Gå til innhold

Juni04`s dagbok

April

Anbefalte innlegg

Åh, det blir så spennende, 9na!! :hoppe:

Gleder meg til å følge deg der også jeg!! Er jo ikke sikkert det skjer noe med meg før du begynner heller..Jeg hadde blitt dårlig av å jobbe der du gjør, hadde sikkert kidnappet en av dem :ler: :oops:

Vi får være litt tullete sammen, jeg hører hvrtfall gjerne på baby-prat :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var hos presten i går og det gikk så bra! Jeg har fått vielsen akkurat slik jeg vil. Den blir flott og personlig og preget av kjærlighet til hverandre :hoppe: Jeg er kjempe fornøyd!

Sånn ser vielsen vår ut:

* Inngang

Trumpet Voluntary

* Solosang

Det Vackraste

* Inngangsord

* Salme

Kjærlighet fra Gud

* Skriftlesning

1. korrinter brev kap. 13 (hele)

* Prestens tale til brudeparet

* Salme

Å leva, det er å elska

* Ekteskapsinngåelse

* Overrekkelse av ringer

* Forbønn

* Solosang

From this moment on

* Velsignelse

* Utgang

Canon i D-dur

:hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i min dagbok. Det er fortsatt et par år til det er min tur, men følger med på alle dere andre som snart skal i ilden. Lykke til og gratulerer så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei juni04!

Legger igjen en hilsen i dagboka di! Vi skal begge gifte oss i juni og skal begynne prøvingen samtidlig.

Jeg begynner å bli babysyk, jeg også!

Det blir utrolig spennende fremover! Jeg både ønsker at tiden skal gå fort så vi får en spire i magen snart, og at den skal gå sakte så jeg får kost meg i tiden før bryllupet og før jeg sitter "fast" med barn...

"Planen" for vielsen ser kjempefin ut! Det kommer til å bli såå bra.

Det begynner å nærme seg nå! Det kiler i magen!

Og utdrikningslaget nærmer seg og! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik! :ler:

Ha en riktig så fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::vinke: Åh, så spennende med "nye" fjes!!

Tusen takk, Idril! Tiden går kjempe fort, bare vent og se- plutselig er du gift du også og du trodde det var lenge til :wink: Jeg gleder meg masse!!

Så gøy at vi er flere, SuperC! Vi gifter oss jo bare en uke etter dere, spennede! Jeg er bare redd jeg skal stresse for mye, hvis jeg ikke blir gravid i første runde!! Men jeg har jo lest ørten ganger at så fort man tenker at man ikke skal stresse, så skjer blir man gravid!! Så jeg må bare tenke at det kommer når det kommer!! Men det er ikke så lett for en kontrollfreak :( Men jeg MÅ bare..Godt å se at vi er flere hvertfall og det er en spennede tid vi går i mot!! 50 dager til bryllup i dag :o

Når vi var hos presten i går, så var han så imponert over at jeg var så godt forbredt og hadde klare meninger om alt :oops: Bridezilla jeg?? Neeeida.. :roll: Han synes vielsen vår ble så vakker :-) og da blir jo jeg bare ennå mer spent! Vi øvde litt i kirken og jeg prøvde å forstille meg så godt som mulig! Det forresten 34 skritt fra døra og opp til trappa før alteret :ler: Gleder meg kjempe mye og jeg tror dette blir veldig fint! :hoppe::hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare redd jeg skal stresse for mye' date=' hvis jeg ikke blir gravid i første runde!! Men jeg har jo lest ørten ganger at så fort man tenker at man ikke skal stresse, så skjer blir man gravid!! Så jeg må bare tenke at det kommer når det kommer!! Men det er ikke så lett for en kontrollfreak :([/quote']

Akkurat sånn har jeg det også! Når jeg tenker så mye på det allerede nå, før vi har begynt, kan jeg bare tenke meg hvor mye det kommer til å bli så fort vi setter i gang! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer jeg for aa avbryte all prat om babyer... :sjarmor: Neida, bare lurte paa om dere har bestemt hva som skal leses fra det gamle testamente?

Ser ut som dere faar en kjempefin vielse, hvertfall!

Ha en god helg - vi mailes/sees paa kg!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i orden, Popelka, dette er jo en bryllupsdagbok foreløping! Men det er jo så koselig med litt babyprat også..

Presten sa at siden vi valgte hele 1. korinter brev kap. 13, så kunne vi bare ta det! Vi drev og skulle velge fra Gamle testamentet, men så sa han at det var greit! Vi tok bare 1.kor. brev! Så han var jo kjempe real sånn da, jeg synes hvertfall det er greit! Passer meg veldig bra..

