Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går kveld. Jeg kom ut av dusjen og ble overrasket av naken mann på soverommet :) Kjempefin avslutning på en fin dag :)

Videoannonse
Annonse
Gjest birry93
Skrevet

Knulla litt for noen timer siden, men det var ikke den store motivasjonen denne gangen, så vi fullførte ikke, men det var veldig koselig, da. ;)

Skrevet

Fikk et trøsteknull av madammen før hun pakket sammen og gikk for et par uker siden.....

Skrevet

I går kveld, vi har sex stort sett hver dag.

Skrevet

Natt til i dag, det var fantastisk :rodmer:

Gjest Katten.
Skrevet

Etter en måned fra hverandre, møttes vi endelig i dag. Det var heftig, deilig, røft, mykt, kjærlig og skittent samtidig. Appåtil med litt voldtektsfantasi involvert.

Ble en god del omganger etter hverandre, og Madammen ble dekt fra topp til tå.

Ord kan ikke beskrive hvor fantastisk det var.

Gjest birry93
Skrevet

I natt. Ble kun én gang, men det var helt rått. :lur:

Skrevet

I natt, i morges og for en times tid siden. HELT fantastisk. åååh :D

Læreren min bor i etasjen over.... jeg er ikke den som er mest stille under sex.... lurer på om hun har hørt noe! hoho :D

Gjest Mann 43
Skrevet

Ble dritlei av at kona 'straffer' meg med sexnekt på grunn av småting hun finner opp, så jeg ga faen og skaffa meg en elskerinne, og i går kveld fikk jeg en kjempeorgasme med rettekarn langt inni toern hennes. En av de bedre! Har litt dårlig samvittighet for kona, men hun er skyld i det selv. Sexnekt som våpen funker dårlig!

• Liker 1
Skrevet

I natt, var fantastisk!

Gjest Chevy
Skrevet

tidligere idag, deilig utesex i gresset:) nammenam!

Skrevet

Ble dritlei av at kona 'straffer' meg med sexnekt på grunn av småting hun finner opp, så jeg ga faen og skaffa meg en elskerinne, og i går kveld fikk jeg en kjempeorgasme med rettekarn langt inni toern hennes. En av de bedre! Har litt dårlig samvittighet for kona, men hun er skyld i det selv. Sexnekt som våpen funker dårlig!

Herregud for ei teit kone du har. Jeg kunne aldri i verden straffet med sexnekt... det går jo utover meg selv også da :o

Skrevet

Natt til lørdag. Det var helt sinnsykt. Vi innviet stua, både vinduskarmer, sofa og bord, og jeg hadde på meg de nye vintage-brillene mine..

Han tok helt av! :lur:

Gjest Gjest
Skrevet

Sist helg.

Jeg skulle prøve bunaden før vi skulle i bryllup, for å se om den passet. Den var blitt trang, så jeg ville teste den med korsett på. Med korsett, strømpeholdere og lange strømper under stakken var det ikke lenge før mannen min kom og tok meg..... Bakfra, mens jeg lå bøyd over vaskemaskinen :sjenert:

Det var ingen truse på meg resten av den dagen :rodmer:

Skrevet

søndagsmorgen :-) Det var helt fantastisk :-) Første gang jeg har fått orgasme ever... :-D Synd det ikke kommer til å skje igjen :-p

Men lenge leve gode minner =)

AnonymBruker
Skrevet

I en leilighet på aker brygge hos en hunk jeg møtte på byen. Vi begynte i boblebadet hans og hadde et par runder i senga etterpå. Deilig å få lettet litt på trykket, selv om han ikke akkurat imponerte noe særlig med sine ferdigheter. :popcorn:

Skrevet

Natt til fredag... Igjen med min fantastiske elsker! Like deilig som alltid, og med en god del temmelig pirrende sms`er i forkant, var vi rimelig klare begge to da han endelig kom seg hjem fra jobb! :sengekos:

Hærrrlig mann!

AnonymBruker
Skrevet

Sommeren 2005 og det var grusomt!

Samme her!! Var det deg jeg hadde sex med? :goodbye:

Merethe

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...