Gå til innhold

Juni04`s dagbok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og der var en hilsen fra Blyg..

*jeg må lese mer nøye her* :-x

Jeg tror hvertfall jeg har kontroll på det meste, det føles sånn! Kom på at jeg må kjøpe bok og klistremerker til de som skal være gaveåpnere! Nå har jeg spurt de tre jeg ville ha og alle tre har svart ja..

Jeg hadde også tenkt at jeg skulle ha en liten aktivitetssak til brudebarna! Gutt og jente på 9 og 8 år.. Har ennå ikke fått snakket med mora til gutten ennå, vi bør jo nesten finne et antrekk til han snart også! Regner med at det blir sjakett, hvis han vil gå med det da..

Tusen takk for oppmuntringene! Jeg vil også at bryllupsdagen skal være den beste i mitt liv, uavhengig av disse jæ... kiloene!! :-? Men det blir det nok helt sikkert! Jeg gleder meg hvertfall helt vilt :danse::hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der hadde du rett instilling på plass.... :)

Jeg må jo innrømme at jeg ijakttar meg selv litt ekstra for tiden, og håper at kiloene kun går en vei---NEDOVER. Ellers får jeg innimellom helt "angst" jeg også, med tanke på å gå opp kirkegulvet, med all den fokusen, og da skulle jeg ønske at vi heller giftet oss i Paris eller noe, på et stille og rolig sted, men jeg tror jeg hadde angret senere i livet, for det er jo dette som er "pike-drømmen", så vi får bare fatte mot, og komme oss på rett spor igjen.

Lykke til videre i allefall!!! :):):):)

Skrevet

Sånn tenker jeg også..Er litt redd for å gi opp "pike-drømmen", for jeg tror jeg ville angre senere hvis jeg ikke gjorde det sånn nå! Det går helt sikkert greit..Det er jo bare folk vi kjenner!!

Men jeg begynner å bli litt lei stadige spørsmål som " har du begynt å bli nervøs"..Har jeg noe å være nervøs for? Jeg GRUER meg til å gå opp kirkegulvet, men tror ikke jeg nervøs for noe spesielt! Kirkegulvet er det eneste jeg ikke ser frem til ellers gleder jeg meg supermasse til alt annet!!

Disse ekstra kiloene er ikke morsomt, sambo har begynt å mase igjen!! :evil: Men jeg satser på at jeg går ned etter et evt. svangerskap..Utsette alt jeg kan, det er meg det :roll::murvegg: Gidder ikke leve livet som en evig slankekur!!

Masse lykke til til deg

Skrevet
Jeg har bursdag i morgen, i dag er min siste dag som 24år...
Skrevet

Da får jeg være den første til å gratulere deg med dagen!

Hipp, hipp, hurra!!!

Tenk, halvveis til femti! :wink:

Jeg har forresten bursdag i morgen...Ett år eldre enn deg!

Ha en kjempefin bursdag i dag! :)

Klem, 9na.

Skrevet

Gratulerer såååå mye med dagen, vennen! Håper du får en kjempefin dag og at den blir bedre enn i går!

... ikke la dumme menn på jobben ødelegge for deg!!

Bursdag i dag, bryllup om noen få-få-få uker og så skal du til å lage baby!??! Du har MYYYE å glede deg til!!!

Ha en superfin bursdag!

Klem!

Skrevet

Tusen takk for hilsner!

Snille dere er!

Nå skal jeg hjem og feire :hoppe:

Skrevet

Gratulerer med dagen, Junibrud! Kos deg i kveld - rakk deg vel ikke foer du dro hjem fra jobb :oops: - men ha en avslappende og romantisk aften med din kjaere :kline:

:klem2:

Skrevet

Tusen takk for hilser, så koselig dere er!

Jeg fikk et spesialdesignet hjerte i diamanter av mamma som hun ville jeg skulle bruke til bryllupet! Av min kjære fikk jeg enda en diamant til allianseringen min..Så da er jeg oppe i 5 steiner :hoppe:

Mye som skjer fremover nå, lmari og jeg gleder meg kjempe masse! :danse:

Skrevet

Hei du!

Hvordan går det? Har dere begynt å få noen svar på invitasjonene deres?

... du er klar over at det er mindre enn 2 måneder igjen, antar jeg? ;)

Takk for koselige ord på sms i går - det var hyggelig sagt av deg!

Skrevet

Ville bare si "hei paa deg"! Haaper du har en fin dag i dag!

klem

Skrevet

Hei, hei :vinke:

Vi har fått endel svar til bryllupet, de fleste kommer! Men mormor er blandt de som har sagt nei :evil: :grine::kjempesinna::sjokkert: Hun blir vel sikkert med, men hun er så jævla sta! Hun mener hun er for gammel og så er det så mye folk etc etc..Hun er den eneste besteforeldren jeg har igjen og jeg blir kjempe skuffa hvis hun ikke kommer!!! Men hun har vær så god bare å stille opp :Nikke:

Tida fremover går super fort, jeg tror jeg har alt under kontroll! Har en mistanke om at det blir utdrikningslag på meg :-? Fikk melding av forloveren min i går og da lurte hun på nr. til sambos forlover(hun burde jo ha det selv, de hadde en liten fling i fjor sommer :ler: ) og så snakket jeg med søskenbarnet til mamma i går og hun sa at hun ikke ble med, det passet ikke den helgen, men hun skulle ringe forloveren min!! Gjett om jeg har angst :sjokk::forvirra: Forloveren min jobber annenhver helg og frem til bryllupet er det da kun 3 helger igjen!! Kanskje sambo og jeg skal finne på noe de tre helgene.. :sjarmor: Uff, jeg er så redd for hva de finner på til meg og ikke minst sambo..

Skrevet

Hei Juni!

Mormoren din hoeres nesten ut som farfaren min...han er ikke sikker paa om han kan komme, det er saa langt aa dra etc...men han drar gjerne paa cruise og utenlandsferier minst fem ganger i aaret! Men hva med aa proeve aa fortelle mormoren din at det hadde betydd mye for deg om hun kom? At hun er en av aeresgjestene og at det ikke blir det samme uten henne?

Takk for oppmuntrende hilsen i dagboken min, forresten! Tror du har rett - vi har vel noe som paa engelsk kalles "teething problems". Litt startvansker, men det skal gaa bra! Vi har bestemt oss for aa ikke diskutere noe viktig/starte krangel om kvelden - da er vi saa trette og det blir bare tull!

Ha en riktig fin dag!

Onsdagsklem

Skrevet

.. så klart du skal få utdrikningslag!!

Forsøk så godt du kan å ikke tenke så mye på det - det er liksom ingenting du får gjort med det likevel! ;)

Skrevet

Jeg har prøvd alt med henne, men vi er heldigvis ganske vrange resten av slekta også og de synes det er uhørt at hun ikke kommer! Så jeg regner med at det ordner seg, hun storkoser seg som regel bare hun kommer seg ut!! Svigerinnen hennes kommer også sannsynligvis alene og jeg tenkte jeg skulle sette de sammen og jeg vet begge vil få det kjempe fint!

Klem

Skrevet
.. så klart du skal få utdrikningslag!!

Forsøk så godt du kan å ikke tenke så mye på det - det er liksom ingenting du får gjort med det likevel! ;)

Forloveren min bør finne på noe koselig til meg, ellers synes jeg synd på henne :sjarmor: Synes det høres bedre ut med Bridal shower jeg..Jepp, blir spennede å se også da, hva de finner på!! Men jeg skulle ønske jeg hadde en sånn som deg med meg da! Tenker litt på det å ta bilder etc, etc..Men det er jo meg som er sånn :roll: Du vet jo oss to-tvillingsjeler! Jeg er overbevist :ler:

Skrevet
Jeg har prøvd alt med henne, men vi er heldigvis ganske vrange resten av slekta også og de synes det er uhørt at hun ikke kommer! Så jeg regner med at det ordner seg, hun storkoser seg som regel bare hun kommer seg ut!! Svigerinnen hennes kommer også sannsynligvis alene og jeg tenkte jeg skulle sette de sammen og jeg vet begge vil få det kjempe fint!

Klem

Det var en lur ide!

Skrevet

I dag skal vi til presten..Jeg er kjempe spent, gleder meg til å høre hva han har å si! Snakket litt med sambo i går om hvorfor vi giftet oss i kirka etc og vi fant ut at det var mest for tradisjon. Han er overhodet ikke kristen, mens jeg, tja, jeg vet ikke helt hva jeg er! Jeg tror det er noe der ute, men jeg vet ikke hva..Har veldig tro på skjebnen jeg da, jeg mener det er en mening med alt!

Jeg ville ikke giftet meg hos sorenskriveren eller lignende, da er foreløpig kirken eneste alternativ for oss! Vi kunne reist utenlands, men det er noe vi har funnet ut nå!! Uansett så er det for sent og jeg vet at jeg aldri vil komme til å angre på at jeg valgte kirken..Det er det som er bryllup for meg, selvom det frister med bryllup på en øde strand i solnedgangen! Det er jo sånt man kan gjøre hvis man skal fornye løftene sine, noe jeg synes er romantisk og jeg elsker jo alt sånt :ler:

Ellers kommer det stadig svarkort, foreløpig er det 6 stykker som ikke kommer! Tror jeg er litt for rolig, for jeg er sikker på det egentlig er ting jeg burde stresse med nå!!

Neste uke skal jeg ringe sydamen, bare håper vi får lagt ut kjolen nok og så skal jeg ringe fotografen, vi skal reise å se der vi skal ta bilder. Og så skal jeg ringe tremenningen min og få hentet ringene mine :hoppe: Åh, jeg gleder meg så sinnsykt!!!

Skrevet

Gøy å se at vi er fler som er utålmodige snart-prøvere(tråden om hvordan tenke på noe annet i prøvetiden)!

Jeg har riktignok ikke kjøpt noen klær ennå, men hver morgen på vei til jobb går jeg forbi Babyshop og en annen barnebutikk i Ullevålsveien og kikker på alle de fine vognene og blir helt tullete.

Og så drar jeg på jobben, og der er det som du vet enda verre! Eller bedre? Bare babyer så langt øyet kan se... :ler:

Jeg gleder meg voldsomt til å kunne begynne!

Og du kan jo begynne før meg, heldiggrisen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...