Håper vennene dine bare driver en bløff, men jeg skjønner at du blir lei deg! Jeg har fått greie på når utdrikningslagt kanskje skal være, men sambo jobber sannsynligvis de tre siste helgene før bryllupet..Så jeg hadde kanskje håpet at de forhørte seg med oss først! Men mamma skulle si i fra, så de eneste mulighetene nå er 8. og 15. mai :o :-?

SuperC, hvordan skal dette gå?! :ler: Vi får nok avlede hverandre litt, finne på masssse andre ting å tenke på!! Akkurat som om det er så lett, når man har satt seg noe i hodet :roll:

Ha en flott helg, alle sammen!

Klem, klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :o :hoppe:

Fikk akkurat mail med utkast til kirkeprogammet fra venninnen min og hun er bare helt rå!!! Det ble så fint!!! Ah, jeg gleder meg til å bruke det!! Hun er så utrolig dyktig og det er laget på samme måte som invitasjonene våres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi så på TvNorge i går - det så jo skikkelig luksus ut på båten deres, da!!

Jeg er misunnelig..... :wink:

Neida, men dere kommer garantert til å storkose dere på den båten, det så jo ut som om det var noe for en hver smak der? Og så mange fine øyer som den var innom!

Har dere hørt noe fra C, venninnen min, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Vi skal ikke seile den ruten, men vestre Karibien..Men båten så helt fantastisk ut! Gleder meg, men har fått litt angst for at det kanskje kan være orkan på den tiden der! Har hørt begge deler..At det er lavsesong og så har jeg hørt at det er høysesong! Men med tanke på RCCL sine reklamer, så er det høysesong og da kan det da vel ikke være orkaner etc :klø:

Skal møte C ved kirken vår i morgen, det blir spennede!!

Var og prøvde undertøy til bryllupet i dag og det var ikke gøy!!! De har jo ikke størrelser som passer meg!! Åh, som jeg hater og være tjukk!!! :kjempesinna: Jeg har mest lyst til å avlyse hele bryllupet!! Jeg klarer ikke å føle meg flott når det tyter ut, både her og der! Ny klær trenger jeg også, men finner ingenting!

:evil: :-x :sinna::frustrert::kjempesinna::sinnatagg::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUKK....

Nå nærmer det seg tilpassing av kjolen og jeg har ikke gått ned så mye og det jeg gikk ned er på vei tilbake! Jeg er redd for at kjolen ikke kommer til å passe meg når den blir sydd ut og jeg nekter å finne meg en ny kjole... :-x Jeg er så vanvittig dum som ikke har gjort noe med dette før, det er full og helt min egen feil og jeg skjønner virkelig ikke hva jeg tenker for noe????!!!!

Hun fra brudesalongen ringte meg i dag og lurte på hvordan det gikk med meg og jeg sa det ikke gikk så bra. Hun sa hun hadde ei annen ei som var interessert i kjolen jeg skulle ha, men jeg SKAL ha den!!

Tenkte jeg skulle ta en runde med Cambridge igjen, bare noen uker nå for å gå ned litt til mot bryllupet! Vet jo at det ikke er så bra, men den funker hvertfall kjapt og det er det jeg trenger nå!!! Sist var jeg superstriks og da gikk jeg ned mye, så det er jo lov og håpe nå også!!

Men hva gjør jeg hvis kjolen ikke passer, når den er sydd ut maks?? Hm, tror jeg skal la være å tenke sånne tanker nå! Håper jeg kan juble ut her om noen uker..Hvorfor lærte jeg ikke sist, jeg byttet jo kjole nettopp fordi jeg ikke greide å gå ned og så gjør jeg det samme igjen!! Er det mulig? :murvegg::flau::sur::klaske: :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, jeg kjenner meg så igjen i frustrasjonene dine over vekta....

Jeg var kjempeflink fra februar og gikk ned over 10 kilo, men nå har jeg lagt på meg 4 kilo allerede...

Jeg tenker hver kveld "æsj i dag har jeg ikke vært noe flink, men i morgen, i morgen, da skal jeg skjerpe meg!" Men... Du vet kanskje hvordan det går...?

Har noen uker igjen så jeg kan jo gå ned de 4 kiloene, men jeg har liksom ikke helt lyst heller. Det er så mye koselig som skjer fremover, med fester og 17. mai og fint vær med utepils og is...

