kommer fordi hun ikke blir nevnt i en tale, og antyder at du prøver å ødelegge for henne og faren din...

Mennesker som det trenger man ikke i livet sitt, men jeg skjønner at det er komplisert når hun er mor til halvsøstrene dine...

Jeg kan bare si :klem:

og ønske dere en fantastisk bryllupsreise som ingen skal få lov til å ødelegge!

Klem fra 9na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni-vennen. Først og fremst: gratulerer så mye som frue :blomst: Det hørtes ut som en fantastisk dag, og det var litt av en opplevelse, ikke sant :) Og så nydelig som du var!! Det er alltid synd når noen ikke klarer å oppføre seg som voksne mennesker og ta hensyn til andres følelser, denne stemoren din høres ikke helt god ut. Syns det var riktig av deg å ikke svare på den sms`n, du behøver jo ikke synke ned til hennes nivå. Håper du nyter bryllupsreisen nå, og legger igjen alle vonde tanker hjemme, bare nyt å være nygift frue! Gleder meg til å se flere bilder!

Stor gratulasjons :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...