April Skrevet 10. mai 2004 Forfatter #341 Del Skrevet 10. mai 2004 Lurer på om jeg har blitt skikkelig fjortis jeg!! Har fått Everytime med Britany Spears og With you med Jessica Simpson på hjernen :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 11. mai 2004 Forfatter #342 Del Skrevet 11. mai 2004 Forloveren min fant seg kjole i går' date=' hun kommer til å bli kjempe fin!! Hun skal ha denne i lilla...Nå fant jeg også kjolen svigermor skal ha denne, men i denne fargen..Min er ganske lik denne...Og jammen meg fant jeg mamma sin også, hennes er mørkeblå! Vi skal nok bli fine tenker jeg...Bortsett fra at jeg skulle vært slankere Forloveren min skal ha denne kjolen i den lilla fargen! Fikk ikke bestilt den andre i lilla..Men hun blir nok fin i denne også tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #343 Del Skrevet 12. mai 2004 I går fikk vi to nye JA svarkort!! Blandt annet fra de som fikk inbydelse sist uke og de kom Kjempe gøy!! Ellers satte vi sammen gjestegaveneeskene i går og fylte de med rød hjertesjokolader!! Stilig.. Men nå må jeg luske ut igjen, har fått beskjed fra jobben at det jeg driver med skal være 1. prioritet og ikke være så mye et sosialt dyr Uppps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 12. mai 2004 #344 Del Skrevet 12. mai 2004 Tusen takk for koselig melding i dagboka mi!! Kjolen forloveren din har funnet var kjempefin. Hvor har hun kjøpt den? Jeg skal i et bryllup selv, to uker etter at vi kommer hjem fra bryllupsreisen, så jeg kunne tenke meg noe sånt selv. Jeg har vært og sett på gjesteboka igjen i dag, og det ser faktisk litt bedre ut i dag. Regner med at jeg bare lar den være sånn, jeg. Og når det gjelder kirken, har jeg bestemt meg for å ikke la det irritere meg. Vil ikke la noe ødelegge dagen. Lagde en liste over ting jeg hadde igjen til bryllupet inne i bryllupsforumet og den ble lang!!!! Har fremdeles endel ting igjen, men tror allikevel at jeg har kontroll. Hvordan ligger du an? Ha en fortryllende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #345 Del Skrevet 12. mai 2004 Forloveren min har kjøpt (eller leid, er ikke sikker ennå) kjolen hos BB brud og selskap i Hønefoss. Hun som driver der er helt fantastisk og yter kjempe service!! Anbefales.. Jeg tror og håper jeg bare har litt småttri igjen, skal vi se: * Finne undertøy * Skrive på bordkort * Gjøre ferdig bordplan * Ta en ringerunde til uka og bekrefte alle bestillinger * Sende annonse til avisene, ikke enda * Kjøpe bok og klistremerker til gaveoppakkerene Kommer ikke på noe mer jeg... Supert at gjesteboka ser bedre ut! Alt ordner seg for snille jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 13. mai 2004 #346 Del Skrevet 13. mai 2004 Takk for hilsen Juni04, blir alltid glad når du har vært innom! Synes det er gøy å følge med på deg. Hva slags undertøy har du tenkt på? Det er jammen ikke lett å finne noe som ser bra ut, synes jeg :evil: Blir liksom ikke helt det samme når jeg får det på meg... Men jeg er veldig fornøyd med det jeg fant, det satt fint og holder inn og løfter opp. Det er det samme korsettet som har blitt solgt på BC, hvis du husker det. Ha en kjempefin dag, go'ingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #347 Del Skrevet 13. mai 2004 Åh, den var en koselig hilsen det! Nå ble jeg glad Det ser ut som jeg ender med bh og truse(g-string)..Korsett fremhever bare hoftene min ennå mer og en hel body blir så vanvittig tungvinn! Men jeg skulle gjerne fått strammet opp litt, men det finnes jo ingenting i min størrelse og jeg er da ikke sååå stor!! :evil: Husker BC sitt korsett ja, skulle gjerne hatt det, men tviler på at det passer meg i størrelsen! Hvor har du kjøpt ditt hen? Kanskje jeg burde revurdere korsett? Hm, jeg bør nok få ut finger`n hvis jeg skal ha noe annet enn bh og string!! Skal prøve kjolen den 28. mai og da burde jeg ha det undertøyet jeg skal bruke!! En god klem tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. mai 2004 Forfatter #348 Del Skrevet 14. mai 2004 Gjett hvem som skal kose seg med bryllup i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. mai 2004 #349 Del Skrevet 14. mai 2004 Gjett hvem som skal kose seg med bryllup i dag Heldiggrisen du, da! Jeg skal snike meg innom NRK-sidene senere i dag og kikke...er nysgjerrig paa kjolen hennes! Ha en fortreffelig helg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 14. mai 2004 #350 Del