Det er ikke lett!

Vi får heller prøve å bli fortrolig med hvordan vi ser ut, og heller prøve å leve et sunt liv.

Ha en fabelaktig helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt på bølgelengde med deg!! Hadde det bare ikke vært for den jæv¤% kjolen jeg må inni! Skal virkelig slappe av, den dagen jeg VET den passer!

Ha en super helg! Jeg skal kose meg :hoppe:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Hei vennen!

Nå drar jeg snart hjem til senga mi etter en lang kveldsvaktuke - det skal bli deilig med fri! Tror ikke jeg kommer til å være så mye her inne til uka... (les dagboka mi så skjønner du hvorfor)

Skjønner godt at det ikke er noe morsomt å tenke på kjolen som du må komme inn i. Er det mye du må ned, da? Hvis det er snakk om under 10 kilo, så kan du klare deg med en pulverkur, feks.

Håper i hvert fall at det ordner seg for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig å lese om deg i dagboken din da, vennen!! Går jo ikke an å få sånne kontrabeskjeder..Skjønner akkurat hvordan du føler deg! Håper det ordner seg!

Det skal nok ordne seg med kjolen! Jeg må gå inn noen cm og det skal jeg få til! Så du i DT i går forresten? :sjarmor:

Svigermor har nå 14 dager før svarfristen funnet ut at hun ville invitere 2 til :roll: Hun hadde tenkt på det lenge da... :roll::roll: Det er helt i orden for meg om de andre kommer, det spiller ingen rolle! MEN vi har spurt de 2-3 ganger om det var noen spesielle de ville be, men neida det var det ikke!!! Hun skulle hvertfall ringe i dag da og høre med de..

I dag skal jeg ha prøvetime hos sminkøren min sammen med forloveren min, hun skal ha sminkekurset som hun fikk i bursdagsgave av meg! Gleder meg, det blir kjempe gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat sms fra svigers og da hadde hun ringt og jeg skulle sende dem innbydelse..To fra eller til spiller jo ingen rolle! Men jeg gleder meg til å få alle svarkortene jeg for jeg VIL ha ferdig bordplan snart!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en innbydelse gikk ut i går..Pappa ville be et par til også!! Ja, ja samme for meg! Jeg skal ikke betale festen :sjarmor:

Fikk tre svarkort i går, to ja og et nei! De med nei`n kunne ikke fordi mannen skulle operere i begynnelsen av juni og hun ville ikke gå alene..Men det kan hende mamma får overtalt henne, det kommer en annen dame alene også og de kjenner hverandre så de kan jo evt gå sammen!

I går var jeg så deppa og lei meg pga vekten min, føler meg venneløs og jeg er konstant blakk..Det gikk så langt at jeg faktisk tenkte på hvordan jeg skulle formulere avskjedsbrevet :-? :cry: Sendte sms til min kjære om det og når han kom hjem bare holdt han rundt meg og sa at jeg måtte ikke tenke sånn, vi skal gifte oss og han elsket meg så utrolig mye! :grine: Uff, jeg må vel heller bare prøve å glede meg over det positive og de gode tingene som finnes i livet mitt!

I morgen skal vi hente ringene våre og jeg gleder meg kjempe mye! Jeg burde hente brudekjolen i dag eller i morgen og få rest til sydamen! Jeg drømte at jeg prøvde den i natt og den satt som et skudd :-? Men det er jo akkurat det jeg vet at den ikke gjør :roll: Uff, jeg gruer meg jeg!!

Tenkte jeg skulle få med sambo på kino i Sandvika i dag jeg! Hm, lurer på hva vi skal se.. *sjekke nettsidene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg blir skikkelig bekymret når du skriver sånn...

Det er mulig jeg overdriver nå, men jeg vet av erfaring at slikt skal tas på alvor!

Så bra at kjæresten din kom hjem til deg med en gang.

Tusen takk for mailene forresten.

Invitasjonene, programmene og bordkortene var råstilige!

Jeg tenkte jeg skulle skrive det her i stedet for på mail, sånn at alle kan lese det! Veldig, veldig fine var de!

Håper du føler deg bedre nå, men ikke nøl med å ta kontakt med hjelpeapparatet hvis du trenger det. Det mener jeg virkelig.

Tanker som det, hvis det er noe man har jevnlig SKAL man ikke bære på alene og det blir alltid tatt på alvor.

Jeg har forholdt meg til dette mange ganger tidliger i jobben min, så jeg vet hvor opptatt man er av det.

Alvorlig hilsen 9na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...