sebra Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Hva er det som er viktig når dere velger en venn med fordeler? sånn bortsett fra at det er en person dere liker og sånn, og bra sex. Og hvordan klarer dere og holde følelsene i sjakk? hvordan kommer dere frem til hva dere er?eller bare lar dere vær å snakke om det? Ble mange spørsmål gitt. Jeg prøvde meg på det her med en kar, men vi snakka aldri om hva vi var ute etter, så jeg synes det ble for skummelt og ikke vite hva han ville og droppa hele greia. Og ikke klarte jeg og ta det opp med han heller, tilfelle han skulle være ute etter noe annet og jeg sliter/sleit med forpliktelsesangst.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Om det kun er sex så hold det på det nivået og ikke begynne å blande inn film, kosekvelder, kino osv for da blir det fort uønskede følelser.
Gjest brutal_mann Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 Du lager en nettprofil og skriver i klartekst at du vil ha en å knulle ved behov. Verre er det ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå