April Skrevet 27. mai 2004 Forfatter #381 Del Skrevet 27. mai 2004 :cry: Håpløse meg som skal gifte meg så langt borti huttiheita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 27. mai 2004 #382 Del Skrevet 27. mai 2004 :cry: Håpløse meg som skal gifte meg så langt borti huttiheita Det så jo veldig fint ut der da! Både kirken og lokalet. Og resten av gjestene kommer seg jo fram. Men hvis det skulle dukke opp en bussrute som gjør at jeg når fram i tide, hopper jeg på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 27. mai 2004 Forfatter #383 Del Skrevet 27. mai 2004 Men hvis det skulle dukke opp en bussrute som gjør at jeg når fram i tide, hopper jeg på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 27. mai 2004 #384 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg skulle også gjerne ha vært der, Juni04, men jeg ligger langflat under en palme med en paraplydrink i hånda! Skal tenke hardt og lenge på deg, da! Du er velkommen til å komme og se på oss hvis du er i nærheten 5. juni.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 27. mai 2004 Forfatter #385 Del Skrevet 27. mai 2004 Ja, jeg skulle gjerne vært å sett deg, SuperC! Men det blir vel litt langt? :cry: Men jeg vil ha mange bilder Jeg skal tenkte på deg også! Og på bryllupsdagen kan jeg tenke på deg under palmene og at det ikke er lenge før jeg ligger der også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 27. mai 2004 #386 Del Skrevet 27. mai 2004 Hei du! Etter en lang KG-pause er jeg endelig tilbake! Her ser det ut som om alt går på skinner - nå kan du snart bare lene deg tilbake og glede deg til å gifte deg med mannen i ditt liv!! Kult, ikke sant?? .. jeg skulle også gjerne vært der og sett på deg, men jeg er jo på ferie da. Satser på å få se bilder, da! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 27. mai 2004 Forfatter #387 Del Skrevet 27. mai 2004 Hei og det er godt å ha deg tilbake, lmari! Jeg gleder meg kjempe mye til både bryllupet og bryllupsreisen! Vi har fått billetter og taxfree katalog og tiden bare flyr avsted! Plutselig er jeg gift og tilbake fra tur!! Rart det der, du forbreder og ser frem til noe lenge og så er alt over..Ja, ja! Snart begynner jeg på Prosjekt baby-laging og det vil jo vare en stund..Har jo ansvar for et barn en del år!! Åh, gleder meg jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 27. mai 2004 #388 Del Skrevet 27. mai 2004 Vi får holde sammen på neste prosjekt også! Jeg fikk Gro Nylanders bok "På vei" i posten i dag... Skal slenge meg på sofaen og lese litt i den etterpå. (Er hjemme alene i kveld, kjæresten er ute med kunder.) Siden jeg er nesten ferdig med Prosjekt Bryllup er det på tide å forberede seg på Prosjekt Baby. Skal ikke ha noen dødperiode, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 28. mai 2004 Forfatter #389 Del Skrevet 28. mai 2004 Klart vi skal holde sammen Jeg fikk boken Med barn i magen for en liten stund siden fra bokklubben Babyglede :oops: Litt tidlig å melde seg inn der kanskje :oops: Men jeg hadde så lyst til å lese den boken!! Vi skal ikke ha noe dødperiode nei, så Prosjekt baby står snart for tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 28. mai 2004 #390 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg har lånt med med meg alle babybøker som finnes fra jobben i lang tid, jeg... :oops: Godt det ikke bare er meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 28. mai 2004 Forfatter #391 Del Skrevet 28. mai 2004 :klem2: Vi er nok helt klart flere ja!! Blir spennende å sett i gang prøvingen Jeg har handlet endel babyklær også jeg da :oops: MÅTTE bare ha, kjøpte en del da vi var på ferie i Canada, det er jo så mye fint der!! Nå når jeg reiser til USA, så blir nok litt handling der også tenker jeg :oops: Klarer ikke la være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 28. mai 2004 #392 Del Skrevet 28. mai 2004 God pinse!! Kos deg masse, stikker nok innom i løpet av helgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 28. mai 2004 Forfatter #393 Del Skrevet 28. mai 2004 15 dager igjen til bryllup..Det gjenstår noen småting! Håper jeg får ordnet det i helgen. Ser ut som det blir noen taler og sanger, ja, ja, det er jo koselig det. Håper ikke det er utdrikningslag i morgen, egentlig ingenting som tyder på det lenger! Neste uke har jeg 4 jobbedager, uka deretter 3 dager og uka deretter 2 dager og så 2 uker ferie.. Åh, det skal bli deilig!! Jeg gleder meg så sinnsykt!! Skal prøve kjolen igjen i dag, siste prøving egentlig. Håper den passer nå! Har fått meg korsett, er spent på hvordan det blir under! Har funnet ut at jeg skal ha strømper, selvom jeg liker strømpebukse bedre. Men med korsett og underskjørt, blir det altfor mye for meg å holde styr på f.eks når jeg skal på do Må bare prøve å finne meg noen alrighte strømper. Har ikke vært borti det før jeg.. Når jeg får lønn nå får jeg feriepengene mine Ca. 27 000 kr!! Det blir deilig det, men det forsvinner jo så masse ut igjen og jeg hadde håpet å ha med meg hvertfall 20 000 i lommepenger..Men jeg får jo igjen 6-7000 på skatten også! Hm, jeg må bli litt flinkere til å spare tror jeg!! For nå har jeg dårlig råd nå :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 28. mai 2004 Forfatter #394 Del Skrevet 28. mai 2004 God pinse!! Kos deg masse, stikker nok innom i løpet av helgen... Tusen takk! God pinse til deg også! Jeg stikker nok også innom, men hjemme har jeg analog linje og det går så treeegt :-x Men klarer meg jo ikke uten KG til over helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 28. mai 2004 #395 Del Skrevet 28. mai 2004 Tips: strømpeavdelingen på Steen & Strøm! Der har de alt av strømper. Jeg har kjøpt mine utrolig lekre La Perla-strømper til bryllupet der. Nå MÅ jeg jobbe... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 28. mai 2004 Forfatter #396 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg MÅ også jobbe Men jeg kommer meg jo aldri ut herfra!! Takk for tipset, 9na! Glemte forresten å skrive om ringene våre over her! Etter all skrivingen om ringer og gullsmeder, var jeg glad for at det ikke var noe tull med vår! Da jeg leverte ringene fikk jeg beskjed om at de var ferdig den 25. mai, så jeg gikk innom for å hente de i går og lå de i safen ennå! Så damen skulle gi beskjed til gravøren i dag, så sa jeg at jammen de skal jo håndgraveres(må sendes avgårde) og da svarte at oj, da hadde han nok helt glemt de bort, men hun skulle få sendt de avgårde i dag :-x Så nå håper jeg bare at det ikke tar lang tid!! Jeg som var såååå sikker på at den gullsmeden var det ikke noe tull med!! Ikke at det er så alvorlig og det er jo lov å glemme, men det er jo så kjedelig for meg da!! NÅ skal jeg jobbe... Tror jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 28. mai 2004 #397 Del Skrevet 28. mai 2004 Hm, det er tydeligvis noe rart med gullsmedene om dagen... Bare tull og rot, jo. Det er godt vi er ute i god tid. Det blir spennende å se om det skjer noe i morgen! Stor klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 30. mai 2004 Forfatter #398 Del Skrevet 30. mai 2004 I går skjedde altså det fryktede UTDRIKNINGSLAGET... Jeg skulle møte min gravide venninne på kjøpesentret her i by`n og jeg var overbevist om at det ikke var noe utdrikningslag på gang..Men så møtte vi på foreldrene hennes og så sier faren så dere er på utdrikningslag? Og venninne min prøvde å ro det i land med at det var min sambo som skulle ha i dag, men jeg skjønte jo hva som var på gang. Så måtte jeg bli med henne opp i bilen og der fikk jeg en krone med slør på og en t-skjorte, hvor det stod "Juni04s utdriknigslag 29.05.04" og bilde av meg og min kjære(samme som vi skal ha på sanghefte) og bak stod det også "Juni04s utdrikningslag 29.05.04". Dette måtte jeg da ta på meg. Så fikk jeg en rebus jeg måtte løse, det ble et butikknavn på sentret. Så gikk vi dit og så skulle jeg lete litt og der stod forloveren min med en rose og ny rebus i hånden. Det ble et annet butikk navn, da vi kom dit stod søskenbarnet mitt der med rose og rebus. På neste butikk fant jeg hun som er sammen med et annet søskenbarn( broren til forloveren) og der fikk jeg også rose og rebus. Neste sted var en kiosk og der satt en venninne, fikk rebus og rose igjen. Den gangen ble rebusen et spisested, så der skulle vi spise lunsj. Etter vi hadde spist kom det en russebil å hente meg(en vi kjenner som er russ) og da dro vi hjem til meg og jeg fikk beskjed om å pakke toalettsaker, tannbørste, håndkle, joggebukse, varme klær og joggesko. Tror dere jeg lurte Så fikk jeg ny rebus, den førte til en gokart bane. Så kjørte vi en stund.. Jeg ble forbi kjørt av alle :-? Hm, er visst ikke så modig jeg, men gøy var det. Så kjørte vi innom hjemme igjen, min gravide venninne skulle ha med bilen. Så fikk jeg bind foran øynene og vi kjørte vel en halvtimes tid og jeg fikk en mistanke om hvor vi var. Og jeg hadde rett! Jeg skulle ut å ri...Det var lenge siden jeg hadde gjort det, men det var kjempe artig! Så kjørte vi avgårde til en hytte, og jeg tenkte at nå skjer det vel ikke mer. Men da kom tanten min, som er helhetsterapaut og skulle massere meg. Så da fikk jeg en avslappende behandling av henne, deilig :-) Da var jeg ferdig med alt jeg skulle gjøre og etter det grillet vi, drakk litt og skravla og kosa oss. Det ble bare jeg og det ene søskenbarnet mitt som lå over, men det var koselig det. Hun skulle ordne i stand mat til barnedåp for noen i dag, så vi var oppe 7.30, men det gikk greit. Er litt trøtt nå. Jeg trodde min kjære også ville få utdrikningslag i går, men det gjorde han ikke. Og ikke får han heller..Forloveren hans hadde sagt at det hørtes ikke ut som om han ville ha det! Så min kjære reiste en tur til søskenbarnet mitt sin sambo og de tok noen øl og han lå over der. Så de kom å hente oss kl.8 i dag tidlig! Så jeg hadde ingen ting å frykte, det var et kjempe fint utdrikningslag de hadde laget for meg. Ikke noe utdritning, og det er jeg glad for! Tror jeg skal spise frokost jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 30. mai 2004 #399 Del Skrevet 30. mai 2004 Jippi!! Gratulerer med vel overstått utdrikningslag! Det hørtes jo kjempekoselig ut. Glad for at du hadde det bra. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. mai 2004 #400 Del Skrevet 31. mai 2004 Grattis med vel overstaatt! Hoertes helt knall ut - fikk lyst til aa ri jeg naar jeg leser om dagen din! Ha en fin mandag (hvis mandager kan bli fine... :-? ) Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå