9na Skrevet 7. juli 2004 #501 Del Skrevet 7. juli 2004 Å, Juni, det er så urettferdig og kjipt at du skulle oppleve dette midt oppe i bryllupet og bryllupsreisen din! Og jeg skjønner veldig godt at det ikke bare er å la være å tenke på det. Det er ikke så lett når det er familie det er snakk om... :trøste: og er alt jeg kan si. Og husk at dette ikke er din feil! Det var ikke du som holdt den talen og det er ikke du som oppfører det som en bortskjemt fjortiss som tror at hele verden dreier seg om henne! Klem, 9na. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 7. juli 2004 #502 Del Skrevet 7. juli 2004 Vil takke deg for støttende ord i min dagbok , og gi deg en stor tilbake. Hun dama høres jo helt :o ut. Skjønner godt at du blir lei deg. Prøv å konsentrer deg om babylaging og din nybakte mann , og ikke la sånne folk ødelegge for deg ! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 7. juli 2004 #503 Del Skrevet 7. juli 2004 Kjære vennen min! ÅÅÅh, jeg blir så sinna for at du skal være nødt til å oppleve sånne ting! Det er ikke rettferdig, faktisk!! Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å ta bort det som er leit, eller i det minste filleristet hun derre stemoren din litt... Dumme kjerring!!!! Tenker på deg, vennen! Husk at dette ikke er din feil, det er de som har et problem her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. juli 2004 Forfatter #504 Del Skrevet 7. juli 2004 Tusen takk for støtten, alle sammen! Det setter jeg kjempe stor pris på! Det er så godt å vite at jeg har dere og at dere ser på det på samme måte! En stor :klem2: og en til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. juli 2004 Forfatter #505 Del Skrevet 12. juli 2004 Vi har ennå ikke hørt fra fotografen, jeg har ringt henne 3 ganger :evil: Jeg vil jo så gjerne få sendt takkekort!! Og så er jeg kjempe spent på hvordan de ser ut, jeg er sikker på at det bare er stygge bilder!! Det er også noe mer jeg stusser over, jeg var overbevist at det var flere som ville komme å se på oss i kirken, gamle skolevenninner, kjentfolk fra bygda etc, men neida ikke en sjel bare noen få eldre damer, som jeg så vidt kjenner!! Samt 2 av serveringsdamene våre! Vi har heller ikke fått gaver fra en del av de som har takket nei, trodde det var vanlig jeg..? Jeg hadde i allefall gitt gave, men jeg har funnet ut at jeg gir altfor mye gaver!! Ikke det at jeg gir for å få tilbake, men det går jo an å være litt høflig også!! Så jeg har kommet frem til at jeg og mannen er ganske ubetydlig og venneløse mennesker.. Fikk tak i fotografen nå og vi skal de på søndag! Uff, det er altfor lenge til..Men,men, hun kunne ikke før og da er det lite jeg kan gjøre!! Vi har levert inn engangskameraene og jeg er spent på hvor mange bilder vi får igjen, alle kan da umulig ha blitt noe!! På lørdag leverte vi også inn de digitalebildene, noe fra bryllupet og noe fra bryllupsreisen, 260 bilder!! Så jeg tror vi skal ha noe å kose oss med fremover!! Bildene fra engangskamera kan jeg hente i morgen Det blir moro.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 12. juli 2004 #506 Del Skrevet 12. juli 2004 Hei og hopp! Ikke vær så negativ, da vennen! Det blir sikkert fine bilder. I hvert fall noen av dem. Det skal mye til at alle bildene ble stygge. Motivet er jo bra. Vi har endelig bestemt oss for hvilket bilde vi skal bruke i takkekortene og må bare få somlet oss avgårde til fotobutikken og bestille 90 kopier!! Vet ikke hva slags kort vi skal ha enda. Må sjekke litt hva som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 15. juli 2004 #507 Del Skrevet 15. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 22. juli 2004 #508 Del Skrevet 22. juli 2004 Hei Har lest igjennom dagboken din, tiden etter bryllupet, og vil bare gi deg en klem for all den dritten du har måttet gå igjennom...... Ville også si att jeg sluttet på pillen for to måneder siden, og fikk mensen igår..... :veldigsur: så vi er flere i samme båt...er jo spennende da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. juli 2004 #509 Del Skrevet 22. juli 2004 Uff, saa leit aa hoere om alt stresset du maa gjennomgaa for tiden! Tusen takk for hilsener i dagboken min. sender deg pm! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 23. juli 2004 Forfatter #510 Del Skrevet 23. juli 2004 Hei Har lest igjennom dagboken din, tiden etter bryllupet, og vil bare gi deg en klem for all den dritten du har måttet gå igjennom...... Ville også si att jeg sluttet på pillen for to måneder siden, og fikk mensen igår..... :veldigsur: så vi er flere i samme båt...er jo spennende da! Tusen takk, Jens! Synes det er kjedelig at dette har gjort nygift tiden til alt annet enn hva jeg trodde den skulle være! Morsomt at dere også er prøvere, håper det klaffer snart for oss begge!! Ikke det at vi har prøvd så lenge, men det kan da vel ikke være nødvendig at "alle" skal holde på i måneder og år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 23. juli 2004 Forfatter #511 Del Skrevet 23. juli 2004 En stor klem til deg også, Popelka :klem2: Vi har forresten hente bildene hos fotografen og de var helt greie!! Skal bytte ut noen av de. Vi skal til henne igjen i morgen og se på noen av bildene hun ikke har satt inn i albumet. Gleder meg til det..Må også ha funnet ut hvem vi vil ha som takkekort, men det kan jo hende vi finner det blandt i andre bildene i morgen! Får ha et par i bakhånd kanskje da..Men vi er ikke helt enig, for jeg liker godt svarthvitt, mens mannen vil ha farger! Siden kortet vi har valgt er lyse(offwhite/beige), så er det nok finest med fargebilde! Får heller forstørre et svarthvitt bilde! Tenkte forloverene og brudebarna skulle få et bilde hver. Jeg hadde hvertfall ville hatt et sånt bilde..Det hørtes sånn ut på min forlover også! Det blir morsomt å se de andre bildene i morgen! I går hentet mannen rifla som han kjøpte for pengene han fikk i morgengave..Tror han er rimlig stolt ja!! Han spurte om den kunne ligge mellom oss i senga Så i dag eller i morgen skal ha avgårde å skyte med den!! Og min sten blinker så flott fra fingeren min :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. juli 2004 #512 Del Skrevet 23. juli 2004 Hoeres ut som humoeret er litt bedre i dag, det er bra. Snart er det jo helg ogsaa, for meg som ikke har noen jobb akkurat naa er det jo egentlig ikke saa spennende, men T og jeg faar jo litt tid sammen!! Saa fint det bildet av dere med saapeboblene var! Har provd aa laste opp bilder jeg ogsaa men det ser ikke ut som det gaar fra denne hersens pc'en (sitter paa internettkafe). Ha en fin helg, vennen! Og lykke til videre med proevingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. juli 2004 #513 Del Skrevet 23. juli 2004 Æsj, nå kom dumme, duste-tanta! Så da kan jeg drikke masse rødvin i helgen! God helg!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. juli 2004 Forfatter #514 Del Skrevet 24. juli 2004 Æsj' date=' nå kom dumme, duste-tanta![/quote'] :o Nei, nei ,nei, nei..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå