April Skrevet 19. mai 2004 Forfatter #361 Del Skrevet 19. mai 2004 Oj, det var koselig! Tusen takk, Anna! Nå ble jeg glad :klem2: Ikke lenge før du skal i ilden heller, det kommer til å gå kjempe fort!! Det er en spennende tid vi har foran oss.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 21. mai 2004 #362 Del Skrevet 21. mai 2004 Ville bare stikke innom og ønske deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MIKKELBRUD Skrevet 21. mai 2004 #363 Del Skrevet 21. mai 2004 Hei Juni, jeg har ikke vært så aktiv inne på KG i det siste, men jeg begynte å lese dagboka di, og nå har jeg sittet "klistra" og lest hele. Så dumt at du føler deg stor, det er neimen ikke lett å slite med disse ekstra kiloene! Jeg er selv en størrelse 46-48, men jeg føler meg som regel helt ok (kanskje jeg lurer meg selv hi-hi). Skjønner jo at det blir tungt da andre maser om det hele tiden, men jeg syns du virker som ei grepa jente, og jeg syns du skal prøve å si til deg selv at du er fin som du er!! Jeg vet det er lett å si, men det er så leit hvis du henger deg så mye opp i det. Håper i alle fall du blir fornøyd på bryllupsdagen din, jeg er helt sikker på at du blir en nydelig brud Det er en fantastisk dag, og når det gjelder frykten for all oppmerksomheten tror jeg du skal ta det helt med ro - jeg kan nesten love deg at opplevelsen av selve situasjonen gjør at du ikke tenker over at det er så mange som ser på deg. Du kommer sikkert til å ha øyne bare for han som står og venter på deg der oppe ved alteret :-) Bare husk å trekke pusten dypt før du går inn og konsentrer deg om å gå SAKTE, du kommer garantert til å nyte det! Skal stikke innom igjen før bryllupet jeg, prøv å kose deg nå, med de siste forberedelsene! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. mai 2004 Forfatter #364 Del Skrevet 24. mai 2004 Så glad jeg blir! Her er det jammen meg mange koselig mennesker Tuuusen takk, Mikkelbrud! Jeg tror jeg heller skal begynne å glede meg nå, ikke tenke så mye på vekta! Kjolen ordner det seg jo med uansett. Og det var egentlig min største bekymring!! Tusen takk for oppmuntring og så gøy at du gadd å lese hele dagboken min! Klem tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 24. mai 2004 #365 Del Skrevet 24. mai 2004 MIKKELBRUD har rett! Kloke ord, i grunn. Håper du har hatt en fin helg, det har jeg. Har vært sammen med venner, og har fått ordnet litt med bryllupet. Takk for hilsen i boka mi, alltid koselig. Håper du får en superduper uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. mai 2004 Forfatter #366 Del Skrevet 24. mai 2004 Siden fredag har jeg hatt besøk av lillesøsteren min, hun som skal være brudepike! Vi var å prøvde kjolen hennes på lørdag og så litt på hvordan hun skulle ha håret sitt. Jeg kjøpte også undertøy og strømpebukse som hun skal til bryllupet..Gleder meg til å se henne ferdig stasjet, hun kommer til å bli nydelig! Jeg har fått litt angst! Det er så mange rundt meg som er så nervøse og gruer seg til bryllupet! Jeg skjønner ikke helt hvorfor!! Ja, jeg er spent, men det er fordi jeg ikke aner hvordan dagen blir!! Men nervøs eller grue meg? Nei, det gjør jeg ikke!! Burde jeg det...? Ellers etter intens masing har jeg endelig fått inn de siste svarene! Søskenbarnet mitt kunne ikke komme..Han hadde en kompis som skulle ha utdrikningslag den helgen og så fikk jeg greie på at samboeren hans var gravid-høygravid rett og slett!!! :o Fint med en familie som snakker mye sammen..Pappa og onkel har jevnlig kontakt men han hadde ikke nevnt at han skulle bli bestefar!!! Hm, litt snodige de der.. Så da er den endelig gjestelisten på 74 mennesker. Fikk lagt ferdig bordplan i helgen, tenkte jeg skulle lage en som vi skal henge opp i lokalet og begynne å skrive på bordkortene! Fredag ringte jeg rundt og fikk bekreftet forskjellige levenrandører og alt var ok!! Sydamen ville også at jeg skulle komme å prøve kjolen før hun sydde den sammen igjen, så jeg var der på fredag. Hun skulle legge inn litt ekstra stoff, sånn at den ikke