Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg lurer på om Kjetil S, TS, har fått seg dame og kose med. Han har ikke vært her siden juni ifjor :ler: .

Skrevet

August 2011. Klarte ikke å sitte på et par dager.

Etter dette har jeg ventet 10 mnd på han som skulle bli drømmeprinsen. Fikk ikke kapret han likevel, hvor det kom en blond og vakker jente inn i bildet i siste sekund og ødela alt. Men han skulle bare visst hvor mange mnd med sex jeg har ofret for ham.

Og jeg som skal ut i morgen for første gang på lenge. Hadde planer om å få slept med meg en hingst inn i skogen, men så får jeg mensen.

• Liker 1
Skrevet

August 2011. Klarte ikke å sitte på et par dager.

Etter dette har jeg ventet 10 mnd på han som skulle bli drømmeprinsen. Fikk ikke kapret han likevel, hvor det kom en blond og vakker jente inn i bildet i siste sekund og ødela alt. Men han skulle bare visst hvor mange mnd med sex jeg har ofret for ham.

Og jeg som skal ut i morgen for første gang på lenge. Hadde planer om å få slept med meg en hingst inn i skogen, men så får jeg mensen.

Maks uflaks! Men det fins jo menn som liker å kjøre brannbil :P

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hadde sex i dag tidlig og det var herlig !! :D

Endret av Mau5
Skrevet

Nå nettopp, og det var fantastisk!

AnonymBruker
Skrevet

I går kveld. Og det var så utrolig deilig at jeg kommer til å gå rundt å smile resten av dagen :)

Anonym poster: 7cc5231e9b815adfae1313fab6f7651f

Skrevet

I går kveld, i baksetet på en bil.. Med en fyr jeg møtte kun for sex :P

Det var NICE, men ble klamt inni bilen :fnise:

Skrevet

Har pult med en kompis helt siden jeg var ferdig på skolen i går, var utrolig deilig, men er litt sår nå. :fnise:

Trodde du hadde kjæreste jeg :P

Anyways, jeg hadde ett etterlengtet knull på onsdag :)

Godt :)

Skrevet

En kjapp runde før kjæresten reiste bort på fredag!! Han kommer hjem i daaaaag! :strix:

Gjest kittycat
Skrevet

Ikke hatt sex siden september! Savner det, håper fyren kommer ut av rehab snart <3

Det var andre gangen vi hadde sex, første gang i skogen spontaant<3

Han kom innpå rommet mitt (han er fostersønnen til min fostermor sin mor) og vi ble begge ganske turned on etter hvert. Tok en blow job for første gang og elsket det! Eller smaken.. holdt på å brekke meg, men han var så fornøyd. Så han inn i øynene mens jeg gjorde det og savner kuken hans hihi. Men savner mest hele fyren..

Så fingret han meg og tok doggy i sengen lent opp etter veggen. Fostermoren min satt i stuen og ante fred og ingen fare, haha :)

Skrevet

2 uker siden. Det var .. ganske merkverdig. Å vite at jeg skulle gå så lenge uten å få noe. (HEHHE)

Kjæresten er bortreist i 4 uker, så jeg har en sextørke...

Gjest Dagdrømmer
Skrevet

I begynnelsen av mars en gang, helt grei sex. Har skikkelig sex-tørke så FML.

Skrevet

5 minutter siden! Beste i verden. Endelig kjærest hjemme.

Skrevet

I går kveld, i dusjen. Det var kjempedeilig. Han satt, og jeg satt på huk foran han. Det skal gjøres fler ganger, for å si det sånn :lur:

AnonymBruker
Skrevet

Over en uke siden, og han er bare et par hundre meter unna, jeg ser ham flere ganger daglig... Går snart på veggen av frustrasjon... For det blir minst en uke til uten... :kjefte:

Anonym poster: 50588aec2d5b355af86bf38cee1996b2

Gjest Raindrops
Skrevet

Såppas lenge at jeg nesten har glemt hvorfor jeg syntes det var en god idé.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

To ganger i dag, og det var veldig bra !!

Anonym poster: 35200479b6308f48fd19d42290353177

Skrevet

I morrest. Og det var bra. Vibrator å oralt på henne til hun kom, deretter doggy all the way home:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...