Gå til innhold

Bryllupsgjest, tips til tilbehør til denne kjolen


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Noen som er flink med tilbehør? Jeg er ikke :(

Man kan se litt av skoen når man har hæler på, og jeg lurer på hva som vil se mest elegant ut til denne kjolen? Og hvilken farge.

Jeg tenker å ha lange diamantøredobber, og diamant clutchen de selger på acsessorice, men er redd det blir too much, altså for mye diamanter.

Noen som vet noe annet som går ann å bruke til? SYnes hvitt og brunt ble litt casual.. og sølv litt trashy... :/

Takk for hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du lager en link til bildet av kjolen er det lettere å gi deg råd. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Noen som er flink med tilbehør? Jeg er ikke :(

Man kan se litt av skoen når man har hæler på, og jeg lurer på hva som vil se mest elegant ut til denne kjolen? Og hvilken farge.

Jeg tenker å ha lange diamantøredobber, og diamant clutchen de selger på acsessorice, men er redd det blir too much, altså for mye diamanter.

Noen som vet noe annet som går ann å bruke til? SYnes hvitt og brunt ble litt casual.. og sølv litt trashy... :/

Takk for hjelp

Her er linken til kjolen ;)

http://www.asos.com/Lipsy/Lipsy-Loves-Pixie-Lott-Crochet-Jersey-Maxi-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1091169&cid=9979&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Grey

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest petre

Veldig fin kjole, men litt utringet til et bryllup?

Sølv må jo være fint til. Blir neppe trashy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg synes den er alt for utringet. En sjal for å dekke over ville derfor vært et fint tilbehør. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Ja sjal skal jeg ha ;) gjerne en ekstra usynlig knapp ;)

Men tenkte helst på farger og type sko :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt grove gladiatoraktige armbånd i bronse eller sølv for å spille på det litt greske/romerske uttrykket kjolen har? Ville valgt flate, enkle sko, muligens et par pene sandaler. Fint med nøytrale farger på tilbehøret.

Om du er nervøs for utringingen (som er veldig dyp for et bryllup), kan du for eksempel skaffe deg et bredt obibelte i ca samme fargetone som kjolen som dekker litt av utringingen under brystene. Går an å feste noe stoff i utringingen mellom brystene også. Ville definitivt dekket til der dersom du har litt størrelse på brystene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...