ble sittende helt etter..Så det er deilig at alt ordner seg! Nå bør jeg kanskje begynne å gå inn skoene! Tror alt er under kontroll og det er deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 24. mai 2004 #367 Del Skrevet 24. mai 2004 Stikker innom for å ønske deg lykke til med de siste forberedelsene til den store dagen!!! Ikke lenge igjen nå Wow 74 gjester!!! Da må dere virkelig stå på med hilserunden Vi hadde 70 gjester og det føltes som jeg ikke fikk snakket med halvparten av de.. selv om jeg gjorde det!! men det ble korte samtaler ... Kos deg masse de siste ukene!!! Gleder meg til bilder og referat!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MIKKELBRUD Skrevet 25. mai 2004 #368 Del Skrevet 25. mai 2004 Hei hei, det er så koselig å følge med deg, så her er jeg igjen Du skal IKKE gå og grue deg og være nervøs for bryllupsdagen din, og ikke skjønner jeg at noen andre er det heller...er det noen som skal holde tale eller noe slik det da, siden de er nervøse for ditt bryllup??? Selvfølgelig er det en spenning i kroppen, men den skal være god! Jammen skal dere ha et stort bryllup - 74 mennesker (hm, vi ble visst 70 til kaffen selv). Åh, jeg syns jeg kjenner kriblinga i kroppen, du har veldig mye å glede deg til! Jeg gleder meg til å se bilder og lese referat. Forresten, jeg har så lyst til å se bildet av kjolen din, den har jeg ikke fått opp her, og dessuten bilder av kirkeprogrammet og bordkortene eller invitasjonene...jeg sender deg en PM jeg! Kos deg videre, og gå og riktig nyt den spente følelsen du har :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #369 Del Skrevet 25. mai 2004 Det er så hyggelig med besøk, så dere er hjertelig velkommen hit! Jeg har sendt deg mail, Mikkelbrud! :hår: UTDRIKNINGSLAGET :hår: blir til helgen!!! Tror jeg..Søskenbarnet til mamma ringte akkurat og forsnakket seg Passet meg bra siden jeg ikke er så glad i overraskelser!!! Men hun sa at det ikke skulle være noe utdritningsgreier, men hun visste ikke helt detaljene siden hun ikke hadde mulighet til å være med! Hun trodde det skulle være litt kroppspleie etc. og sånt liker jeg!! Har hatt en mistanke om utdrikningslag til helga, for min høygravide venninne måtte absolutt ha med meg for å finne klær til bryllupet og et vennepar av oss spurte for lenge siden om vi ikke kunne finne på noe den helgen!! Snakket med henne senest på søndag og da lurte hun fælt på om sambo skulle jobbe og om vi ikke kunne finne på noe på kvelden i allefall!!! Hm, grugleder meg jeg nå!!! Ellers som sagt snakket jeg med søskenbarnet til mamma, hun er min minipsykolog og jeg fikk fortalt litt om at jeg hadde vært deppa og langt nede og tenkt på avskjedsbrev etc..Men jeg fikk beskjed om at jeg måtte være positiv og tenke på alt det fine jeg hadde foran meg nå. Og drite i hele slankingen foreløpig, heller ta det når JEG følte meg klar for det!! Så nå SKAL det være en ny og positiv juni04 her :-) Men dere her inne er også en stor støtte for meg, dere kommer med så mange fine ord at jeg blir rent rørt!! TUSEN TAKK :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 25. mai 2004 #370 Del Skrevet 25. mai 2004 Hei vennen. Tror nok det er lurt å droppe slankingen nå, jeg også. Det har i alle fall jeg gjort... Vi har jo tross alt mer enn nok å tenke på akkurat nå, og jeg tror ikke vi får gjort så veldig mye fra eller til den korte tiden som er igjen nå allikevel. Vi får heller prøve å trives med oss selv. Og ha det bra. Håper du får en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 25. mai 2004 #371 Del Skrevet 25. mai 2004 Hei på deg, Juni :D Lenge siden jeg har vært inne her nå, har vært så lite aktiv i dagbøker i det siste, inkl. min egen. Synes det er fælt at du sliter med vektnedgang, det er fryktelig vanskelig! Men jeg er sikker på at du ser kjempefin ut, og jeg tror du blir en kjempeflott brud Du var så fin på bildet atte! Siden du jobber i nærheten av vårs, så får du komme hit en tur etter jobb da, og bli med på en joggetur med meg Hehe, neida.. Hater jogging, heller 