Gå til innhold

Juni04`s dagbok

April

Anbefalte innlegg

:grine: Tusen takk for omtanken, 9na!

Det går bedre nå, men jeg får sånne perioder hvor jeg er langt nede og alt blir tungt og vanskelig! Jeg må lære meg å se det positive i livet mitt, jeg har vanskelig for det! Når alt kommer til alt har jeg jo mye å glede meg over! Men det er ikke alltid like lett å se det..Det er veldig koselig å se at jeg har venner her inne som bryr seg, selvom vi aldri har møtt hverandre! Jeg setter ufattelig stor pris på det! :klem:

Så gøy at du likte det jeg sendte deg! Jeg synes det er råstilig, all honør til venninnen min! Hun sier hun ikke skal ha noe for det, men det er jo ikke aktuelt! Jeg er bare usikker på om jeg skal gi henne penger eller om jeg skal finne på noe koselig til henne..Hun føder sitt andre barn i slutten av juni og jeg tenkte kanskje det hadde vært fint å få gavekort på et eller annet til henne og som hun kan unne seg etter fødselen. Ellers reiser vi jo til USA og der kan det jo hende de har noe spennende..Tror ikke jeg kjøper noe før det i allefall! Tips tas i mot...

Igjen, 9na-tusen takk!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare hive meg paa 9nas ros av kirkeprogram etc. - de var kjempefine!

Tusen takk for hilsen i dagboken min.

Haaper du har det bedre i dag!

:kose:

Litt stresset hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var forresten å så Starsky and Hutch i går, den var morsom! Jeg prøvde å finne meg noen nye klær og sko, men fant ingenting :-(

Jeg har fremdeles helt angst for kjolen, at den ikke skal passe! Henter den på lørdag tenker jeg og så reiser jeg til sydamen da! Gruer meg..

Har en mistanke om utdrikningslag neste helg :-? Ja, ja det går vel greit det også! Nå er det bare 5 uker til bryllpet! Jeg synes tiden går så ufattelig fort. Synes ikke det er lenge siden det var 9 måneder igjen!!

I dag skal vi hente ringene :hoppe: Må få levert de til gravering, kanskje jeg skal gjøre det også på lørdag!! Må få bestemt meg for hvilken stofe jeg skal ta i sambo sin ring..Hm, tenke tenke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for trøsten juni04 - setter umåtelig pris på det. Jeg har roet meg litt og tenker ikke fullt så mye på det nå, selvom det fortsatt ligger i bakhodet.

Sender i samme slengen en liten :klem: til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mistanke om utdrikningslag neste helg :-? Ja' date=' ja det går vel greit det også! Nå er det bare 5 uker til bryllpet! Jeg synes tiden går så ufattelig fort. Synes ikke det er lenge siden det var 9 måneder igjen!!![/quote']

Ikke gru deg til utdrikningslaget, da! Jeg hadde mitt i helgen og det er en av de beste dagene jeg har hatt! Men jeg er enig i at det er litt skummelt å ikke vite når det skjer!

Men når det først er i gang, er det jo bare koselig! :-)

Jeg får helt tårer i øynene når jeg tenker på alt de hadde stelt i stand! Søtingene....

Så bare gled deg, du. Du kommer sikkert til å få det kjempefint.

Håper du er i bedre humør i dag, du fortjener ikke å ha det vondt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld.

Vi sliter med det samme problemet vi to...den forbaskade vekta!!! :-x

Vi er jo så og si naboer, hva sier du til å bli med på noen gå turer??

Trim hjelper på så mangt, både vekt og humør :-)

Jeg blir med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så koselig med hilsninger!!

Idril, håper det går bra! Det er ikke noe hyggelig å få slike beskjeder! Prøver å sette meg inn i din situasjon og det er vondt..:klem:

SuperC, jeg gleder meg egentlig litt også da! Er spent på hva de har funnet på! Jeg har det bedre nå, sambo er flink med ord og det hjelper! Selvom jeg irriterer meg grenseløst over vekta! Er livredd for at kjolen ikke skal passe, selvom vi syr den ut!! Ser litt sån ut nå :-?

Gloria82, JEG ER MED :Nikke: Jeg har en runde jeg liker å gå, men jeg synes det er litt skummel alene :oops: Og sambo er alltid opptatt :-x og derfor ikke tid til å være meg! Så du kan mer enn gjerne være min reddende engel :rosaengel: Du har jo mobilnr. mitt, så det er bare å sms meg når du vil ut å gå!! :hoppe:

I går hentet vi ringene og de var råflotte!! Jeg er så fornøyd og jeg gleder meg så vanvittig til å ha den på!! Nå må jeg bare finne ut hvilken stofe fra From this moment on jeg skal sette i ringen til sambo! Lurer på om jeg får plass til datoen også! Hans ring er jo større en min, men det blir litt teit om bare han har dato! Hm, jeg ringer gullsmeden jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig hvor mye det varmer når man har så gode venner som dere som stiller opp og trøster når det trengs og er enige i det man selv mener. Særlig når man føler at man :murvegg: mer eller mindre hele tiden.

