Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usikker på hvor lenge siden, ett par år kanskje :klo: Orker ikke ons og har ikke tid til kjæreste eller å jakte på kjæreste så da blir det sånn frem til jeg har tid...

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Kjetil S har ikke vært her siden han starter tråden i juni i fjor. Han skulle bare vite hvor populær den er blitt :).

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde sex for et par timer siden og det var deeeeeilig ;) hehehe!

Skrevet

Må bare spore litt av her..minner meg om hun venninden som var på festival og hadde seg med en fyr. Skulle tusle stille tilbake til sitt eget telt på morgenen hvorpå hun hører fra naboteltet "vent, må bare se hvem hun er" :ler:

Heheh føler seg ikke særlig høy i hatten da altså :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Deilig morgensex med en kjekkas. Mhm....

Anonym poster: b282538a442a04b0c65fcfffe6b63da7

Gjest Skogmann
Skrevet

Sugde pupp og fikk en runk. Supert!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Natt til igår/igår morges...det var ikke dumt, men varte kort :(

Anonym poster: 5a33b7d0dc26d5a5fd827484802e37f4

Skrevet

En herlig stund tidligere i dag. Og masse kos etterpå :)

Skrevet

Sist var under morgendusjen idag. Ukomplisert men godt :)

Gjest sardintroll
Skrevet

I morges, med en god venn. Vi tok en lang joggetur sammen, og fant et usjenert sted. Utrolig pirrende, og godt. ;)

Skrevet

Husker ikke :tristbla:

Gjest "gjest"
Skrevet

Lørdagen.

Trodde det skulle bli standard ONs, men det ble rått og vilt og vi holdt på i nærmere tre timer, bittelitt kos, litt cola i koppen og søvn og så ble det nye tre ville timer.Klær og smykker overalt på gulvet her. Avsluttet med litt kosing og klemming i sofaen før han dro hjem.

Skrevet

I dag på sofaen hos noen vi er på besøk til :P

Skrevet

1 time før jeg måtte løpe til toget så det var klokka 7 på morran i dag! og det var veldig deilig og vi holdt på 45 minutter og blant annet i favorittstillingen min med dama på topp ridende i det tempo ho selv har lyst til å holde ;)

Gjest sardintroll
Skrevet

Tok uskylden til en kompis i natt. Han klarte ikke å holde seg så lenge, stakkar. :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Deilig morgensex med en kjekkas. Mhm....

Her også - deilig morgensex med en kjekkas jeg har vært sammen med i 4,5 år. :rodmer:

Anonym poster: 144e0d4a0a9d0c9cf4d6bcd60f602cfd

Skrevet

Tok uskylden til en kompis i natt. Han klarte ikke å holde seg så lenge, stakkar. :P

Hvor gamle er dere?

Gjest sardintroll
Skrevet

Vi er begge 16. Og vi brukte "nisselue".

Skrevet

Tirsdag, før jobb, på sofaen med min forlovede! Var rimelig digg! :rolleyes:

Skrevet

Igår i dusjen :) er så "heldig" at samboern min finner meg mer tiltrekkende som gravid, litt slitsomt når han ikke klarer å vente litt så jeg i det minste rekker å gå inn i dusjen da :P det var veldig godt, men lurer sånn på en ting, han kommer mye fortere i dusjen enn i senga? Hmm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...