Gå til innhold

Juni04`s dagbok

April

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg er glad for at de var så snille!! Var en venninne som ikke kunne være med og det var jo veldig synd da! Men det var kjempe koselig med de som var der også.. :-)

I dag skal jeg prøve kjolen igjen. Fikk tak i et annet korsett på lørdag, føler at det er helt anderledes. Da jeg prøvde kjolen på fredag, følte jeg meg ikke fin i det hele tatt..Og jeg ble egentlig lei meg, for jeg vil jo føle meg fin selvom jeg er tjukk :-? Men det korsettet jeg har fått nå, virker kjempe bra! Så jeg gleder meg til å prøve kjolen i dag.

Tror det er litt småttri som gjenstår, men jeg er ikke helt sikker på hva! Vi fikk satt opp bordplan i går, klippet og skrevet på bordkort og klippet til menyer og bordnummer. Alt er i samme stil og det blir kjempe fint!! Jeg greier ikke helt å finne ut hva som mangler og det stresser meg noe utrolig!!

Leste i Bryllupsmagasinet i går og det var det noen tips som jeg synes var alrighte. Handlet om bryllupsdagen og at man bare skulle slappe av og nyte dagen. Det var ikke så mye man fikk gjort fra eller til uansett! Så jeg prøver å beroe meg med det. Nå er det 11 dager igjen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, også litt til som stresser meg.. Disse ringene! Håper de kommer i løpet av uka! Kjolene til mamma og svigers har heller ikke kommet :-( Og det er litt krise, for de MÅ det gjøres noe med. Så nå venter vi bare i spenning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i Bryllupsmagasinet i går og det var det noen tips som jeg synes var alrighte. Handlet om bryllupsdagen og at man bare skulle slappe av og nyte dagen. Det var ikke så mye man fikk gjort fra eller til uansett! Så jeg prøver å beroe meg med det. Nå er det 11 dager igjen :o

Dette er kjempeviktig, tror jeg! Det er ikke noe vits i å stresse et helt år for noe, hvis man ikke kan nyte det!

Jeg skal i alle fall skjerpe meg masse for å ikke henge meg opp i detaljer (noe jeg kan ha lett for av og til...), slik at vi får en kjempefin dag!

Kos deg masse, alt ordner seg helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detaljer hva er det :ler::roll: Jeg er så besatt av smådetaljer, men det er sånn jeg er! Ikke bare i forbindelse med bryllupet, men ellers også! Jeg prøver å tone det litt ned i forhold til bryllupet da, tror jeg skal ha det meste av detaljer for den dagen klar. Går det ikke i orden, så går det ikke i orden! Skal gjøre mitt beste for å slappe av. Tror ikke det er noe vits å stresse sånn heller! Man får jo ikke gjort mer av den grunn..

10 dager igjen nå! Var hos sydamen i går med det nye korsetten og det var en helt annet kjole å ha på! Nå skulle den bare sys litt ved skuldrene og så er det ferdig :hoppe: Mamma og svigers har ennå ikke fått kjolene sine, men brudesalongen hadde den kjolen mamma skal ha i en strørrelse mindre, så hun har tatt den og levert den hos "min" sydame. Så henne vil det ordne seg for uansett, men det er verre med svigermor!! Men hun stresser jo opp meg også da, det er jo liksom ikke noe jeg får gjort fra eller til uansett..

Tenkte jeg skulle på Sandvika sentret i dag og kjøpe bånd til å ha på sangheftene og små roser til gjestegaveeskene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen: :hoppe:

Så fint! Det er jo en av de tingene du har bekymret deg mest for.

Så flott at det er i orden!

Hvilken butikk er det du kjøper de rosene på forresten?

Er muligens på jakt etter noe sånt selv.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flotters!

Det er viktig at man føler seg fin, så det er bra at du gjør det nå! Du blir sikkert helt nydelig. Gleder meg til å se bilde av dere fra den store dagen.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er deilig! Og jeg som hadde mareritt!!

Tenkte jeg skulle ta meg en tur på Panduro! Har sett på de der før, men kjøpte ikke! Nå måå jeg bare finne noe! Vil du bli med meg? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er deilig! Og jeg som hadde mareritt!!

Tenkte jeg skulle ta meg en tur på Panduro! Har sett på de der før, men kjøpte ikke! Nå måå jeg bare finne noe! Vil du bli med meg? :wink:

Det skulle jeg faktisk gjerne gjort, det kunne vært kjempehyggelig!