Skrevet 14. mai 2004 God helg, snuppa! Kos dere på 17. mai, dette blir kanskje vår siste barnefrie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. mai 2004 Forfatter #351 Del Skrevet 15. mai 2004 Tusen takk for hilsner, Popelka og SuperC! Bryllupet var helt nydelig! Fredrik var jo så rørt og da trillet tårene på meg! Lurer på hvordan jeg skal bli i mitt eget bryllup Bare jeg ikke gråter opp kirkegulvet, så er det det samme for meg.. 17. mai skal jeg jobbe på kroa til stefaren min..Jeg sa til sambo i går at neste år må vi jo kanskje gå i tog :-) Han var vel ikke helt fornøyd med det, men pytt, pytt!! Så JAAA, SuperC, forhåpentligvis vår siste 17. mai som barneløse I dag skal vi snakke med toastmasteren. Er en del detaljer å gå igjennom, synes alt egentlig virker mer virkelig nå!! 4 uker igjen.. I dag går svarfristen ut og det er jammen meg mange nok som ikke har svart! Nå har ikke posten kommet ennå, men jeg er ikke overbevist at resten av svarkortene ligger der :evil: Uhøflige folk :evil: :evil: Men de som vi sendte invitasjon til så sent har faktisk svart, en ja og en nei! Nå skal jeg vekke mannen, så vi kan ta en liten husvask før vi reiser..Og jeg som trodde det ble utdrikningslag på oss i dag, men det ser jammen meg dårlig ut!! Så da får vi nok ikke det :-? Det gjør nå egentlig ingenting heller da.. På torsdag var vi og fant klær til brudesvenn og han blir helt nydelig!! Forloveren min kom også, så jeg så på kjolen hennes og hun blir så fin! Hun er så slank og flott og kler alt, får ikke akkurat opp selvtilliten min da, men... Når vi var der så snakket vi om min kjæres forlover, for vi har maset i snart 6 mnd om han ikke kan prøve smokingen til sambo. Så sier plutselig hun i brudesalongen at han hadde vært der og bestilt og betalt smoking :o :o :o Da datt jeg nesten i bakken!! Men da er hvertfall det i orden, så som sagt nå begynner det å gå opp for meg!! Ha en flott helg alle sammen! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 15. mai 2004 #352 Del Skrevet 15. mai 2004 tilbake!! Det er jo fire uker igjen, så det er enda tid til utdrikningslag! Kjæresten min begynte også å lure på om det noen gang ville skje noe i dag tidlig... Det var like før han ville anmelde forloveren sin til forloverklagenemda! Men nå er han i alle fall et eller annet sted i verden i kanindrakt. Å, det nærmer seg med stormskritt nå!! Vi har bare 3 uker igjen, det kiler i magen når jeg tenker på det. Så utrolig irriterende at folk ikke kan svare i tide!! De fleste av våre svarte i løpet av de første tre ukene (vi sendte ut invitasjonene i midten av februar, Valentinsdagen), men vi manglet allikevel mange når det begynte å nærme seg. Men den siste dagen ramlet alle svarene inn på sms. Personlig skjønner jeg ikke vitsen med å vente til siste liten med å svare, man vet da om man kan komme eller ikke rimelig tidlig! Men det er meg, og det er tydelig at det er mange som ikke tenker som meg her... Har sett at andre sliter med det samme på bryllupsforumet. Kjedelig å måtte purre opp, men man er jo nesten nødt. :evil: Nei, får vel benytte sjansen til å ordne litt opp i rotehuset vårt før forloveren kommer og henter meg så vi får ordnet til festen hennes. Kose deg da, vennen! Ha en fin lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 18. mai 2004 #353 Del Skrevet 18. mai 2004 Hei du! Jeg drev akkurat og lette etter deg for å sjekke hvordan du har hatt det på 17.mai. Det hørtes slitsomt ut å jobbe hele dagen for så får besøk på kvelden. Det som kanskje høres ut som en god idê tidlig på dagen kan fort bli litt for slitsomt, ja! Kjæresten min hadde hatt en kjempefin dag på lørdag! Han som var så bekymret for at han ikke kunne bli full, måtte jammen meg gå og legge seg kl tolv! Hi hi, jeg er så stolt over at jeg holdt lenger enn han på utdrikningslaget mitt! Han kom hjem i to tiden på søndag, og da lå jeg fredeles og sov hjemme hos forloveren min. Jeg var så fyllesyk. :-? Noen ganger (altfor mange ganger, faktisk) tåler jeg ikke alkohol i det hele tatt. Jeg ligger hele dagen etter og spyr og spyr. Men slutter jeg å drikke meg full av den grunn? He he he. Lærer aldri, for noen ganger går det veldig bra. Det er bra det er en kort uke, for jeg merker godt at jeg ikke er vant til å feste så mye lenger! Er helt ute av trening. Ha en fin dag, da vennen! Er det fint vær hos deg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 18. mai 2004 Forfatter #354 Del Skrevet 18. mai 2004 Tung dag i dag..Deppa og lei..Alle går ned før bryllupet sitt, jeg går bare oppover! Har lyst til å være hjemme, orker egentlig ikke være på jobb lenger..Men det er ingen andre her som kan gjøre jobben min!! Skal heldigvis jobbe i dag og i morgen bare! Pappa med familie kommer oppover på torsdag, blir gøy å se søstrene min igjen også. Men samtidig er jeg ikke i humør til besøk nå! Alle maser om bryllupet, "ikke lenge til den store dagen nå", "du begynner vel å bli nervøs nå" etc, etc! Fremdeles mangler det 5-6 svarkort!! IRRITERENDE :evil: Jeg vil bare hjem! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 18. mai 2004 Forfatter #355 Del Skrevet 18. mai 2004 Hei SuperC! Der hadde jo du vært å skrevet samtidig som meg..Det var egentlig en grei 17. mai, siden alle vennene våre hadde planer alikevel! Og ingen spurte hva vi skulle eller om vi skulle finne på noe sammen :-( Så flott at utdrikningslaget gikk bra! Jeg har nesten slutta å drikke jeg, for jeg blir så fyllesjuk!! Orker ikke være så dårlig dagen etter!! Jeg greier ikke helt å styre meg heller.. Æsj, det er ikke noe gøy!! Her på Fornebu er det fint vær! Det var det hjemme også! Gud, så deilig det hadde vært å være hjemme i dag! Mmm, kunne kose meg uten i solen nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 18. mai 2004 #356 Del Skrevet 18. mai 2004 Uff da, vennen! Ikke vær trist. :trøste: Du er sikkert bare litt sliten, du blir nok i bedre humør når du får hvilt deg litt. Jeg har heller ikke gått ned noe... Har nok gått opp litt, jeg også. Men jeg prøver å holde vekta litt i sjakk i ukedagene og heller slå meg litt løs i helgen. Litt lettere å være flink når jeg vet at jeg kan unne meg noe om noen dager. Men det er ikke lett, har ikke så altfor mye viljestyrke. Det er ekstra vanskelig når kjæresten min ikke er noe flink heller. Nå trenger jo ikke han å tenke på vekta heller da, men det er ekstra vanskelig for meg å holde meg unna de tingene jeg er glad i når han kan spise det... Kanskje en dårlig unnskyldning, men det er en forklaring. Jeg har ultra-dårlig samvittighet etter alt det jeg har fått i meg i helgen, kjenner at magen er helt stinn! Men jeg skal på trening i dag, og det letter på samvittigheten. Prøv å kom det ut og gå en tur i kveld, jeg lover deg at det kommer til å hjelpe på humøret! Gå en tur selv om du er sliten, du trenger ikke å gå så fryktelig langt. Kanskje du kan få med deg kjæresten din? Opp med humøret, god jenta! Det er mange som er glad i deg, akkurat sånn du er! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 18. mai 2004 Forfatter #357 Del Skrevet 18. mai 2004 Igjen, SuperC Skal prøve få meg en gåtur i dag, la selvsagt igjen joggeskoene mine på kroa, men jeg skal få mamma til å ta de med til meg! Skal prøve å humøret opp igjen! Men det er ikke noe morsomt med dette fettet som velter overalt!!! :cry: :-? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 19. mai 2004 Forfatter #358 Del Skrevet 19. mai 2004 I natt drømte jeg at jeg hadde glemt å hente klærne til sambo og brudesvenn..Kom på et 15 min. før vielsen :-? Tror jeg skal dobbeltsjekke alt noen ekstra ganger!! Har fri på fredag og da tenkte jeg at jeg skulle ta en ringerunde til alle leverandører, organist etc.. Ellers ingenting nytt, venter fremdeles på de siste svarkortene! Har de ikke kommet til helga, så ringer jeg på mandag!! Uhøflige folk :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 19. mai 2004 #359 Del Skrevet 19. mai 2004 Hei ! Har smuglest litt i dagboka di, så i dag tenkte jeg at jeg skulle legge igjen noen spor etter meg Synes du virker som en veldig hyggelig jente, ville bare si det ! Klem fra anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 19. mai 2004 #360 Del Skrevet 19. mai 2004 Ellers ingenting nytt' date=' venter fremdeles på de siste svarkortene! Har de ikke kommet til helga, så ringer jeg på mandag!! Uhøflige folk :evil:[/quote'] Vet hvordan det er! Det er mange som ikke har svart hos oss heller. Det er heldigvis få som har takket nei (Tre par, ingen viktige gjester, hvis jeg skal være litt stygg. To par er ganske fjern familie, et par er gamle kollegaer av kjæresten min). Fristen er første juni, så det er jo ennå litt tid. Kjedelig å måtte ringe og purre! Og ikke minst uhøflig av gjestene! Ha noen fine fridager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå