Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I gårkveld/natt med min unge spenstige elsker.   Meget vellykket som vanlig 

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

3 dager siden. Var ikke spesielt fantastisk, men tilfredsstillende nok. Det spiller nok er rolle at jeg er litt lite mobil etter en operasjon i et ben. Tok saken i egne hender etterpå. Han sovna. Gift. Håper på en ny runde i kveld, kanskje teste en ny stilling eller noe.

Anonymkode: eb2be...303

AnonymBruker
Skrevet

2017🥺 Husker ikke helt hvordan det var.

Anonymkode: 65294...1f2

AnonymBruker
Skrevet

Onsdag. Som alltid helt amazing 🤩

Anonymkode: dd790...85e

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

I går kveld. Jeg lå på magen i senga og han lå over meg. Fingret meg samtidig som han gled rolig inn og ut. Overraskende digg og begge kom ganske fort.

Anonymkode: 0778d...04c

AnonymBruker
Skrevet

I går, men min deilige varme sexy ....hva vi nå enn er.  

Anonymkode: 9e9cf...5e2

AnonymBruker
Skrevet

Pekken glei ut i den avgjørende øyeblikket som vanlig....

Anonymkode: c4c64...b32

Gjest Hottentått
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Pekken glei ut i den avgjørende øyeblikket som vanlig....

Anonymkode: c4c64...b32

Hahahahahaha det er så nedtur det!!😆

AnonymBruker
Skrevet

Tror det var i oktober eller november 2021. Husker ikke..

Anonymkode: d742e...093

AnonymBruker
Skrevet
Miss91 skrev (På 20.4.2022 den 22.03):

På søndag, med min fantastiske ff 🤩

får inntrykk dere bør være kjærester...

Anonymkode: 121f4...5a4

Skrevet

I slutten av januar. Ons, hadde date og etter mye roting ble det soverommet til slutt. Morsom og leken roting men på soverommet tror jeg han skulle dra frem alle triksa i boka så ble bare kleint 🤣sykt deilig kropp, veltrent fyr på 25😁men ble bare rot🤷‍♀️🤣lærepenge til meg selv ons er fortsatt ikke min greie! Men var jo litt morsomt likevel😊vi hadde sykt bra kjemi sånn fysisk som to magneter så klarte ikke helt holde meg unna. Men vet jo jeg egentlig ser mer etter den mentale nærheten og en relasjon. Litt Morro og tull må man ha seg likevel 😊

Skrevet

September 2011 

Skrevet

I går kveld! Alltid like deilig å bruke en del av kvelden til det 😊

Skrevet

20 mars…sjelen forlot kroppen og jeg begynte å gråte 🤯. Sykeste jeg har vært med på og jeg vil ha mer! 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

I går, med hun jeg dater. Det var fantastisk, men jeg er litt for stor for henne, så litt startvansker ble det. Men det endte veldig godt. 😄

Anonymkode: e903a...669

AnonymBruker
Skrevet

For to netter siden -og det var kjempekos! Vil ikke si amazing, jeg hadde ikke hatt sex på over to år og ja, jeg er vel litt rusten. ;) Men han var/er så fin! Følte det som om jeg var i lykkeland der og da, tenker masse på ham enda. 😊 Ja, en veldig fin fyr virker det som, både på innsiden og utsiden, han er kjekk, interessant, smart, kreativ, rolig, -kjenner flere jeg kjenner (og det føles trygt og godt noe jeg trenger å føle på) og bor ikke langt unna meg. Gleder meg til vi møtes igjen for å bli bedre kjent, så får vi se om det er noe der. Tror jeg kan si at jeg digger ham uansett hvordan det går mellom oss!

Anonymkode: 07cea...0ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel mellom 8-10 år siden. Og det var en kjapp opplevelse. Har etter dette bare runka, orker ikke den flauheten igjen

Anonymkode: 4b502...7c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...