100 situps og pushups enn jogging :o Tror forøvrig kjolen din blir kjempefin og at du blir en strålende brud :D Blir rent giftesjuk av å være her jeg :oops: Håper du får en fin kveld og en flott uke videre : - ) Stor klem fra meg P.S : ønsker meg skoene, men vet a pokker om jeg får råd.... Om det skjer et mirakel så sier jeg fra til deg Får jo skattepenger, men vet a søren når de kommer :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 26. mai 2004 Forfatter #372 Del Skrevet 26. mai 2004 Hei Diva og SuperC! Jeg var hos frisøren i går og fikk stripet håret mitt, men jeg ser skikkelig blond ut nå da! ! Men, men..Ble ganske fin egentlig :oops: Gleder meg til hun skal sette opp håret, tror det blir bra jeg!! 2000kr skal hun ha for jobben, da er det med kjøring. Synes det var dyrt nok..Men, men! Tenker ikke så mye slanking nå, men prøver å begrense meg litt! Ikke at det alltid er like enkelt!! He, he..Har begynt å stresse litt, er så redd for at jeg skal glemme noe og så går jo tiden så vanvittig fort!! Tror jeg skal sette opp en liten liste etterpå! Har så mye å gjøre på jobb også, så jeg burde ikke være her inne..Må heller konsentrere meg om bryllup på fritiden!! Tror ikke det er noe utdrikningslag til helgen alikevel jeg..Da lurer de meg hvertfall kjempe godt!! Men jeg får bare vente å se. Det som skjer, det skjer..Men jeg har egentlig masse bryllupsting å gjøre, så jeg vil helst ha fri når jeg har fri nå!! Diva, du kan jo bli med på bryllupsbølgen? JA, det synes jeg Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 26. mai 2004 #373 Del Skrevet 26. mai 2004 Det var fint at du ble fin på håret, da! Har du vært på prøveoppsett også? Ha en strålende dag, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 26. mai 2004 Forfatter #374 Del Skrevet 26. mai 2004 Vi har ikke satt det opp skikkelig, men vi er enig i hvordan det skal være! Hadde med meg slør og tiara i går og hun synes det var såå fint! Håret mitt blir sannsynligvis noe lignende de bildene du sendte meg!! Vi blir så fine atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 26. mai 2004 #375 Del Skrevet 26. mai 2004 Hei Juni! Så spennende at du sannsynlivis får utdrikkingslag til helgen! Tenk, det er nesten bare en uke igjen til du gifter deg! Ti dager, er det ikke? Synd det er såpass langt unna, ellers skulle jeg bedt pent om jeg fikk lov til å komme og se på... Det må være så spennende å ha så kort tid igjen! Klem, 9na. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 26. mai 2004 Forfatter #376 Del Skrevet 26. mai 2004 Hei 9na! 17 dager til jeg gifter meg..Men tida går jo så innmari fort!! Du kan gjerne komme å se på, men jeg skjønner jo at det er en lang reisevei! Jeg er kjempe spent på om det blir noe utdrikningslag på meg til helgen!! Har egentlig ikke tid Nei, nå måååå jeg jobbe! Klem til deg, 9na-vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 26. mai 2004 #377 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg blandet litt, tenkte at det var neste helg... :oops: Det hadde vært utrolig gøy å komme og se på! Kanskje jeg kunne overtalt samboeren min til å ta det som en lørdagstur? Jeg har nemlig ikke lappen... Hvor lang er kjøretiden fra Oslo? Kan ikke du sende meg en mail hvis du virkelig synes det er OK at jeg kommer? Klem, 9na. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 26. mai 2004 Forfatter #378 Del Skrevet 26. mai 2004 En mail er sendt din vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 26. mai 2004 #379 Del Skrevet 26. mai 2004 Skulle oenske jeg kunne komme ogsaa, Juni! Men det blir dessverre altfor lang reisevei, som du sikker skjonner :cry: Vi mailes/sees paa kg!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 27. mai 2004 #380 Del Skrevet 27. mai 2004 :veldigsur: Håpløse meg som ikke har somlet meg til å ta lappen, håpløst at samboeren min jobber den lørdagen og enda mer håpløst at det ikke går en eneste buss som rekker fram i tide!!! :veldigsur: :veldigsur: :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå