Gå til innhold

Juni04`s dagbok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei men Juni da! Du maa ikke tenke saann - det er HELT sikkert ikke tilfelle at han er utro! Da er i saafall timingen helt paa jordet - han er jo i ferd med aa love aa vaere trofast mot deg resten av livet! Det er sikkert noe romantisk...heldig du som har en mann som liker aa overraske deg! Jeg vet tilmed hva jeg faar i morgengave, jeg :-? Men det er jo en fin ting - et lite kors med diamanter - og da blir det akkurat slik jeg liker det!

Fint bilde du har i avataren, forresten! Du ser veldig glamoroes ut :kul:

Gleder meg veldig paa dine vegne naa....og til aa se bilder! Jeg skal sende fra vaart bryllup ogsaa!

Stor :kose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slutter meg til Popelka, mannen innrømmet jo at han forsøkte å overraske deg! Det er sikkert noe hyggelig!

Fikk du tak i de blomstene i går, forresten? Var de fine?

Så fin ny avatar du har fått deg! :)

Tøft å ha bilde av seg selv!

Skrevet

Hei du!! Nå nærmer det seg veldig for både deg og meg (16 dager igjen for meg), og det er gøy å lese i dagboken din, og se om vi har kommet like langt... det var en ting jeg lurte på... hvor kjøpte du det korsettet du var så fornøyd med? Jeg har ikke funnet et jeg er fornøyd med ennå (har ikke prøvd så mange da) og tenkte kanskje jeg kunne se der du har kjøpt siden du var så fornøyd?...

Vel, det høres ut som alt er under kontroll, og det er jo dødsspennende hva din kjære har funnet på.... moro med overraskelser da!!!

Lykke til, jeg gleder meg til å se bilder hvis du skal legge ut etter bryllupet!!

blyg :)

Skrevet

Hei Popelka, 9na og Blyg!

Ja, jeg regner med han skal overraske meg på et eller annet vis! Er kjempe spent.. :hoppe:

Jeg har prøvd desperat nå i to timer og finne det bilde jeg hadde før, for det ble et grusomt bilde av meg selv!! Men jeg finner det ikke!! Vil ikke ha bilde av meg der alikevel, men jeg har ikke tid til å drive mer med dette nå!!

9na, jeg tok sølvsløyfer i stedet for. Tror det kan bli like fint! Og så fikk jeg tak i rosa bånd til sangheftene!!

Blyg, korsettet mitt er kjøpt hos Carina brudesalong i Hønefoss. Men hvis det ikke hadde passet måtte hun bestilt fra Oslo, så jeg kan finne ut hva merket er! Nå vet jo ikke jeg hvor du bor da, men..Her har du en link til hjemmesiden hennes! Jeg fikk den ikke opp, men dataen her er ikke helt god bestandig!! Jeg er hvertfall kjempe fornøyd med det. Si i fra hvis jeg kan hjelpe med noe mer, kan jo evt sende til deg, men det spørs hva slags str etc du har!

Klem til alle sammen :klem2:

Skrevet

Hei igjen.. Tusen takk for god info!! Jeg bor i Bærum, så Oslo hadde jo vært bedre enn Hønefoss, men jeg kan ta meg en biltur helgen før bryllupet hvis jeg ikke har funnet noe innen da!! Tusen takk i allefall. Det var lekkert det du hadde link til!!!

Skrevet

Hey baby!

Tror nok ikke du skal bekymre deg, nei! Heller glede deg.

Det er lov å ha hemligheter for hverandre før jul og bursdager (det er min og kjæresten min sin avtale ang hemligehter), så da må det vel være lov å ha noen hemligheter før bryllupet? :tunge1:

Det blir spennede hva det er for noe, husk å fortelle oss.

Skrevet

Hei igjen..

Jeg lurte på om gadd å legge ut bilde av kjolen din igjen? Jeg fikk ikke opp den liken du hadde i starten av dagboken din... Tenkte bare jeg skulle se hvaslags kjole du skal ha, siden du har valgt det undertøyet, for å se om det kan passe under min kjole også.. hvis du skjønner?

Skrevet
Hey baby!

Tror nok ikke du skal bekymre deg, nei! Heller glede deg.

Det er lov å ha hemligheter for hverandre før jul og bursdager (det er min og kjæresten min sin avtale ang hemligehter), så da må det vel være lov å ha noen hemligheter før bryllupet?  :tunge1:  

Det blir spennede hva det er for noe, husk å fortelle oss.

:kyss:

Ja, jeg skal fortelle!! Gleder meg jeg!! Og jeg som er så utålmodig og nysgjerrig :roll:

Skrevet

Blyg- jeg finner ikke noe bilde på nett, det er en Hilary Morgan! Men hvis du sender meg mailadressen din på pm, så kan jeg sende deg noen bilder av den!

Skrevet

Sånn da ser jeg litt bedre ut igjen! Er ikke noe gøy å ha bilde av seg selv, Charlize er myyyyye penere!!

Og så fikk jeg endelig å laste opp bilde!

Pusekatten min :hjerter:

Skrevet
Sånn da ser jeg litt bedre ut igjen! Er ikke noe gøy å ha bilde av seg selv, Charlize er myyyyye penere!!

Og så fikk jeg endelig å laste opp bilde!

Pusekatten min :hjerter:

Men det var litt tøftå ha bilde av seg selv, synes jeg!

Og Charlize er jo penere enn de aller, aller fleste, da...

Skrevet

:veldigsur: Snakket akkurat med sambo og da skulle han jobbe natta til uka t.o.m natt til torsdag!! Og jeg klarer ikke sove uten han! Det vil også si at jeg ikke ser han fra mandag til torsdag!! Han jobber fra 19-7 i Oslo og jeg er så vidt hjemme før han drar :cry:

Det er ikke akkurat det jeg trenger før bryllupet! Det er igjen litt å gjøre og så blir ikke han hjemme engang og jeg kommer ikke til å få sove!! :grine:

Ikke det at det er så synd på meg, finnes verre ting enn dette! MEN jeg synes veldig synd på meg alikevel jeg :tunge1:

Skrevet

Huff og huff!!

Du får prøve å se det positive i det istedet: da blir det ENDA deiligere å se hverandre når dere gifter dere..... dere rekker å savne hverandre litt før bryllupet, og hva er vel da deiligere enn å "få" hverandre etterpå?

Jeg har det litt på samme måte selv, jeg har fri de tre siste dagene før bryllupet, mens min kjære må jobbe alle dagene, og til og med kanskje overtid.... Men det får gå!!! Skal jo ha langfri etter bryllupet, og på bryllupsreise rett etter bryllupet, og gjett om vi skal "ta igjen" da!!!

Det går nok fint!!!

Skrevet

Hei på deg, her er jeg igjen! Nå bergynner det jammen å nærme seg, og jeg ser at du har det meste under kontroll - bortsett fra søvnen da :) Du får sikkert så mye å gjøre at det går greit å få sove likevel - krysser fingrene for det. Nå har det seg slik at jeg reiser på ferie på søndag, det betyr at jeg er borte da du gifter deg. Derfor ville jeg stikke innom nå og ønske deg en vidunderlig dag neste lørdag, håper den blir alt du har drømt om og enda litt til :P Gleder meg til å se bilder og høre referat fra den store dagen. Så altså: masse lykkeønskninger til dere begge to, skal tenke på deg der jeg ligger og slikker sol i "langtvekkistan"!

Mange :klem: fra meg.

Skrevet

Blyg- Det går helt sikkert greit, bare håper han ikke blir for sliten! Men vi skal jammmen meg kose oss i bryllupet og på bryllupsreisen! Det skal bli så deilig :kul:

Mikkelbrud- Tuuusen takk! Jeg skal fortelle og dele bilder så fort jeg har muligheten! Jeg gleder meg utrolig mye og ser mest frem til dagen. Har nervene i kontroll foreløpig! Håper du får en kjempe fin ferie og kos deg masse!

Nå er vi der vi skal ha festen og sambo sitter å tegner opp bordplan. Så skal jeg skrive på etterpå. Vi har også satt på sløyfene på gjestegavene og stemplet dem med monogrammet våres!! Det blir kjempe stilig, ser skikkelig proft ut! Jeg tror dette alt i alt kommer til å bli en stilfull dag og det er gøy!

En god :klem2: til alle sammen!

Skrevet

Det høres skikkelig flott ut, og det kribler i magen min på dine vegne :hoppe:

Skrevet

Uhuuuuuu!

I morgen....

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Skrevet

:hoppe:

Nå er du gift, vennen! Og jeg har tenkt på deg hele tiden :-)

Håper dere hadde en uforglemmelig dag! Gleder meg til å høre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...