(Egentlig bedre å møtes sånn enn i hverandres bryllup hvor man knapt har tid til å si hei; jeg ville fått dårlig sammvittighet av det, tror jeg)

Men du vet disse kveldsvaktene jeg er så glad i...

Om bare et par timer (føles det som) må jeg på jobb igjen. :veldigsur:

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: Så kjedelig da! Da tar vi det en annen gang! Det hadde i allefall hvert koselig å møtes en dag :-)

Håper du får en ok dag på jobb da, selvom det ikke er så gøy! Tror jeg snart bør komme meg ut av KG og begynne å jobbe :oops:

En god klem til SuperC og 9na!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem2:

Når alt roer seg etter bryllupene våre, hadde det vært hyggelig og tatt en tur på cafê etter jobben! Vi får mailes.

Jobbe, jobbe, jobbe! Det er jo bare mas. Jeg vil heller sitte og brette kirkeprogram... Har brettet 15. 85 igjen :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når alt roer seg etter bryllupene våre, hadde det vært hyggelig og tatt en tur på cafê etter jobben! Vi får mailes.

:hoppe:

Ja, det kan vi gjøre!!

Kos deg med brettingen! :o Kom på at den har jo jeg igjen også!! 120 stk :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg kan vaere med ogsaa :oops: ?

Hvis jeg er hjemme i Norge da?

Takk for koselig hilsen, forresten!

Hvordan staar det til med nervene, forresten?!

Klem :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart du kan være med hvis du er her!

Nervene er foreløpig rolig, dvs de varierer litt!! Men jeg er ganske rolig! Gleder meg mest!! :hoppe:

Ha en fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni!

Nå er det ikke lenge igjen til det er vår tur! Misunner deg litt som ikke har noe særlig med nerver - jeg klarer ikke nærme meg kirka vi skal vies i engang :o Sover dårlig om natta, har null matlyst og merker at jeg stresser meg selv. Vi har jo det aller meste i boks. Tror bare jeg er så spent på hvordan dagen blir. Det er jo så mye som skal klaffe!

Vel, jeg ønsker deg masse lykke til med de siste forberedelsene! Brett kirkeprogram til krampa tar deg :ler:

Klem, Amelie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amalie!

Ja, nå går det fort! 9 dager igjen! Spennende..

Men jeg liker ikke at du ikke spiser eller sover, dette går så bra! Det er bare å slappe av og prøve å nyte den siste tiden! Hvis det meste er i boks, så er jo det også veldig deilig! Jeg er også veldig spent på dagen ja, håper alt klaffer som man har planlagt ! Men man må også tenke at det ikke er noen krise om ikke alt klaffer heller, ikke la det bli det viktigste!! Men som sagt dette går så bra :tommelsmil:

Jeg prøver å ikke være stressa, men får noen anfall innimellom!! Men det er ikke så mye som gjenstår, så det skal jeg få ordna nå i løpet av de nærmeste dagene! Gleder meg mest..

En god klem til deg også, Amalie, så du får sove og spist litt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig nysgjerrig av meg :oops:

Og i går fikk sambo en sms på kvelden og så sa jeg få se da(jeg sier som regel det :oops: ), men da sa han nei, denne får ikke du se! Og så gikk det noen minutter, så sa han jeg må gå å ta en telefon jeg! Og all verdens tanker raste gjennom hodet mitt! Og han bare smilte lurt og gikk ut :-? Han stod på plassen bak huset og jeg satte vinduet på gløtt, men det var så trafikk at jeg hørte ikke hva han sa, bare litt! Ja, ja, ja og andre har overlevd dette og ha, ha ,ha og du får hilse!!

Når han kom inn lurte han på om jeg hadde hørt noe, så sa jeg nei, bare ja og ja..Da sa han det er ikke så lett å overraske deg, du er håpløs, ikke rart jeg aldri gjør det! :oops: :roll: Så jeg sa at han kunne jo bruke litt mer list da, gjøre det på jobben eller si at han skal ut å vanne plen etc. ting jeg faktisk hadde gått på! Jeg spurte om jeg kom til å bli glad og det ble jeg, så jeg aner ikke hva det er han driver med jeg..Kanskje det er sang til bryllupet eller :o tenk om han reiser seg og holder tale!! Nei, jeg må nok bare glede meg!! Men jeg har drømt om det i natt og tenkt at kanskje han er utro og vil avlyse bryllupet etc. :roll: :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...