Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

igår, jeg slikket til hun kom. Jeg var helt våt rundt munnen, og det tente meg enormt. Etter å

på rotet vi mens jeg pulte henne oppå biljard bordet. Syyyykt digg :)

Skrevet

Igår natt:D Herlig! namnam<3

Skrevet

Igår morges med mannen min.

Etter forholdene (trøtte, han kom fra nattevakt, jeg var nylig våknet) var det perfekt.

:)

Skrevet

I går kveld, og det var helt fantastisk! Aldri vært så bra :sengekos:

Gjest birry93
Skrevet

Skulle hatt samleie lørdag kveld, men typen var så kåt at han kom under forspillet, og skulle bare samle seg litt før han var klar igjen. Resten av kvelden tilbrakte jeg med et dunkende underliv og en sovende kjæreste på fanget. :gjeiper:

• Liker 1
Gjest SnakeOil
Skrevet

I kveld, knulla henne stående opp mot veggen, face to face, så la jeg henne ned i sengen og rundslikket henne før vi fortsatte, tror det falt i smak :sengekos:

Gjest made4u
Skrevet

Alt for lenge siden for min del, og sist gang var det ikke all verdens heller... Men vil nok oppleve nye eventyr igjen, må bare finne jenta først.

AnonymBruker
Skrevet

For ca. et kvarter siden, og det var helt fantastisk. Hadde på meg en ny kjole i dag, og samboeren min var visst veldig fornøyd med hvordan puppene mine så ut i den, så den ble værende på under akten.

Elsker når han kommer, og faller ned på meg kjempesliten, puster og stønner meg i øret... :rodmer:

Skrevet

Undersøkelser viser at Oslo-folk har flest sexpartnere og antagelig mer sex.

Skrevet

Natt til i dag. Deeilig :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Undersøkelser viser at Oslo-folk har flest sexpartnere og antagelig mer sex.

:klemmer:

Jeg var med å holde statistikken oppe i går kveld. En bytur i det knallfine været og endte opp med å bli med ei frøken hjem.

Mitt siste samleie var altså i natt. Hun hadde kontroll på "godsaken" sin, så ble en av mine bedre opplevelser så langt. I kveld er det ny bytur på gang, og jeg sier ikke nei til et nytt nummer. :lur:

Gjest birry93
Skrevet

Det ble flere ganger i natt, flinke kjæresten min hadde klart å la være å runke mens han var borte, så han ble sprengkåt bare jeg tok i ham. :fnise:

Skal love at han var ekstra hard i første runde. :hjerter:

Skrevet

I går ettermiddag, en kjappis i senga før fest, 69 og misjonær. Kjempegodt :) selv om jeg lukta sæd hele kvelden :P

Skrevet

Mandag ettermiddag... Og det var fantastisk som det alltid er med han! :sengekos:

en god del suging også fylte han meg helt opp med pikk og dildo :jepp:

Skrevet

nå nettopp :D

BJ og riding i sofaen.

Gjest Krizzy
Skrevet (endret)

Februar 2010 :)

Edit: Og, det var selvfølgelig HELT FANTASTISK! :rodmer:

Endret av Krizzy
Skrevet

I dag tidlig. Døsig, søvnig sex fra hans side, men jeg var våken og kåt nok for oss begge :P Kjempefin måte å vekke kroppen min på. Han sover enda...

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Rett før han dro på sjøen, og det var på onsdag :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

På lørdag kveld. Kjæresten kommanderte meg ut av bilen bak en bensinstasjon og tok meg hardt på panseret. I love him. :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Forrige lørdag og det var helt fantastisk! :rodmer:

Bare synd at vi har et avstandsforhold.. Hadde han vært her i dag hadde det blitt en hard og god omgang etter jobb :lur::sengekos:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...