Gå til innhold

Juni04`s dagbok

April

Anbefalte innlegg

Å, Juni, det er så urettferdig og kjipt at du skulle oppleve dette midt oppe i bryllupet og bryllupsreisen din! :sur:

Og jeg skjønner veldig godt at det ikke bare er å la være å tenke på det. Det er ikke så lett når det er familie det er snakk om...

:trøste: og :klem: er alt jeg kan si.

Og husk at dette ikke er din feil!

Det var ikke du som holdt den talen og det er ikke du som oppfører det som en bortskjemt fjortiss som tror at hele verden dreier seg om henne!

Klem, 9na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil takke deg for støttende ord i min dagbok , og gi deg en stor :klem: tilbake. Hun dama høres jo helt :o ut.

Skjønner godt at du blir lei deg. Prøv å konsentrer deg om babylaging og din nybakte mann , og ikke la sånne folk ødelegge for deg !

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Kjære vennen min!

ÅÅÅh, jeg blir så sinna for at du skal være nødt til å oppleve sånne ting! Det er ikke rettferdig, faktisk!! Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å ta bort det som er leit, eller i det minste filleristet hun derre stemoren din litt...

Dumme kjerring!!!!

Tenker på deg, vennen! Husk at dette ikke er din feil, det er de som har et problem her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:

Tusen takk for støtten, alle sammen! Det setter jeg kjempe stor pris på! Det er så godt å vite at jeg har dere og at dere ser på det på samme måte!

En stor :klem2: og en :blomst: til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ennå ikke hørt fra fotografen, jeg har ringt henne 3 ganger :evil: Jeg vil jo så gjerne få sendt takkekort!! Og så er jeg kjempe spent på hvordan de ser ut, jeg er sikker på at det bare er stygge bilder!!

Det er også noe mer jeg stusser over, jeg var overbevist at det var flere som ville komme å se på oss i kirken, gamle skolevenninner, kjentfolk fra bygda etc, men neida ikke en sjel bare noen få eldre damer, som jeg så vidt kjenner!! Samt 2 av serveringsdamene våre! Vi har heller ikke fått gaver fra en del av de som har takket nei, trodde det var vanlig jeg..? Jeg hadde i allefall gitt gave, men jeg har funnet ut at jeg gir altfor mye gaver!! Ikke det at jeg gir for å få tilbake, men det går jo an å være litt høflig også!! Så jeg har kommet frem til at jeg og mannen er ganske ubetydlig og venneløse mennesker..

Fikk tak i fotografen nå og vi skal de på søndag! Uff, det er altfor lenge til..Men,men, hun kunne ikke før og da er det lite jeg kan gjøre!! Vi har levert inn engangskameraene og jeg er spent på hvor mange bilder vi får igjen, alle kan da umulig ha blitt noe!! På lørdag leverte vi også inn de digitalebildene, noe fra bryllupet og noe fra bryllupsreisen, 260 bilder!! Så jeg tror vi skal ha noe å kose oss med fremover!! Bildene fra engangskamera kan jeg hente i morgen :hoppe: Det blir moro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Ikke vær så negativ, da vennen! Det blir sikkert fine bilder. I hvert fall noen av dem. Det skal mye til at alle bildene ble stygge. Motivet er jo bra. :wink:

Vi har endelig bestemt oss for hvilket bilde vi skal bruke i takkekortene og må bare få somlet oss avgårde til fotobutikken og bestille 90 kopier!!

Vet ikke hva slags kort vi skal ha enda. Må sjekke litt hva som finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Har lest igjennom dagboken din, tiden etter bryllupet, og vil bare gi deg en klem for all den dritten du har måttet gå igjennom......

Ville også si att jeg sluttet på pillen for to måneder siden, og fikk mensen igår..... :veldigsur:

så vi er flere i samme båt...er jo spennende da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, saa leit aa hoere om alt stresset du maa gjennomgaa for tiden! Tusen takk for hilsener i dagboken min.

sender deg pm!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har lest igjennom dagboken din, tiden etter bryllupet, og vil bare gi deg en klem for all den dritten du har måttet gå igjennom......

Ville også si att jeg sluttet på pillen for to måneder siden, og fikk mensen igår..... :veldigsur:

så vi er flere i samme båt...er jo spennende da!

Tusen takk, Jens! Synes det er kjedelig at dette har gjort nygift tiden til alt annet enn hva jeg trodde den skulle være!

Morsomt at dere også er prøvere, håper det klaffer snart for oss begge!! Ikke det at vi har prøvd så lenge, men det kan da vel ikke være nødvendig at "alle" skal holde på i måneder og år...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor klem til deg også, Popelka :klem2:

Vi har forresten hente bildene hos fotografen og de var helt greie!! Skal bytte ut noen av de. Vi skal til henne igjen i morgen og se på noen av bildene hun ikke har satt inn i albumet. Gleder meg til det..Må også ha funnet ut hvem vi vil ha som takkekort, men det kan jo hende vi finner det blandt i andre bildene i morgen! Får ha et par i bakhånd kanskje da..Men vi er ikke helt enig, for jeg liker godt svarthvitt, mens mannen vil ha farger! Siden kortet vi har valgt er lyse(offwhite/beige), så er det nok finest med fargebilde! Får heller forstørre et svarthvitt bilde!

Tenkte forloverene og brudebarna skulle få et bilde hver. Jeg hadde hvertfall ville hatt et sånt bilde..Det hørtes sånn ut på min forlover også! Det blir morsomt å se de andre bildene i morgen!

I går hentet mannen rifla som han kjøpte for pengene han fikk i morgengave..Tror han er rimlig stolt ja!! Han spurte om den kunne ligge mellom oss i senga :tunge1: Så i dag eller i morgen skal ha avgårde å skyte med den!! Og min sten blinker så flott fra fingeren min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoeres ut som humoeret er litt bedre i dag, det er bra. Snart er det jo helg ogsaa, for meg som ikke har noen jobb akkurat naa er det jo egentlig ikke saa spennende, men T og jeg faar jo litt tid sammen!!

Saa fint det bildet av dere med saapeboblene var! Har provd aa laste opp bilder jeg ogsaa men det ser ikke ut som det gaar fra denne hersens pc'en (sitter paa internettkafe).

Ha en fin helg, vennen! Og lykke til videre med proevingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...