Gå til innhold

Juni04`s dagbok

April

Anbefalte innlegg

Gjest lmari

Håhåhå, den kaken hørtes god ut!!

Stilig at dere skal ha hvit sjokoladekake - jeg synes det er tøft med alle som velger noe annet enn marsipankake, jeg! Og den hørtes virkelig lekker ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Diva og lmari :vinke:

Jeg håper kaken blir bra ja, er kjempe spent! Vi snakket også om marsipankaken han skal lage, som blir en liten overraskelse til min kjære! Det blir en bok og den blir pyntet som "kjære dagbok", der skal det stå et dagboknotat fra en måned etter vi ble sammen! Åh, jeg gleder meg sånn til å se den! Skal til mamma i påsken og da må jeg få skrevet ned teksten fra dagboken, den ligger nemlig hos henne! Jeg må også se litt på salmene vi skal ha..Skal til presten 22. april!

Skal bare jobbe i dag og i morgen, så er det fri :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Junivennen!

Det er så koselig at du tar deg tid til å skrive i dagboken min selv om jeg ikke alltid får skrevet i din. Setter stor pris på at du følger med!

Nam, for en kake dere skal ha! Høres kjempegod ut, og kommer sikkert til å se stilig ut! Bilder senere, takk :ler:

Tror forresten det blir Florida på oss også! Jippi! Vet du hvor varmt det er der i juli?!

Kos deg hos mammaen din i påsken - jeg skal forhåpenbtligvis en tur på hytta (hvis været blir bedre - oi, det har det visst allerede blitt! :P ). Men først er det masse bryllupsting som skal ordnes.

Stor påske- :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Så flott at dere kanskje ender i Florida! Jeg tror det kan være varmt der og høy luftfuktighet! Men vi har hotell rett ved stranden og så er det vel storsett air condition overalt, så jeg regner med det går greit! Jeg gleder meg i allefall kjempe mye :hoppe:

Legger inn litt bilder etter bryllupet av litt av hvert tenker jeg, ellers sender jeg til deg på mail!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så lettrørt jeg er!! Når jeg ser ut av vinduet, ser jeg rett ned på en dyreklinikk! For en liten stund siden stod det en jente utenfor og det så ut som om hun gråt, så tenkte jeg at hun har sikkert måtte avlive dyret sitt og ikke lenge etterpå kom det en mann ut og begynte å trøste henne..Og tårene bare trillet på meg for jeg tenkte på hvordan jeg ville reagert hvis min høyt elskede katt måtte dø.. :grine: :grine: Ah, så trist!

Snufs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så lettrørt jeg er!! Når jeg ser ut av vinduet, ser jeg rett ned på en dyreklinikk! For en liten stund siden stod det en jente utenfor og det så ut som om hun gråt, så tenkte jeg at hun har sikkert måtte avlive dyret sitt og ikke lenge etterpå kom det en mann ut og begynte å trøste henne..Og tårene bare trillet på meg for jeg tenkte på hvordan jeg ville reagert hvis min høyt elskede katt måtte dø.. :grine: :grine: Ah, så trist!

Snufs..

Uff, hellemin :grine:

Skjønner hva du mener... Tror ikke jeg hadde taklet å bo nær en dyreklinikk jeg,- får helt vondt. Heldigvis er det mest positivt hos veterinær :)

::passe godt på pus::

Ha en super dag :D

Klems :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er heldigvis på jobben..Når jeg ser ut vinduet at det er dylege der..Godt det bare er her, men jeg får la være å se så mye ut av vinduet når det er noen utenfor der! Er jo litt nysgjerrig også da..

I går bestilte jeg brudebuketten..Og damen spurte hvem vi hadde valgt som fotograf og da jeg sa hvem det var, sa hun at hun ville ikke anbefalt henne. Hun var en dyktig fotograf, men ikke så flink til å ta brudebilder..Hun var ikke så flink med detaljene, som å ordne kjolen, rette slør etc og jeg fikk litt panikk kan man si! Jeg er jo kjempe opptatt av detaljer og vil at alt skal være perfekt! Vurderte å bytte, men etter litt ettertanke med lmari, så beholder vi henne! Nå er vi jo klar over det og jeg snakket med forloveren min og hun skulle også være obs på det! Mulig jeg spør frisøren og sminkøren min om de vil være der når bildene blir tatt, så de kan ordne litt slike ting for meg..Sminkøren er jobber også som modell, så hun kan sikkert hjelpe meg litt!

Ellers har jeg det ikke så bra for tiden, sliter litt med selvfølelsen fordi jeg hater å være tjukk!! Jeg føler med så lite verdt og jeg liker ikke å se sånn ut!! Men jeg gidder snart ikke å slanke meg lengre, har slanket meg i 8 år og lagt på meg 30 kilo :evil: ARGH.. Og det hjelper ikke at det mases om kosthold og slanking overalt, er er møkklei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste:

Hei Juni.

Jeg liker ikke å høre at du er så lei deg...

Du, ikke engang våg å tenke at du er lite verdt!

Kan du love meg det? *streng nå*

Jeg er ikke akkurat i topphumør selv, har akkurat kommet hjem etter å ha blitt beordret på nattevakt, og en #*&!"/ av en drittoverlege gjorde sitt til at den ble en lite hyggelig vakt. Den mannen burde degraderes til å ha null pasientkontakt! :evil:

Håper humøret blir bedre!

Klem, 9na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntringen, 9na! Ble rørt jeg.. :cry:

Håper du slipper mer dritt leger, sånt er ikke noe gøy! Og bli beordret ut i påskeferien :evil: det går ikke an!

Nå får jeg snart pelle meg ut av KG, skal bare gjøre ferdig noe, så tar jeg ferie!! Men nå har jeg sitti her siden kl.8 :oops:

*løper ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Tusen takk for superkoselig påskekort som kom i dag!! .. det var koselig gjort!!

Tror det går fint med fotografen jeg - nå er dere jo oppmerksomme på det, og da tipper jeg det går fint! Detaljer er noe av det vanskeligste med å ta brudebilder, men det hjelper hvis alle er fokusert på det! .. og så er det jo faktisk lov å snakke med fotografen om det - at du har hørt at hun har måttet be folk om å ta bildene på nytt, og at du håper at dere i fellesskap kan være oppmerksomme på detaljene, sånn at dere slipper det.

Går nok fint, skal du se!!

God påske, vi snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann vennen :D

Håper alt står bra til. Nå nærmer det seg med stormskritt :) Tenker dere gleder dere masse!

Noe nytt ellers ?

Nattaklem, D. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

Nei, her er det ingenting nytt egentlig! Venter på svarkortene..Har vært litt stillere nå, regner med de fleste kommer rundt svarfristen! Håper bare jeg slipper å purre noen!

Tenkte jeg skulle bestille prøvetime hos hun som skal sminke meg..Er jo greit å ha tatt en liten titt på det også..

Ellers irriterer fremdeles vekten meg! Har egentlig gitt opp, gidder ikke mer! Lei av å leve livet som en evig slankekur..

Og så har jeg forresten begynt på Gravitamin :hoppe: Er ikke lenge igjen før prøvingen begynner nå, spent på hvor lang tid det tar før en dypt etterlengtet liten en er på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

Er det ålreit å være i gang igjen etter ferien?? Jeg synes det var grusomt å stå opp så tidlig, og liker ikke å jobbe i dag, kjenner jeg. Får alltid litt noia av å begynne på jobb igjen etter ferien, da føler jeg at jeg har glemt alt jeg kunne før ferien....

Kom på en ting jeg skulle fortelle deg! Vi har nemlig bestilt oss ferietur til Glasgow i juni, og blir borte helgen rundt den 12.!! Det var den eneste dagen det venneparet vi reiser sammen med kunne, så da kan jeg dessverre ikke være foto-reserve for deg!!

... litt dumt det da, men måtte nesten bare bli sånn!!

Fysøren, nå er det ikke lenge igjen!??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert::grine: Og jeg som egentlig hadde tenkt jeg skulle booke deg uansett..Får bare håpet baby`n holder seg inne der!!! Det går sikkert greit det altså!

Det var ikke gøy å stå opp tidlig i dag..Jeg vil aller helst bare hjem igjen!! Hater å være her..Rart at depresjonen alltid kommer snikende når jeg er på jobb!!! Aldri sånn når jeg er hjemme..Håper jeg blir sykemeldt når jeg blir gravid jeg! Kommer til å begynne å se meg om etter annen jobb etterhvert tror jeg..Men det er ikke akkurat flust av jobber heller da!!

Hadde en sånn :tunge1: dag på lørdag..Satt å så på Mtv og VH1 og alle stjernene- "Fabolous life of...." og det er et sånt liv jeg alltid har drømt om! Men jeg skjønner jo at det aldri kommer til å skje..Hva som fasinerer meg sånn, vet jeg ikke!

Det er ikke bryllupsnerver, men jeg skulle ønske vi ikke skulle ha kirkelig vielse..Gruer meg til å gå opp kirkegulvet!!! Hater all den oppmerksomheten som blir rettet mot meg..Jo mer jeg tenker på det, jo verre blir det! :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni!

Skjonner hva du mener med jobben! Selv trenger jeg egentlig ikke aa vaere paa jobb i dag, og jeg har kun sjekket mail og vaert paa kg. Men jeg liker ikke aa jobbe...dvs, det er saa kjpt aa sitte paa et kontor og drive med papirarbeid! Derfor er planen min aa bli norsklaerer. Men det blir tidligst til hoesten.

Saa spennende at dere skal begynne aa prove etter bryllupet! Har veldig lyst paa en liten en jeg ogsaa, men det er litt tidlig for vaar del. Men om et par-tre aar, saa kanskje! Blir spennende aa folge med dere, hvertfall!

Jeg gruer meg til aa gaa opp midtgangen jeg ogsaa...gleder meg ogsaa, men er litt redd for aa besvime/snuble... :oops:

Ha en fin dag, da - haaper du finner en morsommere jobb etter hvert! Kanskje det er en stilling i samme firma som blir ledig snart?

Mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Juni04. Har vært innom dagboken din og smugtittet litt, ville bare se om jeg har husket på alt det dere andre som skal gifte dere i juni har...

Høres ut som du/dere har kontroll på det meste... Ville ellers bare muntre deg opp litt, høres ut som du sliter litt innimellom. Jeg tror at bryllupsdagen din/deres kommer til å være en av de beste dagene i deres liv, med eller uten noen kilo for mye. Det er ikke det som er avgjørende vet du!! Det er at DERE FÅR HVERANDRE, som betyr noe!!! :bryllup:

Vel, det var alt jeg ville si i denne omgang!!

Lykke til videre med planleggingen, jeg skal titte innom innimellom!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som egentlig hadde tenkt jeg skulle booke deg uansett..Får bare håpet baby`n holder seg inne der!!! Det går sikkert greit det altså!

Sooooorrrryyyyyy.......... :-?

Men Skottland i juni var liksom bestemt for lenge siden, og siden det var den eneste helgen som passet for venneparet, måtte det bare bli sånn.

Men jeg er SIKKER på at det ordner seg med bildene deres!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du? Ikke depp. Prøv å tenk på at solen skinner, det er vår og om bare noen fååååå uker skal du gifte deg med mannen i ditt liv før dere skal på tidenes bryllupsreise!!

... Vet ikke om jeg synes så synd på deg, jeg!! :wink:

*misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Jeg skal prøve å tenke positivt, det er jo en super tid vi har fremfor oss..Og jeg gleder meg kjempe masse til bryllupsreisen!

Og du skal reise til Glasgow og kose deg masse, jeg visste det var i juni, men hadde et lite håp om at det ikke akkurat var den helgen! Men det ordner seg det, skal se om jeg ikke kan finne en annen reserve sånn i tilfelle babisen vil ut før..Men det går helt sikkert greit! Ikke tenk mer på det.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...