Sender :klem::klem::klem: som takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk i dagboka mi!!

:P

Ha en fantastisk helg!!

Vi har det egentlig ganske bra, har vi ikke det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jeg har vært å kjøpt kjolen i dag og levert den hos sydama og hun mente den ville passe når hun fikk sydd ut det hun kunne! Jeg har vært så nervøs og hatt mareritt pga dette..Hvis det ikke gikk skulle hun sy inn litt stoff på sidene, så uansett vil det ordne seg! :-) :-)

Levert også ringene til gravering, siden vi vil ha så spesiell og lang gavering, må det håndgraveres og det koster ca. 500 pr ring! Men, men..Regner med det kommer til å stå "I will love you as long as I live" i min kjæres ring! Gullsmeden regna med at det skulle gå!

En bra dag :) Nå skal jeg ut og plante blomster!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phu! Det var godt å høre at kjolen ville passe!

Jeg sitter her og kjenner på hvor trang buksa har blitt i det siste! Nå skal jeg være flink de siste 4 ukene! Det må da kunne gå?

Heldigvis er det snøring i ryggen på kjolen så det får ikke noen konsekvenser for den om jeg går opp eller ned i vekt. Men jeg vil så gjerne kunne være avslappet på bryllupsreisen og ikke bare irritere meg over alt som kunne vært anderledes med kroppen min.

4 uker! Må bare klare det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fra i dag er det full skjerpings fremover!! Jeg vil ikke sy ut kjolen mer enn nødvendig! Åh, som jeg gleder meg!! Jeg er så spent også, på hvordan dagen vil bli..Har jo forbredt så lenge og gjort opp så mange tanker, men uansett så kan man vel ikke forestille seg hvordan helt eksakt blir! :hoppe: Jeg kan ikke få sagt det nok hvor mye jeg gleder meg!!! Og ikke minst til bryllupsreisen!

I dag har vi vært sammen 9 år og 11 måneder!! Morsomt..

Når vi først begynte å prate om bryllup, så var ikke sambo så ivrig. Virket som om det var jeg som pushet på mest og min "feil" at vi planla bryllup, for han var ikke så interessert egentlig! Men nå så sier omtrent hver dag at han gleder seg til bryllupet og at det viktigste er at vi blir gift..Men han nevner også det da, at han hadde visst da det han vet nå om alt styr og kjas, så ville han valgt en annen form for bryllup!! Har mest lyst til å reise bort jeg også, men jeg får ikke være så lettskremt! Jeg tror dagen skal bli bra jeg..Og så driver han og nevner babylagingen etter bryllupet :sjarmor: Snakket om at om et år, så er vi jo kanskje en til etc. :hjerter: Sånt betyr faktisk mye for meg!!

33 dager igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[Og så driver han og nevner babylagingen etter bryllupet :sjarmor: Snakket om at om et år, så er vi jo kanskje en til etc. :hjerter: Sånt betyr faktisk mye for meg!!/quote]

Klart det betyr mye!

Det er jo sånne ting som betyr noe. :hjerte:

Så flott at kjolen passet!

Da er vel det meste klart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Fint å se at andre deler min oppfatning :wink:

Tror det meste er på plass jeg..Bare sånt småpirk igjen! Venter fremdeles på svartkort-15 til tror jeg! Og svarfristen er på lørdag..Argh, hvorfor kan ikke folk bare svare med en gang, de vet vel stortsett om de kan komme eller ikke!! :evil:

Jeg kan ikke fatte at JEG skal gifte meg..Det hele virker så uvirkelig!! Men nå er det 4 uker igjen!! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa fint at kjolen kommer til aa passe! Den er nydelig, du blir sikkert en vakker brud!

Det naermer seg med stormskritt naa...4 uker er jo ingenting! Du faar prove aa ikke stresse for mye fremover, da (men du har vel det meste unnagjort!)

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen skal prøves igjen den 28. mai..Det blir spennende!

Det meste er unnagjort ja, men det er litt småttri som gjenstår! Har bestilt time til håret- skal stripes, skal også ha sånn spray på brun uten sol greier hos en hudpleiesalong! Det blir morsomt!!

Deilige dager i vente..Hadde man bare sluppet å jobbe :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...