Gå til innhold

Juni04`s dagbok

April

Anbefalte innlegg

I går fikk vi brettet 120 kirkeprogramm :o Litt av en jobb! Og så øvde vi på brudedansen, det førte til mye latter :ler: Sambo er ikke helt med og kommer ut av dansingen nesten med en gang!! Men vi får det nok til..Det er da ikke så høytidlig!!

Jeg gleder meg til lørdag. Jeg gleder meg til å få det overstått. Jeg begynner å bli utålmodig. Jeg gleder meg til å dra på bryllupsreise. Jeg gruer meg til å sove alene nå i tre netter.

Vi har begynt å gi litt f...når vi har sex, er rød nå om dagen og eggløsning er rett rundt hjørne! Kanskje vi får to blå før vi aner :-) Men akkurat når det kommer til noe slikt , er jeg ganske pessimist!! Har to venninner som blir gravide bare de ser en tissefant, skulle ønske jeg var like heldig!!

Ja,ja, får vel vente litt med babypraten! Først bryllup :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titter bare innom en tur :sjenert: Dagen blir garantert fantastisk og lykke til på lørdagen..

ikke stress med å bli gravid. Når alt har fått roa seg og bryllupet er over, så går det nok kjapt for deg også... :kose: Kos dere videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det! Jeg skal prøve å ikke stresse med graviditeten, er jo det beste det. Men jeg er en utålmodig sjel.. :roll:

På lørdag fikk forresten beskjed om at en ikke kom. Hun kom, men mannen måtte være hjemme å passe barna. Den biologiske faren fikk ikke lov til å ha barna pga noe som skjedde sist helg! Så det var jo dumt. Jeg lagde ferdig bordplan på fredag og ble kjempe fornøyd, men nå må den jo ordnes på :-? Det er to til som også er usikre, mannen ble operert nå på fredag, så de vet ikke helt hvordan formen hans blir! Men de hadde veldig lyst til å komme! Kommer ikke de heller, blir vi 73 stk og da kunne vi egentlig ha kuttet ut et bord, men da må jeg gjøre hele bordplanen på nytt og det vet jeg ikke helt om jeg gidder..

Kjeder meg på jobb, vil aller helst hjem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

kan tenke meg du er spent nå ja :) Blir kjempe gøy da.

Jeg har hatt litt data problemere så det er en stund siden jeg har vært inne her nå...

Jeg var i byen, den lørdagen du hadde utdrikkningslag :) Jeg satt mellom senteret og torget, sammen med forloveren min og sønnen min, da dere gikk forbi :) Du var så flott med slør og krone atte :)

'

Tenkte meg at det kanskje var deg siden det ikke var mange helger igjen.

Leste at du hadde det fint, det er bra :)

Mannen min var på utdrikkningslag i helga han. Det var nå en litt sliten kar som kom hjem i går...he he...

Jeg vet at jeg skal opp i seilfly den dagen jeg skal til pers, hun måtte ha mitt samtykke, derfor jeg fikk vite det nå, SPENNENDE JA!! :)

Kos deg disse siste dagene nå...

så godt du kan :)

Klem fra "bort i gata"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du ja :wink: Begynte å lure på hvor du var blitt av!!

Så du så meg? Du skulle kommet å hilst på meg da :-) Jeg lurer sånn på hvem du er, ser du.. :oops: Jeg følte meg veldig lur med slør og krone! Men det var nå ikke det verste antrekket jeg kunne fått, var jo veldig heldig resten av dagen også! Sambo får ikke noe utdrikningslag, så jeg og han var på revyen på lørdag og så vi drakk litt da. Sa til han at det fikk bli hans utdrikningslag :ler: Hadde det fint vi :)

Ja, nå skal jeg kose meg og nyte disse siste dagene. Det meste er i boks og det er deilig!

Håper vi sees snart!

Klem til deg, "nabo" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni04. Nå er det kun kort tid igjen.. .hvordan går det med nervene? Er de under kontroll? Sover du om natten selvom din kjære jobber sent? Håper det!!

Ville bare gi deg en liten hilsen, og minne deg på å kose deg med det som skjer de neste dagene.. for vips.. så er det "over", hvis man kan si det sånn. Gleder meg til å se bilder fra den store dagen, (hvis du legger det ut da..) kjolen din var jo helt nyydelig.....

Vel, ha en fin dag/uke... titter nok innom før den store dagen!!

blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare fire dager igjen Juni! :hoppe:

Hvordan står det til med nervene?

Er alt under kontroll?

Når tar du deg fri før bryllupet, forresten?

Kan tenke meg at det ikke er så lett å konsentrere seg på jobb nå...

Tenk, bare fire dager!

Klem fra 9na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alt foreløpig under kontroll! Føler hvertfall det..

Skal levere kjolen i dag, brudesalongen skal stryke den for meg! Tør ikke gjøre det selv..

De to gjestene som har hatt en "kanskje", kommer ikke alikevel. Så da blir vi 73 stykker. Tror jeg kommer til å lage ny bordplanen, må se på dette når vi reiser oppover til bygda på torsdag! Nå kan vi egentlig kutte ut det ene bordet! Men vi får se hva vi gjør..

Jeg har fri torsdag, fredag og mandag! Men jeg skulle gjerne vært hjemme nå ja!! Har sovet greit i natt, selvom sambo ikke har vært der! Blir kanskje bare en natt til, kunne hende han ble ferdig i natt! Men kattepusen min er der å passer på, så jeg klarer meg veldig bra alene!!

Har noen som hjelper meg litt her nå, så jeg får komme meg ut igjen av KG fort!! Tusen takk for hilsner :klem2:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om bare noen faa dager er du gift! Guriland saa fort tiden har gaatt!

Skal tenke masse paa deg paa lordag, og krysser fingrene for bra vaer!

Gratulerer paa forskudd - gleder meg paa dine vegne naa!

Og ikke glem bilder :wink: :oops:

Stoooooor klem :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Juni.

Puh - jeg skrev akkurat i min egen dagbok og da kom jeg fram til at det bare er tre hele dager igjen til vi skal i ilden! Fy søren dette har gått fort :o

Og nå tenker jeg akkurat sånn som deg - at det jammen skal bli deilig å få det overstått. Grugleder meg veldig om dagen. Noen ganger skjønner jeg ikke helt hva vi driver med...

Vi hentet (endelig) ringene våre i går, og de er blitt helt nydelig inngravert. Vi satte de på oss i dag morges (mens vi så på Venus-passasjen), det var veldig romantisk og fint :hjerter2:

Vel, jeg sender deg en stor :kose: og gleder meg til å se bilder og høre fra den store dagen! Lykke til med innspurten!

Amelie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amalie og Popelka!

Jeg har også begynt å gruglede meg! Er kjempe spent!! I dag er siste dag på jobb og det er godt. I morgen skal jeg ordne negler, ha fotpleie og farge og bøye øyevippene! Sambo skal ikke jobbe i natt og så da sover vi endelig sammen igjen. Men det har gått bra da..

I går hentet vi ringene og de er så fine! Inngraveringen i ringen til sambo var fin, men jeg aner ikke hva som står i min og jeg er såå nysgjerrig :oops: I morgen skal vi øve i kirken, vi har gått gjennom det en gang før, men jeg husker jo ingenting :roll: Skal printe ut sangen for sambos forlover i dag, den var morsom.. :ler: Ellers er det så mange som skal gi oss gaver..Og det er jo så koselig :hoppe: En lærerinne jeg hadde mens jeg bodde i Canada for 11 år siden, hadde sendt meg pakke og hun ville ha telefonnr mitt, så hun ringer vel :o Og jeg som ikke er god i engelsk lenger!! Så er det en tidligere kollega av sambo, dama hans skulle komme med gave i dag . Det samme skulle noen vi leide hos før vi kjøpte leiligheten!! Det er så koselig med så mye omtanke synes jeg :hoppe:

Ja,ja nå må jeg skynde meg å jobbe litt, så jeg forhåpentligvis kan reise litt tidligere!!

Klem til dere alle :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Den morgendagen din høres herlig ut!

Når er det egentlig du reiser på bryllupsreise?

Rekker du å komme innom her med et lite referat først?

Så spennende at du ikke vet hva som er gravert inn i din ring!

Lykke til på øvingen i kirken i morgen!

Klem, 9na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 9navennen!

Jeg kommer med referat før jeg reiser. Drar på torsdag! Skal jobbe tirsdag og onsdag. Men dere hører nok fra meg før det :-)

Lurer på om jeg skal reise snart jeg? :klø:

Snart er det fri og jeg skal bare kose meg!! Fikk pakke av en kollega og fra sjefen her jeg er utleid! :hoppe: Så snille alle er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det jammen ikke lenge igjen!! Måtte innom å sjekke ståa og ønske deg lykke til med de siste forberedelsene og så håper jeg dagen blir alt du har drømt om :)

Klem fra Meta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge igjen!! :hoppe:

Håper og vet du får en strålende dag!!Legger du ut bilde og skriver et referat fra den store dagen? :-)

Klem ¤Tiili¤ (tidligere Heidi25)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Ville bare ønske deg en strålende dag på lørdag!! Håper dagen blir akkurat som forventet! Du må nyte hvert øyeblikk, og senke skuldrene, sug til deg alle inntrykkene!!!

Lykke til... tenker på deg i morgen!!

blyg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Juni!

Tenk, nå er det bare en dag gijen til du skal gifte deg... :hjerte:

Jeg håper dagen din blir alt du har drømt om og at den blir et fantastisk minne for dere begge.

Masse lykke til i morgen, jeg kommer til å tenke på deg!

Klem, 9na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, alle sammen!

Jeg gleder meg masse, men er også veldig spent!!

Har fått noen pakker allerede og de har vi pakket opp, hadde så lyst til å ta noen selv!! Mamma er avgårde å henter brudebuketten nå og den var visst helt nydelig. var å øvde med presten i går og jeg tror det skal gå greit. Har kontroll på det meste nå!

Er der vi skal ha festen nå og vi har fått pyntet bordene og det blir kjempe fint! Svigermor kommer etterpå å skal binde sammen sanger!

Tenker også på dere, jenter!!

God klem :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...